Lange vrouwen kledingmerken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lioony

Re: Lange vrouwen kledingmerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:19

Achja als je er een paar jaar mee doet... :)

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:19

Janine1990 schreef:
celano schreef:
allemaal lange-lange lengtemaat 36: (link lukte niet dus zelf even filteren op damesjeans lengte 36) https://www.g-star.com/nl_nl/?gclid=CKv ... wwodaVwAlQ

Teering. Veel geld voor een leuke broek.
En veel geld voor een gewone broek.

Terwijl je iets soortgelijks voor 90 euro bij LTB hebt.

Wel bedankt voor de link! Ik heb nooit G-Star in mijn maten kunnen vinden. Dus wellicht kan diezelfde winkel dit wel voor me bestellen. Lijkt me in ieder geval wel.

Ze zijn er vanaf 89 euro. Verzendkosten en retour is gratis, dus wij bestellen er altijd een paar en sturen terug wat we niet nodig hebben. Echt een aanrader!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:20

Sheran schreef:
De mango heeft vaak ook erg lange broeken (niet de skinny broeken, maar eerder die met de flair pijpen). Diesel heeft ze ook, maar die zijn ongeveer 150 euro duurder dan de Mango-broeken.

Qua bovenkleding is Trix&Rees vaak behoorlijk lang! Dat is ook eigenlijk het enige merk dat ik ken met lange mouwen. De longsleeves van Divided en de H&M zijn best aardig om ergens onder te dragen, en je kunt ze ook vrij gemakkelijk opstropen. Die draag ik dus ook veel.

Heb volgens mij ooit 1 broek van Diesel gehad. Dat was ook eens en nooit weer. Wat superslechte kwaliteit voor het geld. En die broek heeft me echt geen 150 euro gekost :P

Longsleeves heb ik vaak van Vila, dat is ook wel een prettig merk. Maar dan is het niet een superlang shirt hoor. Het kan en daar houdt het ook mee op.
H&M vallen altijd gaten in zonder aanleiding.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:23

Ik lees even mee heb er ook vaak last van.
Ben 1, 83. Maar pas nog in de lengte maat 32,als het lang vvalt 34 is te lang.
De lengte zit dus echt alleen in me boven lijf.

Ik heb me vesten nu van de sting, zijn net te kort maar met lange hempjes van de hema (echt heel lang tot over me billen) kan het prima. Draag bijna altijd zo een hempje ergens onder. Ook heeft esprit vaak wel wat kleding maar ook niet veel.
De kleding van mis etam lang is meestal met boven kleding te kort.)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:24

celano schreef:
Ze zijn er vanaf 89 euro. Verzendkosten en retour is gratis, dus wij bestellen er altijd een paar en sturen terug wat we niet nodig hebben. Echt een aanrader!

Ja, maar als ik zie wat ik daarvoor krijg... Dan koop ik liever iets soortgelijks bij Miss Etam. Doe ik ook meer dan een jaar mee. Is opvallend goede kwaliteit. En daar betaal ik dan iets van 40 of 50 euro voor.
Van LTB heb ik een hele aparte broek voor tussen de 90 en 100 euro.

Draag sowieso liever een basic broek met een aparte combinatie er boven en leuke schoenen erbij.

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:26

Janine1990 schreef:
@ Foundtheone: Hihi, Groningen is een stuk dichterbij :P 20 minuten.
Maar na 10 jaar op school te hebben gezeten in Groningen, heb ik niet altijd behoefte om daar te gaan winkelen.

H&M is sowieso een zooitje hoor... Ik heb wel eens een broek gekregen die kwam met twee ongelijke broekspijpen. :roll: In dezelfde bestelling een trui met hetzelfde verhaal, alleen dan ongelijke mouwen.

Door mijn lengte wil ik liever geen mannenkleding aan. Heb wel eens vaker gehoord dat ik een mannenbroek moest gaan proberen. Maar door mijn postuur zie ik er dan ook meteen vrij mannelijk uit. Goed, een man met tieten, dat wel. Maar ben breed in de schouders, en heb stevige bovenbenen. Sommige meiden kunnen het heel goed hebben, maar bij mij lijkt het gewoon niet... :n

Oh ja dan snap ik het wel! Ik heb ook niet altijd de behoefte om Groningen in te gaan hoor.. Na 18 jaar heb ik het wel gezien!

