dan denk ik echt van Come on....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ies_ schreef:Ik ben zelf ook caissière en de meeste fouten worden gemaakt omdat het gewoon verkeerd in het systeem staat. Ook worden er altijd veel fouten gemaakt omdat de kortingstickers op een hele onlogische plek geplakt worden, waardoor je ze gewoon over het hoofd ziet. Ik denk dat je als klant ook niet gelukkig wordt als de caissière elk product 3x om moet draaien om te checken of er een sticker op zit ja of nee. Ik begrijp dat het als klant heel vervelend is als er zo vaak fouten op de kassabon staan, maar aan de andere kant moet het wel allemaal maar snel gebeuren, want anders is het ook niet goed.
. Meestal gaat het bij mij trouwens niet om systeemfouten, maar echt om cassierefouten als 2x scannen en kortingen over het hoofd zien.
.
Altijd te weinig geld terug. En geld bijvullen is heel moeilijk. Krijg ik 1 euro terug in 5 en 10 centjes. En van die arrogante meiden die achter de kassa zitten.

. )
mick75 schreef:Ik vind het aantal fouten echt wel fors verminderd sinds de komst van de scankassa, al heb ik wel het idee dat de ict- afdelingen al dan niet bewust aanbiedingen en prijswijzigingen niet correct of laat invoeren.
Everytime schreef:Bij de AH altijd.Altijd te weinig geld terug. En geld bijvullen is heel moeilijk. Krijg ik 1 euro terug in 5 en 10 centjes. En van die arrogante meiden die achter de kassa zitten.
Ik: 'Is de korting eraf'?
Zij: Ja zie je toch op het scherm. *zucht*
Sorry dat ik het vroeg..

ilaan schreef:Nou ik heb ook van die klanten en vaak hebben ze nog wel wat erbij. Dan ben je niet al je kleingeld kwijt en hebben zij hun 50je kapot. Of ik vraag of ze het gepast hebben en dan wil ik hun 50je wel wisselen. Het ligt eraan hoe je het brengt. Als ik weinig kleingeld heb dan meld ik dat, en dan kunnen ze zelf kiezen.
Ik vind dat veel genoemde dingen hier gewoon heel netjes en klantvriendelijk opgelost kunnen worden. Natuurlijk heb je altijd zeikerds of mensen met een slechte dag, maar meestal als je bereidheid toont zijn zij tevreden hoor. Je hebt als caissière maar klantvriendelijk te zijn en problemen op te lossen. Communicatie is dus erg belangrijk.
Hoe je zelf die dag in je vel zit zegt ook een hoop. Als je een slechte dag hebt, lijkt het alsof alle klanten dan hebben