Uniek vervoer kinderfeestje gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:09

Ik ken de kleine man persoonlijk en hij is verwend maar nee is ook nee.

Een vw. busje zo'n hippie busje?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:17

quera schreef:
Ik ken de kleine man persoonlijk en hij is verwend maar nee is ook nee.

Een vw. busje zo'n hippie busje?

Er gaan 11 personen mee, in een (kleinere) personenbus mag je totaal 9 personen vervoeren.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:21

Dan kijken of er 2 gehuurd kunnen worden :')

LynnDenise

Re: Uniek vervoer kinderfeestje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 05:29

Bedankt voor het meedenken allemaal, stiefmoe heeft knoop doorgehakt om met de autos te gaan. Dus ik hoef niet verder te denken.

marachels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:43

Eef_Bam schreef:
marachels schreef:
Op Quads! Bij mijn verzorgpaardjes rijden ze er regelmatig mee, word ik toch zo jaloers van! hahaha

Ja zet kinderen van 8 op een grote gevaarlijke quad en laat ze op de weg rijden, echt een top idee :D :') :Y) *\o/* := 8)7

Je hoeft dan volgens jaar niet meer na te denken over een extravagant kinderfeestje :') .

Het was ook geen serieus idee, voor de duidelijkheid. Moest er wel om lachen dat de gebruikersnaam van de reactie voor mij 'Quad' is. Vandaar ;)

Overigens bestaan er 'kinderquads' maar mogen kinderen niet met een quad de weg op, of überhaupt zelf besturen. :)

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:51

Quad schreef:
marachels schreef:
Op Quads! Bij mijn verzorgpaardjes rijden ze er regelmatig mee, word ik toch zo jaloers van! hahaha

Ik heb nu al medelijden met mijn rug. -O-
:D

_/-\o_ :')

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 09:26

LynnDenise schreef:
Mijn broertje word dit jaar alweer 8, deze grote vent had het vorig jaar helemaal naar zijn zin toen hij met TukTuk's naar de binnenspeeltuin vervoert werd. Dit wilde hij dit jaar weer!

Nu is de binnenspeeltuin geen probleem, die hebben altijd wel ruimte voor een feestje, maar helaas zijn er op zijn datum geen TukTuks beschikbaar. Je raadt het al, dit vind meneer niet zo leuk.

Uiteraard zouden we dan voor de optie kinderen in auto's laden en hop naar de binnenspeeltuin, maar als er budget is, waarom dan niet nog even Bokt raadplegen?

Nu heb ik al een beetje zitten google-en, het is op zich een stoere vent en zijn vriendjes zijn ook allemaal coole kikkers. Een limo zou onwijs leuk zijn, maar de groep, incl begeleiders bestaat al uit 11 mensen. Dat maakt de Limo's die ik heb gevonden al te klein en hoogstwaarschijnlijk zijn 2 limo's te duur.

Mijn vraag aan jullie is dus of jullie nog een onwijs leuk idee hebben!?

Groetjes Lynn

een llmo voor een 8-jarige???? wat als hij 18 wordt direct een eigen huis??

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 15:46

Gelukkig dat het verwende kind eens te zien krijgt dat er zonder verdere tierelantijn ook een superleuk feestje kan komen!
Hoop dat hij inziet dat het net zo leuk was! :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 17:22

Wat verwijtend... Eerste feestjes van meneer waren thuis en kosten toen niks... Hij weet dus ook heel goed dat het ook anders kan

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:27

Ach, het kind is 8, laat het lekker. Hartstikke leuk voor hem dat het zo kan! Veel plezier alvast!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:32

Yasmijntje schreef:
Gelukkig dat het verwende kind eens te zien krijgt dat er zonder verdere tierelantijn ook een superleuk feestje kan komen!
Hoop dat hij inziet dat het net zo leuk was! :)

Nou verwend kind is ook een beetje overdreven. Je kent hem niet persoonlijk en hij is tenslotte maar een keer per jaar jarig :D

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:43

LynnDenise schreef:
Mijn broertje word dit jaar alweer 8, deze grote vent had het vorig jaar helemaal naar zijn zin toen hij met TukTuk's naar de binnenspeeltuin vervoert werd. Dit wilde hij dit jaar weer!

Nu is de binnenspeeltuin geen probleem, die hebben altijd wel ruimte voor een feestje, maar helaas zijn er op zijn datum geen TukTuks beschikbaar. Je raadt het al, dit vind meneer niet zo leuk.

Uiteraard zouden we dan voor de optie kinderen in auto's laden en hop naar de binnenspeeltuin, maar als er budget is, waarom dan niet nog even Bokt raadplegen?

Nu heb ik al een beetje zitten google-en, het is op zich een stoere vent en zijn vriendjes zijn ook allemaal coole kikkers. Een limo zou onwijs leuk zijn, maar de groep, incl begeleiders bestaat al uit 11 mensen. Dat maakt de Limo's die ik heb gevonden al te klein en hoogstwaarschijnlijk zijn 2 limo's te duur.

Mijn vraag aan jullie is dus of jullie nog een onwijs leuk idee hebben!?

Groetjes Lynn

Zag laatst een lange limo en dat was een Hummer 8-) die zijn wel stoer.
Misschien een legertruck?
Haha geen kennissen bij de politie? Arrestatie bus is ook wel stoer natuurlijk haha
Word wel een dure verjaardag *D :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 18:25

Zijn mensen jaloers ofzo :') wat een enorm nare reacties :?
Ik zou best m'n kinderfeestje in een limo of tucktuck hebben willen vieren :j en als de centjes er nou zijn, prima toch!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:31

Haha met een luchtballon :)F

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:36

Oh ik ben jaloers ja haha. Mijn kinderfeestjes bestonden uit allerlei spelletjes thuis. Zoals spijkerpoepen en ezeltje prik.

Maar het is nogal lastig vanwege de leeftijd en het aantal. Ik zou het niet te groot maken, anders moet je volgend jaar weer haha. Wordt dan steeds lastiger natuurlijk!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:45

Zo heb ik een keer een kinder feestje gedaan gewoon in het dorp. De kinderen wat geld mee en opdrachten :D
Zo moesten ze bv een broodje kroket bestellen, maar zonder broodje.... _O-
Ze vonden het hartstikke leuk +:)+