Help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:20

O my god, ik begrijp jou zooo goed. Ik zou niet meer thuis kunnen zijn en alleen maar huilen als ik zou weten dat zo iets door mijn huis loopt. Ik durf ze niet eens dood te maken, aangezien je dan in de buurt moet komen :') :') :') (en dit ook nog eens zielig is, de spin kan er niks aan doen dat ik hem eng vind).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:20

Kwanyin schreef:
Wat een leuke verhalen komen hier voorbij in een topic van iemand met arachnofobie :') .

Arachnofobie = spinnenfobie? :=

Kwanyin

Re: Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:22

Ja ;) . Lijkt me dan altijd leuk om dingen te horen als spinnen die over je benen kruipen enzo, dat zal je vast willen weten :D .

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:25

Deur van de woonkamer dichtdoen, lekker gaan slapen, en morgen meteen zo'n spuitbus tegen ongedierte halen? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:26

_Dominique schreef:
Bizzybijtje schreef:
Zal ik mijn horrorverhaal dan maar vertellen? Ik zat eens op de bank en voelde iets kriebelen onderin mijn broekspijp. Keek ik, kwam er zo'n zwarte spin uitgekropen zo op mijn voet. Needless to say, I only cried for twenty minutes and didn't sleep for a year. :')

Dit helpt me niet :') :') :') :') :')

Ik zou echt een gekke aanval krijgen ofzo

Ik bleef uiteraard volledig relaxt met mijn paniekstoornis :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:27

Telpeva schreef:
Deur van de woonkamer dichtdoen, lekker gaan slapen, en morgen meteen zo'n spuitbus tegen ongedierte halen? :(:)

Deur van de woonkamer is aan de onderkant een beetje open, beest kan er zonder moeite doorheen kruipen :n

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:30

Ach,laat die diertjes toch.Ze doen echt niets hoor.Ze vangen wel de muggen weg in huis.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:30

Dat wordt de hele nacht zoeken en hopen dat je hem vindt.. En anders een slapeloze nacht gok ik :')
Niet een vriend, familielid, ouders, of weet ik veel die je kan bellen om je te helpen? Of om daar te slapen _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:32

En niet vergeten met je mond dicht te slapen.

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:32

Ja arachnofobie is spinnenfobie. Niet leuk, ik vind spinnen ook verschrikkelijk eng. Ik ben eens om 4 uur 's nachts naar het huis van mijn vriend gegaan omdat er een spin zat. Hij was GROOT.. Ik heb doodsangsten uitgestaan. Mijn vriend is nog banger... Staan we samen op de tafel te huilen. Dat moet er vreemd uitzien voor de buren, maar dat boeit me niet. Nu we samen wonen hebben we de afspraak: Ik verwijder alle spinnen en hij al het andere ongedierte. Ik pak iets enorm groots en splash het ding kapot. No way dat ik dat ding in een bakje ga vangen. Er zit hier ook een hele dikke in huis achter de plint, al anderhalve week :( Ik krijg er helemaal de kriebels van. Maar gelukkig niet op de slaapkamer, dan kan ik echt niet slapen!

Maar goed, terug naar jouw horror situatie.. Ik zou ergens een zaklamp vandaan halen en alles afzoeken vanaf een veilige afstand := En hulp halen! Die spinnen zijn nooit alleen, dan ik ook niet!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:34

Glas erover? In een bakje zetten? Naar buiten brengen? Sorry, maar dan weet je niet hoe ver spinnenangst kan gaan :+

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:35

Britta31 schreef:

omg het idee alleen al gadver :9

Ibanez

Britta31 schreef:
Ach,laat die diertjes toch.Ze doen echt niets hoor.Ze vangen wel de muggen weg in huis.

Liever muggen dan spinnen. En anders mag mijn vriend op muggenjacht :P Natuurlijk is het een irrationele gedacht dat die beesten je iets kunnen doen, maar toch raak ik behoorlijk in paniek van die beesten.

Anoniem

Ik snap het wel hoor. De laatste keer dat hier een spin in het midden van de kamer zat heb ik de hond er op af gestuurd. :Y) Ik zei heel lief: 'Kijk eens, wat lekker.' (zoals ik altijd doe als ik hem eten geef) terwijl ik ernaar wees. Hond eropaf, heel voorzichtig snuffelen, zoef, spin rent weg.

