Wat vergeet jij wel eens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Wat vergeet jij wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 19:54

Lenzen! Loop ik naar buiten en dan zie ik dat het huis van de buren wel erg wazig is..

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:25

Schoolspullen, huiswerk, toetsen (momenteel helemaal vaak)

Mijn mobiel en/of tablet

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:27

Mijn Ov-chipkaart, anders kom ik niet op school natuurlijk. Zo irritant dat je erachter komt als je bij de bus staat.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:29

Mijn gulp dicht te doen...
Ik heb altijd een periode van meestal een paar maanden, dat ik constant mijn gulp vergeet dicht te doen.

Daarnaast kan ik ook zo de deur uitlopen even vergetende dat het feestweek is en dus wat in had moeten doen/mee had moeten nemen om een hele dag van huis door te komen.

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:30

Ik vergeet de tijd vaak :j Kom ik weer eens thuis als mijn ouders al aan het eten zijn. Oeps...

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:31

Ik vergeet af en toe om mijn wenkbrauwen bij te tekenen :') ik heb heel blond haar en dus ook lichte wenkbrauwen, dus ik kleur ze in met wenkbrauwpotlood :+

Zonder inkleuren zie je ze van een afstandje niet, ziet er vreemd uit :')
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 20-03-14 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Telefoonnummers! Ik ken het nummer van mijn vriend nieteens :')
En verjaardagen, zelfs die van mijn familie. Ik weet altijd wel ongeveer wanneer maar zit er nog weleens een dag naast.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 20-03-14 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Mijn schoenen of sleutel van het werk... sleutel kom ik meestal al achter beneden bij de deur. Want voor ik buiten sta moet ik door drie deuren waarvan een glazen deur en daar heb ik vrijwel altijd de sleutel voor nodig. :j Daarom heb ik mijn werksleutel al aan mijn huissleutels gehangen. :')

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:34

Sommige boeken voor school, 8e uren na komen (Ben ik dan vergeten omdat het niet op meta staat (Magister= Schoolapp)
Bijlessen
Deuren dichtdoen
Telefoon

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:38

Gymspullen --'

ben je al een heel end op weg naar school, * ohw K*T gymspullen vergeten * *keert weer om *

en ja, formulieren oid voor school.

mn cavias staan in het hok, en die vergeet ik savond's nooit om eten te geven !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:21

hielkebro schreef:
Gymspullen --'

ben je al een heel end op weg naar school, * ohw K*T gymspullen vergeten * *keert weer om *

en ja, formulieren oid voor school.

mn cavias staan in het hok, en die vergeet ik savond's nooit om eten te geven !

Gymspullen vroeger ook zo vaak vergeten :')
Maar kon nooit terug doordat ik met de trein ga :)

Heb een heel scala aan smoesjes als ik m'n gymkleren niet bij me heb :D
(waaronder een keer dat ik laat was, en m'n gymtas toen ik weg wou in een plas water viel :+ Ik laat hem redelijk vaak vallen als ik op m'n fiets stap, dus zo ongeloofwaardig was het nou ook weer niet :o :+ )

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:39

Mijn lunch, mijn telefoon, fietssleutel, tasje met paardrijkleding voor na het werk. Toppunt is nog wel het gas aansteken en vergeten het pannetje havermout erop te zetten. Dan schiet je ontbijt niet op natuurlijk.

Vorige week zou ik muziek gaan maken bij een vriendin. Dus basgitaar mee, versterker mee, loeizwaar keyboard mee, was ik de kabels vergeten :') . Al mijn zooi meegesleept en geen noot kunnen spelen.

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:45

Ik vergeet altijd alles wat met school te maken heeft :') en als iemand me zegt dat ik iets moet onthouden ben ik het binnen 2min weer kwijt. :')

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:17

Op het zwembad doodleuk je shirt uittrekken en erachter komen dat je bent vergeten je bikintopje aan te doen :+

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:22

Moonlight17 schreef:
Mijn Ov-chipkaart, anders kom ik niet op school natuurlijk. Zo irritant dat je erachter komt als je bij de bus staat.

Ook regelmatig mijn make-up. Komt een vriendin me ophalen zegt ze oh dus je gaat vandaag zonder make-up naar school? Dan is het uhhhhhhhh moment en ren ik snel naar boven :Y)

edit; of goeie sportkleding. Doe sport & bewegen en dan kom ik wel eens de kleedkamer binnen staat iedereen daar met judo pak en dan denk ik uhhh hadden we judo? oeps

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:23

Als ik moet fotograferen, vergeet ik mijn camera wel eens, of mijn kaartje, of gewoon mijn accu. Verder vergeet ik heeeel vaak dingen die ik vastberaden nog wou doen (of zelfs al had klaargelegd).

Maar mijn haar borstelen vergeet ik dan weer nóóit!

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:30

Fietssleutels (kom je niet erg ver), OV-kaart, lunch, drinken, etc. Ik moet altijd wel een heleboel zoeken op het laatste moment van weggaan.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 22:32

Booooo schreef:
Op het zwembad doodleuk je shirt uittrekken en erachter komen dat je bent vergeten je bikintopje aan te doen :+

Awkward :')

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:34

Booooo schreef:

:wow:

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:36

Ik sluit me regelmatig buiten maar dat heb ik opgelost door op mijn werk een reservesleutel te leggen in mijn kluis, daar kan ik 24/24 binnen. Na het kapotknippen van 2 sloten ook eindelijk eens een cijferslot gehaald.

Deo en parfum wordt ook regelmatig vergeten dus heb in de Action eens goed ingeslagen en in elke handtas een bus deo gestoken.

BH ben ik ook wel eens vergeten aan te doen, dan voel je je ongemakkelijk hoor!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:00

Qua badkamer/beautydingen vergeet ik eigenlijk nooit iets.
Wel heb ik heel vaak dat ik bvb naar de keuken loop, daar aankom en me vervolgens bedenk waarom ik daar ook alweer naartoe liep :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:02

Cabelona schreef:
Fietssleutels (kom je niet erg ver), OV-kaart, lunch, drinken, etc. Ik moet altijd wel een heleboel zoeken op het laatste moment van weggaan.

Die steekt standaard in mijn telefoonhoesje en aangezien mijn telefoon meestal als mp3speler wordt gebruikt (en agenda, wekker, etc) vergeet ik die nooit. *D

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:05

Wat vergeet ik niet? :')

Dingen die ik regelmatig vergeet:
Mascara opdoen, mijn mobiel, mijn boeken, mijn kluissleutel, mijn jas, mensen terugbellen, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik ben ook niet een heel slim persoon. Dan heb ik bijvoorbeeld wiskunde en dan geven ze huiswerk op en dan denk ik dat ik dat zo ook wel onthoud. :)) :n

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:31

Of je vergeet gewoon je hele schooltas in te pakken voor de volgende schooldag..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:33

hielkebro schreef:
Of je vergeet gewoon je hele schooltas in te pakken voor de volgende schooldag..

Dat wilde ik net zeggen, vooral als je ochtenden anders lopen dan normaal...
Dat gaat áltijd mis. :') :o