Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Zou zonde zijn als je een leuke functie misloopt uit plichtsgevoel, reistijd kan inderdaad flink gaan opbreken en als je daar nu al last van hebt dan gaat dat niet minder worden
.
matasja schreef:volgende week donderdag heb je dus de hele dag kiespijn, en wat zou het fijn zijn als je morgen vrij mag hebben om het net voor het weekend te laten verhelpen..
als je vraagt mag ik vrijdag vrij en het kan/mag niet wat dan? dan nog ziekmelden is nog veel opvallender.
ga ervoor, je voelt je er duidelijk goed bij, dichtbij huis, meer tijd, leukere functie, toppie toch!!
je hoeft bij de nieuwe functie niet aan te geven dat je nu bij de concurent werkt zeg maar, geef aan dat je nu nog een baan hebt, maar hier een maand opzegtermijn hebt, dus dat dat geen probleem zou moeten zijn. evt met vakantiedagen ed. dat je eerder bij de nieuwe kan beginnen.
leugen om eigen bestwil is natuurlijk niet leuk Maar werkt soms weleens in je voordeel
want als ik t nu al vraag en hij zegt nee we hebben je nodig.. wat dan?
anneschr schreef:Succes! komt vast goed![]()
maarrehh, is het wel zo slim om dit op internet te zetten?Werkgevers lezen tegenwoordig alles.
PenP2014 schreef:MarliesV schreef:Goed zo! Wel laten weten hoe het ging hè.
Haha doe ik!! Nu maar bedenken hoe ik het op het gesprek ga brengen en me voorbereiden
bigone schreef:Haha doe ik!! Nu maar bedenken hoe ik het op het gesprek ga brengen en me voorbereiden