Durfde het zelf niet, out of sight, out of mind. :D

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:36

Zeeuwtje68 schreef:
Britta31 schreef:

omg het idee alleen al gadver :9

Bahhh, daar moet ik toch ook niet aan denken hoor :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:38

Echt lachen hoe een spin ons tot een klein huilend meisje kan maken, door alleen maar te leven! _O-

Toen ik een keer een grote spin moest verwijderen uit de badkuip met een stofzuiger, zat ik alleen maar te gillen.... Mijn moeder vindt het echt handige beestjes,, muggen opruimen enzo. Van mij mogen ze allemaal het huis uit!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:39

Boself schreef:
Ik snap het wel hoor. De laatste keer dat hier een spin in het midden van de kamer zat heb ik de hond er op af gestuurd. :Y) Ik zei heel lief: 'Kijk eens, wat lekker.' (zoals ik altijd doe als ik hem eten geef) terwijl ik ernaar wees. Hond eropaf, heel voorzichtig snuffelen, zoef, spin rent weg.

Je had beter kunnen zeggen pak em!!
Dat riep ik de eerste 2 keer ook, daarna wist hij wat hem te doen stond.
De eerste keer stond ie me een beetje raar aan te kijken, pakken? :\ Toe nou!! Hap, ja goedzo, koekje er in en de spinnen overleefden hun wandeltocht niet meer.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:41

Ik ben er ook als de dood voor. Ik lijk ze aan te trekken, afgelopen maand heeft vaders er al 6 (!!!!) uit mijn kamer gehaald. Waar 1 is, is er nog een zeggen ze... Toen ik wist dat er een was niet geslapen. Hij kwam tevoorschijn en meteen papa gewhatsappt. Ook een keer midden in de nacht.... Ik deed het licht aan voor een slokje water. En ja hoor, daar zat een dikke spin op het plafond om half 5 's ochtends. No way dat ik het licht uit doe. Heb hem scherp in de gaten gehouden en mijn vader gecontacteerd, die is hem toen komen pakken :') :') :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:42

dees_daan schreef:
Boself schreef:

Je had beter kunnen zeggen pak em!!
Dat riep ik de eerste 2 keer ook, daarna wist hij wat hem te doen stond.
De eerste keer stond ie me een beetje raar aan te kijken, pakken? :\ Toe nou!! Hap, ja goedzo, koekje er in en de spinnen overleefden hun wandeltocht niet meer.

Mijn hond is een watje :Y)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:45

Ik ken je gevoel, ik ben ook ooit zo hysterisch bang geweest voor spinnen. Sterkte :')

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:46

Britta31 schreef:

Om deze reden durfde ik een lange tijd niet te slapen. :')

Nu ben ik ook ook wel bang voor spinnen, maar doodmaken doe ik ze absoluut niet. Heel simpel: ik dacht vroeger altijd dat wanneer ik een spin zou dood slaan, dat ze me dan met z'n honderden zouden aanvallen. En nu, 20 jaar later, komt die gedachten nog steeds boven drijven wanneer ik op het punt sta een spin te pletten. :=

Britta31

Ben wel blij dat ik niet bang ben voor spinnen.Woon ook nog eens in het buitengebied.

Anoniem

Hahaha, eigenlijk best wel zielig dat we zon eng klein beestje laten op eten door onze hond...... Ben wel benieuwd of zij de spin wel lekker vinden smaken :P

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:47

Had op vakantie eens, een enorme spin, leek wel n Ardennerham, op t toilet.
Natuurlijk voor de deur zodat de vluchtroute onmogelijk was, en ik met mijn postuur kon niet door t raampje klimmen.
Nu was t ook midden in de nacht, dus dat had ook niet erg opgeschoten.

Heb mn vuist helemaal ingewikkeld met toiletpapier, en m daarmee de wereld uit gehoekt.

Voor zulke gevallen thuis heb ik een elektrische vliegenmepper.
Raken ze buiten westen, en je tjoept ze zo t raam uit.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:48

tones schreef:
Had op vakantie eens, een enorme spin, leek wel n Ardennerham, op t toilet.
Natuurlijk voor de deur zodat de vluchtroute onmogelijk was, en ik met mijn postuur kon niet door t raampje klimmen.
Nu was t ook midden in de nacht, dus dat had ook niet erg opgeschoten.

Heb mn vuist helemaal ingewikkeld met toiletpapier, en m daarmee de wereld uit gehoekt.

Voor zulke gevallen thuis heb ik een elektrische vliegenmepper.
Raken ze buiten westen, en je tjoept ze zo t raam uit.

Ik ben altijd vreselijk bang dat ik verkeerd sla en hij dat snel weg rent waardoor hij uit het zicht is... En dat is echt vreselijk!! :\