Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik heb 75F en broekjes meestal M nou vind maar eens een goede combi zonder 'oude oma' bikini's of ondergoed te vinden
maar begint me ook een beetje te klein te worden dus ben opzoek naar iets nieuws. Wil wel wat leuks want als 17 jarige is het ook niets om met een oma bikini rond te lopen. Tot nu toe heb ik alleen maar kunnen slagen bij Livera, maar dan ook moest ik dan echt geluk hebben. 
Carowl schreef:Freya!
Stevige bikini's in superleuke kleurtjes en motiefjes en vanaf cup D
Online kan je die kopen en voor winkels kan je op de site van Freya de dichtstbijzijnde opzoeken.
Ik koop enkel nog BH's van dit merk, prijs is niet dramatisch duur en kwaliteit echt zoveel beter dan bijvoorbeeld Hunkemöller.
LhinnOlijf schreef:Wat ik mij nu bedenk... vast minder sexy dan wat je wil, maar wat als je bij een sportzaak naar een bikini gaat kijken? Wellicht hebben ze daar stevige modellen die bij bepaalde watersporten horen.
Ik bedoelde met mijn vorige post eigenlijk dat je soms beter voor een saai kleurtje kan kiezen, wat verder perfect zit, dat een modekleurtje wat net niet past. Vroeger wou ik ook hippe kleurtjes hebben. Ondertussen vind ik witte/ huidskleur/ zwarte bh's ook oke, want die zitten lekkerderTerwijl ik niet veel ouder ben dan jou.
Maar goed, ik snap het principe van 'lingerie moet er sexy uitzien' niet. Niemand zie het sexy/ verleidende gedeelte, tenzij ze je uitkleden![]()
En een over je probleem praten met je moeder? Als die goedkope bh's maximaal 2 maanden leven, ben je duurder uit dan 2x per jaar een goede bh kopen.
Wat zijn concreet je eisen voor een bh/ bikini?
En sorry dat ik niet op iedereen antwoord.. Heb een hele drukke dag gehad vandaag en zit nu op m'n mobiel..
Gydja schreef:Oh ik herken je probleem HEEEL goed! Ik ben ook opzoek naar een bikini en heb nergens geluk ook bh's vinden is een ramp. Ik heb 75F en broekjes meestal M nou vind maar eens een goede combi zonder 'oude oma' bikini's of ondergoed te vinden
![]()
Ik heb nu een bikini D cup van esprit, valt heel groot anders paste ik hem nietmaar begint me ook een beetje te klein te worden dus ben opzoek naar iets nieuws. Wil wel wat leuks want als 17 jarige is het ook niets om met een oma bikini rond te lopen. Tot nu toe heb ik alleen maar kunnen slagen bij Livera, maar dan ook moest ik dan echt geluk hebben.
) pas ik in een C of D..