Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Bij Hans anders kan je gewoon je cilinder ingeven, ik heb nu even iets fictiefs gedaan en dan kom ik op 149 euro uit. (Excl huidige actie tweede bril gratis)
Lous schreef:LadyMadonna schreef:Bij Hans anders kan je gewoon je cilinder ingeven, ik heb nu even iets fictiefs gedaan en dan kom ik op 149 euro uit. (Excl huidige actie tweede bril gratis)
Ik ben op zoek dus naar een betaalbare zonnebril op sterkte en Hans Anders hoor ik de laatste tijd geen positieve reacties over. Daarnaast blijft het wel een verschil van €100. Vind ik toch wel een hoop geld.
SAKKIA schreef:frisian_love schreef:ook wij zien in onze optiekzaak soms brillen van deze site voorbij komen.
Het is natuurlijk een hele goedkope manier om aan je bril te komen.
Passen via foto's is een optie, maar zeker bij de kunststof monturen kun je niet voelen of een bril plezierig aanvoelt op de neus, en hier is helemaal niets aan te stellen.
Zuiverheid van de glazen en kwaliteit van de ontspiegeling is ook nog discutabel.
Wat wij inderdaad regelmatig tegenkomen zijn assen die niet goed staan en wat ook nog wel eens fout gaat is de centrering van de optische centra.
Kortweg uitgelegd: elk glas heeft 1 punt waar je het scherpst doorheen kijkt, die wordt normaal aangepast aan de onderlinge afstand tussen je ogen. Wordt dit niet goed gedaan, moet je als het ware om een hoekje kijken.
Dat kijkt dus niet rustig.
Je kunt natuurlijk geluk hebben, maar vergeet ook vooral niet dat het verstandig is om 1x in de 2 a 3 jaar je ogen te laten meten door een goede opticien. Zij kunnen problemen op tijd herkennen en je hebt ten slotte maar 1 paar ogen.
Heb je gelijk in maar................
Er is een test geweest van Kassa (volgens mij) en daar bleek dat er kwalitatief niks mis was met de bril van brillen24. Wel zo besteld als ik ook heb gedaan, dus met een recept van de opticien die ik nog had liggen. Sterker nog de opticien pikte de bril er uit als 1 van de besten![]()
Geen idee meer wanneer dat was. Zeker al wel een tijdje geleden, ik kan het zo snel niet terug vinden.