FB groepen om gratis te delen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Re: FB groepen om gratis te delen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:59

Vandaag weer een goede ervaring; ik heb via de weggeefhoek een stapel keien voor de tuin weten te bemachtigen. Heel toffe mensen, was zelfs nog meer dan vooraf leek en ben er erg blij mee :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:38

Ben er vandaag uitgestapt, het beheer vraagt om een mening en als je die dan geeft zijn ze op de tenen getrapt
en dan mij aan gaan spreken als een klein kind (of werknemer of zo)

nee laat maar weer :n

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:44

Ik zit ook in zo'n groep, heb hier dan ook een leuke kattenmand weg waar mijn katten erg blij mee zijn.

Zelf heb ik ook al aardig wat spulletjes weg gegeven in die groep.

Maar ik zie inderdaad wel steeds dezelfde mensen om dingen vragen en die opeisen :n
Zelf reageer ik alleen bij iets waarvan ik weet dat we het wel gebruiken kunnen, heb ook alleen nog maar op die kattenmand gereageerd, wantja onze krabpaal is helemaal naar de barrebiesjes en nu hebben de katten weer iets om lekker in en op te liggen :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:50

zit in een aantal groepen, maar eigenlijk nog niks geruild/ aangeboden :))

Wrs tzt :)

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:53

Ik reageer ook echt alleen als iets kan gebruiken, ben student (geen arme overigens). Maar zie af en toe super leuke dingetjes voorbij komen. Valt me wel op dat er altijd een paar het eerste zijn. Vandaar wanneer ik iets aanbied laat ik het 24 uur erop staan zodat ook mensen die kei hard werken een kans krijgen om zich aan te melden. Daarnaast zet ik er vaak wie de leukste reden ofzo heeft. Kan ik ook voor mijn gevoel het beste doel uitkiezen, heb ik ieder geval mijn best gedaan.