Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:ik heb geen problemen met panty's in hakkenmaar ik heb dan ook zo'n rubber inlegje voorin en eentje achterin. Die houden het precies op de plek.
Ik loop overigens niet elke dag op hakken, ik sport veel en dan kan ik geen verkorte kuitspieren gebruiken door dag in dag uit op hakken te lopen

inge81 schreef:Ik heb een keer 3 dagen door parijs geslenterd met mn moeder, ook op hoge hakken. Cm of 8 a 9 waren die, zonder problemen.
Ik merk vooral dat de wat minder goede hak (vaak ook de wat goedkopere) eerder zere voetjes veroorzaken als de kwalitatief betere.
Bij mn mindere merken heb ik er dan ook standaard partyfeet inzitten, soort gelpad die de druk beter verdeeld over de bal van je voet. Wellicht is dat een optie voor je
Murosch schreef:Waarschijnlijk voelt het voor die vrouwen anders dan dat het eruit ziet. Ik loop zelf graag op hoge hakken (11-13cm) en ik kan het ook makkelijk, het doet ook geen pijn (behalve na een lange dag, maar dat moet je ook niet willen), maar het blijft toch net een beetje oncomfortabeler voelen dan het eruit ziet, hoor. De schoen zelf maakt ook heel veel uit; ik heb ooit een paar goedkope hakken gehad van een centimeter of 7, maar daar kon ik écht niet op lopen, terwijl ik op mijn hoogste paar gewoon kan rennen als ik dat echt wil.Marley schreef:Ik kan niet eens 5min op hakken lopenik koop ze dan ook niet meer haha.
Ben ook altijd jaloers als ik vrouwen op hakken zie lopen alsof het niets is.....
dit heb ik precies net zo!

).
)

Ilsemarie schreef:Heb je al schoenen van 'no stress' geprobeerd? En dan bij voorkeur met plateau.
Ik heb deze: [ Afbeelding ]
en deze: [ Afbeelding ]
Beide zitten super, die laatste heb ik laatst een hele dag op door amsterdam gelopen, ging super, nergens last van!
Plateau helpt sowieso tegen pijn in de bal van je voet vind ik persoonlijk, omdat je minder afrolt als op dunne zolen. En no stress heeft een geweldig voetbed! Echt een zachte verhoging onder de bal van je voet waardoor je tenen iets lager zijn zegmaar en je echt veel minder last hebt.
Investeer in een goede schoen die fijn zit, dan kan je het er ook prima op volhouden!
Zelfs ik hou het hiermee vol
want zodra het pijn doet ben ik wel van mening dat ik andere schoenen aan moet trekken. Moet niet te gek worden natuurlijk
gelukkig is pijn in de bal bij mij alleen op de schoenen waar geen plateau onder de neus zit.
want pleisters blijven niet goed zitten op voeten