http://wiki.answers.com/Q/Do_people_eat ... a?#slide=2
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Femkeeex schreef:N0a schreef:
Dit dus. Als je niets serieus hebt te brengen, kan je net zo goed niet reageren
maanden wakker liggen ofzo? Dit is echt net zoiets als al die zielige mishandelde beestjes foto rage op facebook. Waarvan bijna alles ook nep is. Serieus hou dr een keer mee op..
Amandavd schreef:Femke, doe eens wat minder brutaal. Jij komt hier met de gekste verhalen aanzetten en dan vind je het gek dat mensen je niet geloven...
'. Maar ja, Bokt is Bokt, had het beter niet kunnen plaatsen, want mensen kunnen je toch niet serieus niet nemen
Daarbij komt, ze zijn ook niet zomaar bij het woord 'kannibaal' gekomen
_Femkeeex schreef:Amandavd schreef:Femke, doe eens wat minder brutaal. Jij komt hier met de gekste verhalen aanzetten en dan vind je het gek dat mensen je niet geloven...
Sorry hoor, ik kom gewoon aan met een ontzettend serieus verhaal en dan krijg je reacties van ''. Maar ja, Bokt is Bokt, had het beter niet kunnen plaatsen, want mensen kunnen je toch niet serieus niet nemen
Daarbij komt, ze zijn ook niet zomaar bij het woord 'kannibaal' gekomen

_Femkeeex schreef:Libbylove, waarom ik dit geloof?:
1: Mijn tante is stewardess en die reist voor allerlei landen, ook door Chine en ze heeft dit met eigen ogen gezien!
_Femkeeex schreef:2: Een bloedserieuse Chinese volwassenen leerling, heeft dit gezegd.
_Femkeeex schreef:3: Het is vaker op het nieuws geweest en er zijn Youtube filmpjes over.
_Femkeeex schreef:4: Animal zegt het ook en het is gewoon waar.
Astaloca schreef:It taste like chicken.

_Femkeeex schreef:Libbylove, waarom ik dit geloof?:
1: Mijn tante is stewardess en die reist voor allerlei landen, ook door Chine en ze heeft dit met eigen ogen gezien!
2: Een bloedserieuse Chinese volwassenen leerling, heeft dit gezegd.
3: Het is vaker op het nieuws geweest en er zijn Youtube filmpjes over.
4: Animal zegt het ook en het is gewoon waar.
Wat moet ik doen om geloofwaardig over te komen?