Leasetoestel laten zwemmen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sassii

Re: Leasetoestel laten zwemmen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 12:13

Ja daar heb je gelijk in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 15:28

Maar dit is een leasetoestel, dus heb weinig aan mijn inboedel :+ Ik heb vanmorgen een prepaid toestel gekocht, kijken of die me bevalt, anders gaat deze naar mijn moeder (die wou sowieso een nieuwe) en koop ik alsnog een S4.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 15:37

Oh er zit verbetering in de toestand van mijn S3, het scherm werkt weer voor een deel :+ Hopen dat ik nu nog eea kan back uppen. Hij ligt nu weer te zonnen in een bak rijst :P

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 20:59

Relaxed ik zou naar de adviezen luisteren en hem een week niet aanzetten. Op deze manier breng je alleen maar meer schade toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:07

Ik heb hem nu 2x geprobeerd, gisteravond en vanmiddag, verder heeft ie de hele tijd in de rijst gelegen.. Dus dat valt ook wel mee..

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:14

op het moment dat je de telefoor aanzet als het niet voledig is gedroogt ontstaat er kortsluiting. dat brengt je telefoon heel veel schade toe. op het moment dat je hem gelijk uit zet en er niets meer mee doet todat je zeker weet dat hij helemaal droog is. blijft de schade beperkt.

oja, als ie het echt niet meer doet kan je hem ook een keertje in de vriezer leggen, voor 20 minuten mischien helpt dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:29

In de vriezer? Ik ken dat alleen van de batterij.. Als er dan nog vocht in zit zet dat toch juist uit in de telefoon?

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:03

je moet alles uit elkaar halen en in de vriezer doen. werkt wel, al rijst niet meer wil werken.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:10

Ik heb precies hetzelfde gehad vorig jaar met mijn s2
ik moet hem over 2 weken inleveren dus ik ben benieuwd haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:18

sloffiee schreef:
Ik heb precies hetzelfde gehad vorig jaar met mijn s2
ik moet hem over 2 weken inleveren dus ik ben benieuwd haha

Heb je hem nog kunnen gebruiken in de tussentijd?

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:24

Even ter opmerking (heb niet alle reacties gelezen, sorry)..
Mijn abonnement verliep in juni en vanaf januari hebben ze me gebeld met vragen over het verlengen van mijn abonnement. Ik had een 2-jarig abonnement en dan kan je dus al een half jaar van te voren je abbo verlengen. Dus misschien toch de boete van €25 betalen en dan tijdelijk een andere telefoon? Je kan over twee maanden al verlengen en dan krijg je een nieuw toestel! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:39

xxPaige schreef:
Even ter opmerking (heb niet alle reacties gelezen, sorry)..
Mijn abonnement verliep in juni en vanaf januari hebben ze me gebeld met vragen over het verlengen van mijn abonnement. Ik had een 2-jarig abonnement en dan kan je dus al een half jaar van te voren je abbo verlengen. Dus misschien toch de boete van €25 betalen en dan tijdelijk een andere telefoon? Je kan over twee maanden al verlengen en dan krijg je een nieuw toestel! :)

Als je wel alles had gelezen had je gezien dat ik sowieso een toestel wou kopen aan het einde en dan over op Simonly :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:45

Geef het idd ff de tijd. Mijn oude Samsung heeft een was meegedraait in de machine :') Het duurde 3 weken, ik heb hem gewoon in de zon laten liggen, en uiteindelijk deed hij het weer!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:57

Ik zou hem idd even weekje in de rijst laten liggen en vooral niet tussendoor aanzetten... en dan hopen dat hij het doet!

Stomme toestel lease ook... ik heb een S2 in de lease, echt waardeloze constructie, maar ja :s