Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Eef_Bam schreef:marachels schreef:Op Quads! Bij mijn verzorgpaardjes rijden ze er regelmatig mee, word ik toch zo jaloers van! hahaha
Ja zet kinderen van 8 op een grote gevaarlijke quad en laat ze op de weg rijden, echt een top idee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoeft dan volgens jaar niet meer na te denken over een extravagant kinderfeestje.

LynnDenise schreef:Mijn broertje word dit jaar alweer 8, deze grote vent had het vorig jaar helemaal naar zijn zin toen hij met TukTuk's naar de binnenspeeltuin vervoert werd. Dit wilde hij dit jaar weer!
Nu is de binnenspeeltuin geen probleem, die hebben altijd wel ruimte voor een feestje, maar helaas zijn er op zijn datum geen TukTuks beschikbaar. Je raadt het al, dit vind meneer niet zo leuk.
Uiteraard zouden we dan voor de optie kinderen in auto's laden en hop naar de binnenspeeltuin, maar als er budget is, waarom dan niet nog even Bokt raadplegen?
Nu heb ik al een beetje zitten google-en, het is op zich een stoere vent en zijn vriendjes zijn ook allemaal coole kikkers. Een limo zou onwijs leuk zijn, maar de groep, incl begeleiders bestaat al uit 11 mensen. Dat maakt de Limo's die ik heb gevonden al te klein en hoogstwaarschijnlijk zijn 2 limo's te duur.
Mijn vraag aan jullie is dus of jullie nog een onwijs leuk idee hebben!?
Groetjes Lynn

Yasmijntje schreef:Gelukkig dat het verwende kind eens te zien krijgt dat er zonder verdere tierelantijn ook een superleuk feestje kan komen!
Hoop dat hij inziet dat het net zo leuk was!
LynnDenise schreef:Mijn broertje word dit jaar alweer 8, deze grote vent had het vorig jaar helemaal naar zijn zin toen hij met TukTuk's naar de binnenspeeltuin vervoert werd. Dit wilde hij dit jaar weer!
Nu is de binnenspeeltuin geen probleem, die hebben altijd wel ruimte voor een feestje, maar helaas zijn er op zijn datum geen TukTuks beschikbaar. Je raadt het al, dit vind meneer niet zo leuk.
Uiteraard zouden we dan voor de optie kinderen in auto's laden en hop naar de binnenspeeltuin, maar als er budget is, waarom dan niet nog even Bokt raadplegen?
Nu heb ik al een beetje zitten google-en, het is op zich een stoere vent en zijn vriendjes zijn ook allemaal coole kikkers. Een limo zou onwijs leuk zijn, maar de groep, incl begeleiders bestaat al uit 11 mensen. Dat maakt de Limo's die ik heb gevonden al te klein en hoogstwaarschijnlijk zijn 2 limo's te duur.
Mijn vraag aan jullie is dus of jullie nog een onwijs leuk idee hebben!?
Groetjes Lynn
die zijn wel stoer.
wat een enorm nare reacties
en als de centjes er nou zijn, prima toch!