Het is nog een wettig betaalmiddel als er minimaal 80% van over is! *uit mn hoofd*
Zal eens kijken of ik het terug kan vinden.
Ook hier op Bokt geleerd.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jennifuur schreef:Wat betreft de snoepjes, je hebt toch van die zoete en zure snoepjes waar een laagje met suiker omheen zit? Van die gummy's zegmaar met zo'n laagje. Misschien kan je die zonder laagje kopen in de supermarkt, en dat laagje er zelf op doen... Met zout!
Citaat:Bestel online nep snoep fopartikelen shoppartners.nl. Direct uit voorraad leverbaar en onschadelijk. Laat iemand o.a. sambal snoepjes, knoflook snoep, koffie snoepjes en peper bonbons eten. Voordelige nep snoep direct leverbaar bij Shoppartners.
Citaat:Een klontje schuimende suiker. Een klontje geeft een heleboel schuim bij bijvoorbeeld een kopje koffie.
Dus dat stel ik even uit naar volgende week (A). Misschien dat ik vandaag of morgen even dat idee met jelly beans in de azijn leggen ga uitproberen om te kijken of die smaak pakt of niet. En dan kan ik bijvoorbeeld alle rode in de azijn leggen en de rest niet. Blijft de rest van het snoep in ieder geval nog eetbaar (A) anders heb ik mezelf er ook mee 
Houtje-Bekman, dat is echt hilarisch! Britta31 schreef:JenW schreef:Weet niet of hij al genoemd is, doorzichtige folie op de wc bril plakken
Dan loopt iedereen met natte broeken rond.Niet goed voor de werksfeer denk ik.