Toen haar vader thuiskwam was ze ook helemaal enthousiast over dat we een roze/paarse cake hadden gebakken, dat ze helemaal zelf de boter er in had mogen doen, én zelfs even de mixer helpen vasthouden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kaus schreef:Broertje van 4: 'Hoe moet de piano uit?'
'Als ik ergens aan denk, zie jij dan dat ik dat denk?'
In het restaurant: 'Ik wil nog wel een chocolatje, mag dat?' Ik 'Ja hoor.' Hij: 'Oké, even oogcontact maken.'
Zusje van 3: 'Hoe vaak moet ik het nog zeggen, drie keer, vier keer!?'
Mooie kinderlogica:
Broertje: 'Ik ben veel sterker dan jij!'
Ik: 'Ik kan jou optillen hè, kun jij jezelf ook optillen?'
*Broertje probeert en probeert*
Broertje: 'Nee... Jij bent toch sterker...'
JackenJill schreef:Mijn dochter noemde de doperwten vroeger ballies. En haar fles heette mellek, omdat er eerst altijd melk in zat. Verrekijker heette verderkijker, vond ik ook zo'n mooie!
Maar deze wint het: mijn man stond onder de douche, mijn dochter bekijkt hem eens kritisch, ziet zijn kruis en zegt: "jij hebt een billentong"! Hahaha!!
Oh ik vergeet nog een leuke. Dochter is inmiddels bijna 6, dus soms overleg ik met haar wat nou een passende straf is bij bepaald gedrag. Als ze weer zo vervelend doet aan tafel zou ze wel op de gang gaan zitten, zei ze. Op mijn vraag "hoe lang?" antwoordde ze: "5 uur". Hahaha! Heb haar toch maar verteld dat dat wat te lang was..
Ossie96 schreef:Nichtje bleef slapen en als vierjarige is het menselijk lichaam enorm interessant. Ik was me aan het afdrogen, kwam net onder de douche vandaan.
Ze bekijkt me even en zegt: 'Jij hebt borsten he?'
Ik: 'Ja dat klopt, ik heb borsten'
Nichtje: 'Oma heeft ook borsten he?'
Ik: 'Ja, oma heeft ook borsten'
Nichtje: 'Ik heb geen borsten, ik heb tiepels'
Gydja schreef:Ik ging toen ik klein was met mijn neefje en moeder naar het bos en mijn neefje en ik waren super druk. ( mijn neefje heet overigens joost ) dus mijn moeder zei; doe nou eens kalm aan. Mijn neefje zegt: 'joosje doet niet kalm aan, joosje doet kalm uit'
vind het nog altijd geweldig