Ik heb wel eens bij Pixum.nl of webprint.nl besteld. Is al een tijd geleden dus weet niet hoe lang ze erover doen e.d. zou je even moeten kijken. Dacht dat ze beide wel snel waren!
Oh en ik werk zelf bij de Albert Heijn, en zou je niet de foto-service aanraden van hun. Al zo vaak meegemaakt dat er dingen fout gaan. Ook wordt er maar 1 of 2 keer bezorgd dus waarschijnlijk heb je ze dan alsnog te laat.. Dit is bij ons in elk geval zo. Dit komt ook omdat er tegenwoordig alles online gedaan wordt en er weinig gebruik gemaakt wordt van de foto-service.. Qua kwaliteit weet ik niets van de AH maar als je ze snel wilt hebben zou ik dat risico niet nemen
Het uploaden van de volgende foto's is mislukt Let op: er kunnen enkel fotobestanden (JPG of PNG) met rgb-kleurenprofiel geüpload worden. Het bestand dient tussen 50 KB en 50 MB groot te zijn.
Naam foto Oorzaak fout beauty.bmp Bestandsgrootte niet geacepteerd.
Het uploaden van de volgende foto's is mislukt Let op: er kunnen enkel fotobestanden (JPG of PNG) met rgb-kleurenprofiel geüpload worden. Het bestand dient tussen 50 KB en 50 MB groot te zijn.
Naam foto Oorzaak fout beautyt.JPG Bestandsgrootte niet geacepteerd.
Ik heb ze niet verkleind, niks mee gedaan. Ik heb ze ook met een wit vlak eromheen, waardoor het bestand dus groter is maar wel apart opgeslagen. Foto is 24,5 KB 346x419 JPEG image