Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is mij ook geleerd destijds om iets te eten voor je gaat slapen (een tussendoortje/boterham) omdat je verbranding 's nachts gewoon doorgaat.
Telpeva schreef:Ik eet wel (redelijk) op vaste tijden. Als ik niet op tijd eet, krijg ik trek en eet ik vervolgens te veel, of iets ongezonds. Maar als ik ergens druk mee bezig ben dan wil ik ook nog wel eens vergeten om te eten, als ik in zulke gevallen lang genoeg niet eet, vanwege een honger die ik niet voel, dan ga ik mij vrij letterlijk ziek voelen. Licht in het hoofd, afwezig, misselijk, gevoeliger dan normaal voor geuren/geluid/licht etc.
Als ik niet veel honger heb op een eet moment, dan eet ik op dat moment gewoon niet zo veel, maar ik sla niet over, juist om zo'n dip van honger/snackdrang te voorkomen.
Utixo schreef:Ik eet wanneer ik daar tijd voor heb en wanneer ik honger heb. Dit kan 1x per dag zijn, maar ook meerdere keren per dag. Sowieso eet ik vrijwel nooit voor 14u, dan eet ik vaak een hoop en dan weer een hele tijd niets. Als ik tot 23u werk wilnhet gerust voorkomen dat ik om 23.30u nog een stevige warme hap, of een hoop boterhammen naar binnen schuif. Met een knorrende maag kan ik niet slapen hoor.