welke 1 aprilgrap ga jij uithalen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:09

iirrssjjee schreef:
Wat was de 1 april grap van bokt vorig jaar? :+

Biks & Bytes inderdaad. Een "dating site" van Bokt.nl en Tweakers.net.
Was erg leuk, heb me die dag gruwelijk goed vermaakt (en natuurlijk mijn vriend leren kennen terwijl ik nog in Zweden woonde, haha).

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 10:19

LovingTweety schreef:
Ik heb een extra muis op de pc van collega aangesloten, die ik eens in de zoveel tijd heen en weer beweeg, ze is nu van mening dat haar muis spookt.

Geniaal. Dit soort grappen houd ik ontzettend van.

Ik zit nog steeds heel hard na te denken over wat ik met mijn vriend ga uithalen.
Ik moet straks naar de tandarts om voor het eerst een gaatje te vullen dus ik kan vriendlief sowieso wijsmaken dat de tand eruit moest en ik nu een gapend gat in mijn onderste rij tanden heb. O:)

LovingTweety

Re: welke 1 aprilgrap ga jij uithalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:21

ICT zit nu ook in het complot. Alle collega's ook. Ze heeft nog steeds niets door.

helena299

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:26

Mijn pony is jarig :+
Een klasgenoot heeft bij een oreo koekje het wit ertussen weg gehaalt en tandpasta er tussen gedaan. :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:12

LovingTweety schreef:
Ik heb een extra muis op de pc van collega aangesloten, die ik eens in de zoveel tijd heen en weer beweeg, ze is nu van mening dat haar muis spookt.

Oh die is wel goed ja :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:19

Bij de wc beneden hier thuis de standaard folie grap en heb de watertoevoer dichtgedraaid. Curry op het handvat van de koelkast. Het drankje van mn pa in een lege fles cola en met zelfde kleur frisdrank in de drankfles. Suikerpot was leeg dus eerst hoop zout en toen beetje suiker erbij. Hmmm dat was het volgens mij

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:20

ik heb bij een collega onderop de muis, over de sensor een stuk van een geeltje geplakt met de tekst: 1 april
Hij is 20 minuten aan het prutsen geweest en heeft zelfs de servicedesk gebeld om te melden dat z'n muis het niet meer deed _O- :D

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 19:57

De leraren hebben wel een flauwe grap bedacht. Komt de directrice de klassen langs met een nieuw rooster. Elke dag van 8 tot 4. Iedereen schrikken enzo, is de school uit, zien we heel groot op het bord "1 APRIL" staan. Ik super opgelucht natuurlijk :P

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:16

Wij hadden op de facebook van stal gemeld dat we een tweede tak gingen opzetten: een paardenmelkerij. We hadden onderzocht dat muildieren meer melk gaven, dus of iedereen die haar merrie wilde laten dekken door onze nieuw aangekochte ezelhengst zich bij ons wilde melden... En we hadden aanmeldingen :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:18

ruitje schreef:
Wij hadden op de facebook van stal gemeld dat we een tweede tak gingen opzetten: een paardenmelkerij. We hadden onderzocht dat muildieren meer melk gaven, dus of iedereen die haar merrie wilde laten dekken door onze nieuw aangekochte ezelhengst zich bij ons wilde melden... En we hadden aanmeldingen :')

_O- _O- _O- :')

briljant!!!