(en dit ook nog eens zielig is, de spin kan er niks aan doen dat ik hem eng vind). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(en dit ook nog eens zielig is, de spin kan er niks aan doen dat ik hem eng vind).
. Lijkt me dan altijd leuk om dingen te horen als spinnen die over je benen kruipen enzo, dat zal je vast willen weten
. _Dominique schreef:Bizzybijtje schreef:Zal ik mijn horrorverhaal dan maar vertellen? Ik zat eens op de bank en voelde iets kriebelen onderin mijn broekspijp. Keek ik, kwam er zo'n zwarte spin uitgekropen zo op mijn voet. Needless to say, I only cried for twenty minutes and didn't sleep for a year.
Dit helpt me niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou echt een gekke aanval krijgen ofzo
Ik krijg er helemaal de kriebels van. Maar gelukkig niet op de slaapkamer, dan kan ik echt niet slapen!
En hulp halen! Die spinnen zijn nooit alleen, dan ik ook niet!
Britta31 schreef:Ach,laat die diertjes toch.Ze doen echt niets hoor.Ze vangen wel de muggen weg in huis.
Natuurlijk is het een irrationele gedacht dat die beesten je iets kunnen doen, maar toch raak ik behoorlijk in paniek van die beesten.
Ik zei heel lief: 'Kijk eens, wat lekker.' (zoals ik altijd doe als ik hem eten geef) terwijl ik ernaar wees. Hond eropaf, heel voorzichtig snuffelen, zoef, spin rent weg.
Boself schreef:Ik snap het wel hoor. De laatste keer dat hier een spin in het midden van de kamer zat heb ik de hond er op af gestuurd.Ik zei heel lief: 'Kijk eens, wat lekker.' (zoals ik altijd doe als ik hem eten geef) terwijl ik ernaar wees. Hond eropaf, heel voorzichtig snuffelen, zoef, spin rent weg.
Durfde het zelf niet, out of sight, out of mind.
Toe nou!! Hap, ja goedzo, koekje er in en de spinnen overleefden hun wandeltocht niet meer.
dees_daan schreef:Boself schreef:Ik snap het wel hoor. De laatste keer dat hier een spin in het midden van de kamer zat heb ik de hond er op af gestuurd.Ik zei heel lief: 'Kijk eens, wat lekker.' (zoals ik altijd doe als ik hem eten geef) terwijl ik ernaar wees. Hond eropaf, heel voorzichtig snuffelen, zoef, spin rent weg.
Durfde het zelf niet, out of sight, out of mind.
Je had beter kunnen zeggen pak em!!
Dat riep ik de eerste 2 keer ook, daarna wist hij wat hem te doen stond.
De eerste keer stond ie me een beetje raar aan te kijken, pakken?Toe nou!! Hap, ja goedzo, koekje er in en de spinnen overleefden hun wandeltocht niet meer.
Britta31 schreef:En niet vergeten met je mond dicht te slapen.

tones schreef:Had op vakantie eens, een enorme spin, leek wel n Ardennerham, op t toilet.
Natuurlijk voor de deur zodat de vluchtroute onmogelijk was, en ik met mijn postuur kon niet door t raampje klimmen.
Nu was t ook midden in de nacht, dus dat had ook niet erg opgeschoten.
Heb mn vuist helemaal ingewikkeld met toiletpapier, en m daarmee de wereld uit gehoekt.
Voor zulke gevallen thuis heb ik een elektrische vliegenmepper.
Raken ze buiten westen, en je tjoept ze zo t raam uit.