Een broodje op school toen ik mijn eigen brood was vergeten ik geen nu zo min mogelijk uit want ik ga over 2/3 weken naar new york
Britta31 schreef:Jeetje kom ik aan met mijn zeeman trui.Laten we het er maar op houden dat dit topic precies op het 'goede' moment geopend is.
ElsRoosje schreef:Een broodje op school toen ik mijn eigen brood was vergeten ik geen nu zo min mogelijk uit want ik ga over 2/3 weken naar new york Gaaaf! Ga je daarheen voor stage?
wendy_92 schreef:ElsRoosje schreef:Een broodje op school toen ik mijn eigen brood was vergeten ik geen nu zo min mogelijk uit want ik ga over 2/3 weken naar new york Gaaaf! Ga je daarheen voor stage?Neeee ik ben pas 13
Een winkelwagen vol met mooie Buddha en oosterse spullen om de tuin van ons nieuwe huis mee op te knappen
ivy_power89 schreef:Kleding voor de uitvaart van mn opa.....sterkte meissiej!!!!en ik euhhhhh.... vorige maand vast wel. noem de boodschappen eerder noodzaak dan iets voor me zelf kope ...
malih schreef:ivy_power89 schreef:Kleding voor de uitvaart van mn opa.....sterkte meissiej!!!!en ik euhhhhh.... vorige maand vast wel. noem de boodschappen eerder noodzaak dan iets voor me zelf kope ...Thnx!!!!!!!!
Maureen95 schreef:Jorinda schreef:[ Afbeelding ]Super super super blij mee!Oooh wauw! Nu moet ik gelijk aan Harry Potter denken en the hunger games Daar is het ook van toch Kaartjes voor Ed Sheeran!