Goede bikini's voor grotere cup maten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Goede bikini's voor grotere cup maten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:36

Ik heb bij lace lingerie vorig jaar een bikini besteld,merk weet ik zo niet meer.
Fijne webshop.

Ook in engeland koop ik regelmatig(bij debehams),die heeft ook een webshop.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:39

PrimaDonna heeft nu ook bikini's.

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:42

Ik vind nog wel eens naar Bonnie B in de Boogaard. Alleen kon je daar nooit een kleiner broekje nemen.
Ik heb zelf 75h en kwa broekje 38. Ik zou dan in een hele grote tent moeten lopen, die van mijn kont afzakt.

2 jaar geleden was ik in Arnhem en ben daar eens gaan kijken. Ik weet de naam van de winkel niet meer, maar daar kon ik dus bikini's kiezen met een andermaal broekje. Ik draag zelf halter bikini's nu, geeft mij het meeste steun. H&m hebben nu ook grote maten, zelfs ik kan daar zo nu en dan slagen voor een leuke bh. Neem daar even een kijkje zou ik zeggen.

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:53

Qua bhs is er voor mij maar 1 de beste en dat is prima donna. Ze hebben nu inderdaad ook badmode waar ik mij ook in ga verdiepen. Ik heb een grotere cupmaat dan jou en prima donna zit als gegoten.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:13

Ik heb vorig jaar een heerlijke bikini gescoord bij de Protest winkel bij Rosada! Zit super stevig, fijne bandjes, voorgevormd en met beugels! En had zelfs keuze uit meerdere!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:18

Oh ik herken je probleem HEEEL goed! Ik ben ook opzoek naar een bikini en heb nergens geluk ook bh's vinden is een ramp -O-. Ik heb 75F en broekjes meestal M nou vind maar eens een goede combi zonder 'oude oma' bikini's of ondergoed te vinden :+

Ik heb nu een bikini D cup van esprit, valt heel groot anders paste ik hem niet :') maar begint me ook een beetje te klein te worden dus ben opzoek naar iets nieuws. Wil wel wat leuks want als 17 jarige is het ook niets om met een oma bikini rond te lopen. Tot nu toe heb ik alleen maar kunnen slagen bij Livera, maar dan ook moest ik dan echt geluk hebben.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:19

Hier toch ook Freya bikini ! En ook gekocht bij Wala in Wormerveer .

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:03

Ik ben ook op zoek naar een leuke bikini...
Je hebt nu allemaal van die bandjes achter je nek. Daar krijg ik enorme nekpijn van.
Ik zoek een fleurige bikini, met tussen de cups een frutsel, strikje, of gedraaide stof ofzo.
Voorgevormd, en normale bandjes. Lijkt onmogelijk

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:15

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:07

Oh ik ken dit helaas :(
Ook een grote maat (75F) en een zoektocht naar een goede bh duurt altijd ook zo lang..
Bikini's zijn dus hetzelfde verhaal..

Ik vind die rode bikini op de vorige pagina, laatste post geloof ik, wel erg leuk!
Verder heb ik zitten kijken op de websites die aangegeven worden, maar ik vind het niet zulke leuke bikini's.

Ik heb er de laatste 2 jaar eentje van H&M, maar af en toe floept m'n boob er toch even uit (als je van de glijbaan gaat of door een hoge golf in zee)
En dat is best vervelend.
Voor mij ook tijd voor een nieuwe dus!

Ik dacht dat Christine le Duc ook grote maten heeft, maar of die ook badmode in grote maten heeft weet ik niet.

Toch maar even kijken naar Freya bikini's :)

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 19:11

Zag dat het al vaker genoemd was, Prima Donna heeft lingerie en ook badkleding in grotere maten.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:20

Carowl schreef:
Freya!
Stevige bikini's in superleuke kleurtjes en motiefjes en vanaf cup D ;)
Online kan je die kopen en voor winkels kan je op de site van Freya de dichtstbijzijnde opzoeken.
Ik koop enkel nog BH's van dit merk, prijs is niet dramatisch duur en kwaliteit echt zoveel beter dan bijvoorbeeld Hunkemöller.

Precies dit :j

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:22

klik

Deze heb ik! Kost wat maar echt heerlijk is die :D
Zit super mooi en te verstellen door de losse bandjes, past voor de grotere cups ideaal!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 21:13

LhinnOlijf schreef:
Wat ik mij nu bedenk... vast minder sexy dan wat je wil, maar wat als je bij een sportzaak naar een bikini gaat kijken? Wellicht hebben ze daar stevige modellen die bij bepaalde watersporten horen.

Ik bedoelde met mijn vorige post eigenlijk dat je soms beter voor een saai kleurtje kan kiezen, wat verder perfect zit, dat een modekleurtje wat net niet past. Vroeger wou ik ook hippe kleurtjes hebben. Ondertussen vind ik witte/ huidskleur/ zwarte bh's ook oke, want die zitten lekkerder ;) Terwijl ik niet veel ouder ben dan jou.
Maar goed, ik snap het principe van 'lingerie moet er sexy uitzien' niet. Niemand zie het sexy/ verleidende gedeelte, tenzij ze je uitkleden :=

En een over je probleem praten met je moeder? Als die goedkope bh's maximaal 2 maanden leven, ben je duurder uit dan 2x per jaar een goede bh kopen.

