Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Of het inderdaad zoals eerder genoemd.. 'samen' doen. Even in het weekend helpen met witten en dan samen de pauzes inlasten.
Win-Win dus.
kellykeuhh schreef:Omdat ik 's nachts hier thuis niets moet doen en dit vrijwilligerswerk inhoudt dat ik bij personen ga overnachten (slapen) die net van het ziekenhuis terug zijn en/of zich niet veilig voelen om welke reden dan ook.. En via dit vrijwilligerswerk kan ik ook nog iets voor anderen betekenen en door de kleine vergoeding die hieraan vasthangt kan ik mijn huisdieren/paarden van voer voorzienWin-Win dus.
En ik kan iedereen gerust stellen.. Mijn moeder is nooit egoïstisch geweest en heeft altijd voor mij klaar gestaan. Zowel emotioneel als financieel.
En Tabaluga: Het is echt niet dat ik hier niets doe. Ik probeer haar dagelijks te helpen met kleine taken die dienen te gebeuren of met klussen die nodig zijn, maar hou er ook rekening mee dat ik ook zo goed als voltijds ga werken 3 paarden heb. Ook mijn vriend helpt indien nodig.
Nu net kreeg ik te horen dat indertijd dit huis voor "mij" gekocht is omdat ik een grote hond wou en die een grote tuin nodig heeft. Als ik voorstel om eventueel later op zoek te gaan naar een huis met kleinere tuin/appartement weigert ze dit wel resoluut.. Ook als ik zeg dat ik haar zal helpen.
Als ik zeg dat ik haar tijdens mijn niet-werk-weekdagen wel wat wil komen helpen, maar liever niet in het weekend, is dit ook niet goed..