Haar helemaal kapot, help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:12

BaileyMix schreef:
Oh dat is dus zacht gezegd naar :( Gewoon met een kam heb ik het gedaan en toen het ergste eruit was met een borstel... Oeps!

Zo ernstig ziet het er niet uit hoor. Gewoon een paar keer lief behandelen!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 17:26

Ja vind je? En wat is lief haha, wat moet ik vermijden en wat juist veel doen?

Jindai

Re: Haar helemaal kapot, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:38

Ik zou alle maskertjes met chemische stofjes erin zo veel mogelijk laten liggen. ;) Olijf of arganolie met een geklutst ei kan goed werken. Zelf gebruik ik altijd kokoswater. Even wat water koken en dat over een paar eetlepels geraspte kokos (een zakje van de toko) gieten en af laten koelen. Daarna even door een zeefje halen en met het water spoel je dan je haar. Daarna wat kokosolie er in en plastic folie erover en een handdoek. :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 22:10

Zit momenteel in een Oil Repair haarmasker van Gliss Kür, daarna met een natuurlijke Cocos Repair crèmespoeling van Yves Rocher uitspoelen. En dan maar duimen dat het er iets beter -of in ieder geval iets minder droog!- onder vandaan komt. Verder heb ik nu arganolie, kokosolie, repair oil, repair serum en repair elixer staan dus hoop dat dat wat bijdraagt aan het herstel!

Iedereen bedankt voor de reacties!

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:38

Het is me niet opgevallen gisteren hoor, dat je haar er slecht aan toe was. (k heb er ook niet speciaal op gelet natuurlijk) Dus het valt voor het zicht echt niet op, maar je zal t uiteraard zelf beter voelen en zien. Lekker verwennen dus, die krullen van jou!
Tips heb ik verder niet voor je, ik ben namelijk zelf redelijk saai met mn haar, niet touperen, niet föhnen, zelden stijlen, dus ervaring heb ik er niet mee.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:00

Heb je geen cowboy magic op stal of action spul voor je paard.
Daarmee krijg je dreadlocks uit de staart van je paard zonder kammen. Dat krijgt ook prima getoupeerd haar weer glad en uit de klit.
Gebruik hier thuis ook. Paardenmiddel haha

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:18

Orofluido olie! Zit in een glazen fles. Koop dit altijd bij de kapper en het is werkelijk een wonder middel! Je haar glanst erover en voelt super glad aan en is totaal niet vettig! Echt een aanrader

Heb hiervoor ook altijd olie gebruikt van drogist, maar door mijn lange haar leek het al snel erg vettig.. In ieder geval succes! :)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:13

Leuke kapper. Ik maak je haar stuk. Maar ik heb eeeven geen tijd om het te fixen :')

Maargoed verder een nuttige toevoeging: kapot/dood haar kun je niet meer goed krijgen. Met geen enkel serumpje shampoo of iets dergelijks. Ook niet eentje van 1000 euro. Helaas. Stuk is stuk. Je zult het af moeten knippen. Als het niet stuk is maar heel droog zou ik je de serum van Henna aanraden. Dit zijn rode capsules in een visjes vorm. Daar lijkt het optisch dan nog wat beter van :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 01:26

Oh gelukkig dan dat het in ieder geval niet opviel haha :o

M'n haar is gevoelsmatig gelukkig al wat beter, niet meer zo droog en dof in ieder geval! En ik krijg een behandeling bij de kapper + kleuring :D Dus helemaal blij!