luxe probleem. help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PenP2014

Re: luxe probleem. help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:35

Ok ok ok ik ga bellen. Aaaah :):) :):)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:36

spannend. Succes. Hopelijk krijg je de baan!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:40

Indd gewoon doen :j. Zou zonde zijn als je een leuke functie misloopt uit plichtsgevoel, reistijd kan inderdaad flink gaan opbreken en als je daar nu al last van hebt dan gaat dat niet minder worden :n.
Eerst gesprek maar eens plannen, zeg inderdaad maar dat je voor controle naar de TA moet ofzo, gaat ze verder niets aan. Wat eventueel opzeggen betreft, in principe heb je gewoon een maand opzegtermijn, dus hoef je je ook niet heel druk om te maken.

ShirlMilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:42

Gewoon terugbellen en naar het gesprek gaan. Kijken welke je het beste lijkt.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:43

Ik moet volgende week vrijdag naar de tandarts :o O:) :):)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:51

Goed zo! Wel laten weten hoe het ging hè.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:52

MarliesV schreef:

Haha doe ik!! Nu maar bedenken hoe ik het op het gesprek ga brengen en me voorbereiden :D

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:53

volgende week donderdag heb je dus de hele dag kiespijn, en wat zou het fijn zijn als je morgen vrij mag hebben om het net voor het weekend te laten verhelpen..
als je vraagt mag ik vrijdag vrij en het kan/mag niet wat dan? dan nog ziekmelden is nog veel opvallender.
ga ervoor, je voelt je er duidelijk goed bij, dichtbij huis, meer tijd, leukere functie, toppie toch!!

je hoeft bij de nieuwe functie niet aan te geven dat je nu bij de concurent werkt zeg maar, geef aan dat je nu nog een baan hebt, maar hier een maand opzegtermijn hebt, dus dat dat geen probleem zou moeten zijn. evt met vakantiedagen ed. dat je eerder bij de nieuwe kan beginnen.

leugen om eigen bestwil is natuurlijk niet leuk Maar werkt soms weleens in je voordeel

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:56

matasja schreef:
volgende week donderdag heb je dus de hele dag kiespijn, en wat zou het fijn zijn als je morgen vrij mag hebben om het net voor het weekend te laten verhelpen..
als je vraagt mag ik vrijdag vrij en het kan/mag niet wat dan? dan nog ziekmelden is nog veel opvallender.
ga ervoor, je voelt je er duidelijk goed bij, dichtbij huis, meer tijd, leukere functie, toppie toch!!

je hoeft bij de nieuwe functie niet aan te geven dat je nu bij de concurent werkt zeg maar, geef aan dat je nu nog een baan hebt, maar hier een maand opzegtermijn hebt, dus dat dat geen probleem zou moeten zijn. evt met vakantiedagen ed. dat je eerder bij de nieuwe kan beginnen.

leugen om eigen bestwil is natuurlijk niet leuk Maar werkt soms weleens in je voordeel

Dit is dus ook mijn brainstorm nu :j want als ik t nu al vraag en hij zegt nee we hebben je nodig.. wat dan? :')

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:59

Succes! komt vast goed +:)+

maarrehh, is het wel zo slim om dit op internet te zetten? :o Werkgevers lezen tegenwoordig alles.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 16:00

anneschr schreef:
Succes! komt vast goed +:)+

maarrehh, is het wel zo slim om dit op internet te zetten? :o Werkgevers lezen tegenwoordig alles.

ja daar heb je wel een beetje gelijk in..
Daarom heb ik geen namen genoemd. Verder zijn mijn posts ook nooit herleidbaar naar wie ik ben. Sowieso om dit soort redenen :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:30

PenP2014 schreef:
MarliesV schreef:

Haha doe ik!! Nu maar bedenken hoe ik het op het gesprek ga brengen en me voorbereiden :D

Goed gaan verdiepen in het bedrijf en de functie waar je op solliciteert . En vragen ze wat je nu doet dan zeg je gewoon dat je een baan hebt maar dat je deze functie veel beter bij je vind passen en dat je drie uur reizen per dag veel vind en je die energie liever stopt in een baan waar je 120 % voor wil gaan. Bedenk vooral wat je zou antwoorden op de vraag waarom jij geschikt bent voor juist die baan en waarom het bedrijf juist jou zou moeten aannemen, buiten het feit dat je geschikt er voor bent.
En waarom jij beter bent dan de andere sollicitanten, rotvragen he, maar je krijgt ze wel vaak.

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:07

En hoe is het gegaan? leuk gesprek gehad?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:14

Ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag!

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:19

ik zou terugbellen en naar dat gesprek gaan. Als je daar word aangenomen kan je natuurlijk ontslag nemen bij de anderen en als je niet word aangenomen kan je blijven werken waar je werkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:21

Ben benieuwd! :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:25

Vandaag is het gesprek toch? Heb je vrij kunnen krijgen of zit je nu kniezend op je huidige werk? :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:25

bigone schreef:

Goed gaan verdiepen in het bedrijf en de functie waar je op solliciteert . En vragen ze wat je nu doet dan zeg je gewoon dat je een baan hebt maar dat je deze functie veel beter bij je vind passen en dat je drie uur reizen per dag veel vind en je die energie liever stopt in een baan waar je 120 % voor wil gaan. Bedenk vooral wat je zou antwoorden op de vraag waarom jij geschikt bent voor juist die baan en waarom het bedrijf juist jou zou moeten aannemen, buiten het feit dat je geschikt er voor bent.
En waarom jij beter bent dan de andere sollicitanten, rotvragen he, maar je krijgt ze wel vaak.[/quote]
TS rijdt 1 1/2 uur per dag.

TS het kan ook positief overkomen dat je nu toch een baan hebt aangenomen die je niet helemaal lijkt.
Dat geeft aan dat je niet graag thuis zit en niet wil profiteren van een uitkering.
Zoals al eerder gezegd; geef ook aan dat dit wel je droombaan lijkt en dat je al wel eerder was uitgenodigd voor een gesprek (bij andere banen) maar dat je die hebt afgeslagen.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 07:31

Sorry. Nog even geduld ! Hihi gesprek is verzet naar maandag. Was een zieke op mn werk en als ik niet zou komen werd dat echt een drama dus moest gewoon werken :)
Degene met wie ik t gesprek heb weet nu ook gewoon dat ik werk heb en wou alsnog graag dat ik kwam! Dus t gaat sowieso door. Zal maandag updaten! :D

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:57

Ik was een stille meelezer, maar wil je toch even veel succes wensen voor maandag!

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:13

Succes!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:46

Heel veel succes vandaag, je kan het!

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:12

Succes vandaag!