Wat zijn concreet je eisen voor een bh/ bikini?

Klopt hoor! Maar ik bedoel meer dat de bikini wel bij me moet passen.. Een gele bikini bijvoorbeeld staat niet bij mij. Een zwarte ook niet.. Maar 2 jaar terug had ik wel een hele leuke die goed paste. In eerste instantie vond ik hem niks, toch maar geprobeerd want was mijn maat, stond uiteindelijk heel leuk, maar was heel simpel blauw.

Wat ik echt zoek is iets dat stevig is, en waarbij niet alles heen en weer vliegt, en het moet qua kleur bij me passen. Hou niet van al die ditjes en datjes op een bikini, een leuk kleurtje is al goed.

Ik ga zeker eens naar Freya kijken want die zie ik veel voorbij komen! :j En sorry dat ik niet op iedereen antwoord.. Heb een hele drukke dag gehad vandaag en zit nu op m'n mobiel.. :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 21:15

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 21:17

Gydja schreef:
Oh ik herken je probleem HEEEL goed! Ik ben ook opzoek naar een bikini en heb nergens geluk ook bh's vinden is een ramp -O-. Ik heb 75F en broekjes meestal M nou vind maar eens een goede combi zonder 'oude oma' bikini's of ondergoed te vinden :+

Ik heb nu een bikini D cup van esprit, valt heel groot anders paste ik hem niet :') maar begint me ook een beetje te klein te worden dus ben opzoek naar iets nieuws. Wil wel wat leuks want als 17 jarige is het ook niets om met een oma bikini rond te lopen. Tot nu toe heb ik alleen maar kunnen slagen bij Livera, maar dan ook moest ik dan echt geluk hebben.

Je ziet het idd veel dat de maten per winkel verschillen.. Bij de Hunkemöller zit ik op een 75/80F en bij bijvoorbeeld New Yorker (dan heb ik gewoon echt even wat nodig :=) pas ik in een C of D..

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:18

Zou eens kijken naar Prima Donna bikini's. Die hebben sinds dit jaar een swimwearcollectie. Zelf heb ik ook dat het onmogelijk is een bikini te vinden die fatsoenlijk zit (maat 65E en broekje maat S). Maar die ik laatst heb gekocht van prima Donna zit perfect en is precies mijn maat. En wel gewoon een leuk model, niet zo'n oude vrouwen idee :)

Zou gewoon eens naar een lincherie (of iets vergelijkbaars) gaan en daar is kijken!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:18

Freya! leuk, kleurig, fleurig, goede kwaliteit en stevig! Het is natuurlijk geen prima donna kwaliteit maar daar is de prijs dan ook naar. Als je slim bent pas je hier in NL welke maat je van Freya moet hebben en dan ga je je uitleven op ebay... vanuit de uk, zeker als je iets oudere collectie hebt, heb je voor een appel en een ei een geweldige bikini.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:26

Als Freya niets oplevert of je hebt nog een klein beetje pingping over voor een 2e niet te dure bikini ga dan een keer winkelen bij de Decathlon. Daar haal ik altijd mijn bikini's (maatje 70E) Niet alle modellen ondersteunen even goed, maar zeker aan het begin van het seizoen hebben ze altijd wel 2 of 3 setjes (jaja top en broek) die aardig passen en kan ik dus meestal kiezen ipv dat je bij sommige zaken maar 1 setje hebt dat een klein beetje redelijk zit.

Sportbeha's van de decathlon hoef je overigens niet te proberen. Die gaan wel in theorie tot grote cups, maar vallen enorm klein uit en ondersteunen daarbij ook helemaal niet goed.

Overigens weet iemand een winkel in de buurt van Den Bosch waar je veel beha's van Freya op voorraad hebben en dus een aantal kunt passen? Ik weet dat er een zaak is waar ze voor je kunnen bestellen, maar dan moet je precies weten wat je wilt, even een heleboel uitproberen is er daar niet bij..... :-s

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 21:36

Bedankt! En weet iemand waar ze die Freya bikini's/ bh's verkopen in de winkel..?!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:40

Check de website van Lace lingerie! Daar heb ik ook mijn bikini's vandaan!

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:02

Ja websites zijn er genoeg waar je Freya kunt vinden, maar daar kun je niet zomaar een heel aantal passen......

En daar zit ik eigenlijk ook mee. Dus als iemand raad weet?

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:03

http://www.debijenkorf.nl/prima-donna-t ... d%2cbottom)%2c(landingspage%3E%7bboekje20twee20maffe20mar%7d%2cbottom)%2c(categories%3C%7bcatalog01_955%7d%2cbottom)%2c(categories%3C%7bcatalog01_60_900_3860_3861%7d%2c1)

lang linkje, maar ik zie dat ze wel grotere maten hebben ;)

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:04

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:05

Ik heb vorig jaar een "grote" bikini gekocht via bonprix.nl :-) prima ding!