Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tallie1979 schreef:Amanda_T schreef:Vandaag kwamen de eerste kaartjes al binnen! Harstikke lief! De postbode zal wel niet denken hihi. Mochten er meer mensen zijn die nog een kaartje willen sturen, ze zijn van harte welkom!
Als er een blauwe zegel op zit en een lange enveloppe is, dan is het waarschijnlijk de mijne!
Charaz schreef:Jeetje wat een pech heeft jouw moeder gehad, dat zal een flinke klap voor jullie gezin geweest zijn.
flashgirlxxx schreef:Jeetje heftig hoor! Wat hebben jullie veel ellende meegemaakt, ik wens jullie veel sterkte toe de komende tijd en hopelijk gaat ze straks met sprongen vooruit.
Mijn vader heeft een aantal jaar ook een hersensinfarct gekregen en aangekomen in het ziekenhuis nog eens een bloeding. Hierdoor was hij ook halfzijdig verlamt geraakt. Naar een dik half jaar revalideren mocht hij weer naar huis en sinds anderhalf jaar hebben ze een andere woning met aanbouw. Gelukkig kan hij kleine stukjes door en om het huis lopen met stok maar zijn arm kan hij amper nog gebruiken...
Ik hoop voor jullie dat ze er gezond uit komt en dat ze ook weer wat kan lopen na haar revalidatie periode.
Nogmaals veel sterkte de komende tijd