Ik snap je punt opzich wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anoniem schreef:Ik vind het serieus wel een goed idee en heb er ook over nagedacht. Maar dan niet per se een jaar geen bokt, maar dan denk ik meer aan een periode (een jaar vind ik wel erg lang om me te beginnen, laten we zeggen; een maand) geen Facebook, geen bokt, internetshoppen, geen tv (journaal wil ik dan nog wel even uitzonderen) etc. En dan in plaats daarvan gewoon een boek lezen of de deur uit gaan
Ik snap je punt opzich wel
Facebook is al de prullenbak in (Waar ik totaal geen moeite mee had..), geen Bokt begint morgen, geen internetshoppen dan ook (Ik doe eigenlijk toch niks verder op internet dan Bokt.), geen tv gaan helaas niet lukken, maar ik denk dat het wel genoeg is als de rest weg is. Jozefin schreef:Yonker schreef:Je kan ook een ban aanvragen bij een modje weet je zeker dat je er niet meer op kan
Kan dat?? Dat zou ik het aller graagst hebben, maar ik dacht dat dat niet kan...
Citaat:6 - Je account op Bokt is strikt persoonlijk, meerdere accounts zijn niet toegestaan.
Je account op Bokt is strikt persoonlijk, het is nooit toegestaan een account te delen, uit te lenen of van het account van iemand anders gebruik te maken. Verder is het gebruik van meerdere accounts niet toegestaan, iedere gebruiker heeft dus maximaal één account op Bokt. Je kunt de gebruikersnaam van je account veranderen via deze link, als je je gebruikersnaam nogmaals wilt veranderen kun je contact opnemen met een moderator.
Als je een ernstig probleem anoniem wilt aankaarten, kun je een verzoek voor een tijdelijk tweede account met een duidelijk en goed onderbouwde motivatie op voorhand indienen bij de moderators. Meer daarover kan je hier nalezen.
Het is niet mogelijk om je account op Bokt te verwijderen, wel kun je direct hieronder lezen dat er mogelijkheden zijn om specifieke berichten van Bokt te laten verwijderen.
Jozefin schreef:Yonker schreef:Je kan ook een ban aanvragen bij een modje weet je zeker dat je er niet meer op kan
Kan dat?? Dat zou ik het aller graagst hebben, maar ik dacht dat dat niet kan...