H&M is prut. :)) Heb helemaal niks ervan in mijn kast hangen. Allemaal drama.
Ik ben lang en slank, dus bij mij valt het gelukkig nog wel mee. Mannenbroeken trek ik niet aan hoor! Dat vind ik maar niks. Een trui kan er nog mee door.

Maar ik vind Gstar wel fijn qua broeken! Heb er nu stuk of 4, maar ze zitten allemaal prima. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:28

kosseh schreef:
Ik lees even mee heb er ook vaak last van.
Ben 1, 83. Maar pas nog in de lengte maat 32,als het lang vvalt 34 is te lang.
De lengte zit dus echt alleen in me boven lijf.

Ik heb me vesten nu van de sting, zijn net te kort maar met lange hempjes van de hema (echt heel lang tot over me billen) kan het prima. Draag bijna altijd zo een hempje ergens onder. Ook heeft esprit vaak wel wat kleding maar ook niet veel.
De kleding van mis etam lang is meestal met boven kleding te kort.)

Bij Shoeby hebben ze leuke lange shirts, van Winck ofzo. Daarvan zijn de mouwen ook vrij lang.

Miss Etam lang bovenkleding heb ik niet zo veel van gehad. Als het lang is zijn het gewoon lange shirtjes (tot op de billen) of is het nogal wijd en slobberig :P

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:31

Dan heb jij andere Dieselervaring dan ik - ik ben superblij met mijn Diesel. Hij was 171 euro (auuuu, toen kende ik Mango nog niet) maar ik heb hem al 8 jaar en droeg hem 4 jaar lang vrijwel dagelijks :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:32

Asos heeft ook een speciale Tall-lijn. Misschien is dat wat?
Helaas zijn er dan geen winkels waar je het kunt passen...

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:34

PS. Bij EPP18 (Ebbingestraat) hebben ze ook wel aardig veel spijkerbroeken. Heb ik vorige keer mijn Gstar voor 80,- mee gekregen i.p.v. 160,-! Lucky day :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:34

Sheran schreef:
Dan heb jij andere Dieselervaring dan ik - ik ben superblij met mijn Diesel. Hij was 171 euro (auuuu, toen kende ik Mango nog niet) maar ik heb hem al 8 jaar en droeg hem 4 jaar lang vrijwel dagelijks :)

Dat is inderdaad heel verschillend, haha.

Meestal gaan spijkerbroeken bij mij nooit zo lang mee. Vanwege mijn flinke bovenbenen :=
Daar moeten ze overigens ook iets aan gaan doen. Qua bovenmaat heb ik genoeg aan maatje 30/31. Maar mijn billen hebben 32/33. En ik vrees dat hoe hard ik er ook aan werk, ik nooit 'normale' bovenbenen ga krijgen. Ze zullen vast altijd in verhouding iets steviger zijn dan de rest.
Dus een broek zonder riem dragen.... Nooit :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:36

xSwanHeart schreef:
Asos heeft ook een speciale Tall-lijn. Misschien is dat wat?
Helaas zijn er dan geen winkels waar je het kunt passen...

Ik heb nog nooit bij Asos besteld. Was destijds altijd alleen voor PayPal. Hoe zit dat nu?

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:37

Janine1990 schreef:
Sheran schreef:

Dat is inderdaad heel verschillend, haha.

Meestal gaan spijkerbroeken bij mij nooit zo lang mee. Vanwege mijn flinke bovenbenen :=
Daar moeten ze overigens ook iets aan gaan doen. Qua bovenmaat heb ik genoeg aan maatje 30/31. Maar mijn billen hebben 32/33. En ik vrees dat hoe hard ik er ook aan werk, ik nooit 'normale' bovenbenen ga krijgen. Ze zullen vast altijd in verhouding iets steviger zijn dan de rest.
Dus een broek zonder riem dragen.... Nooit :')

Hier hetzelfde! Ook al weeg ik 10 kilo, maar 31 blijf ik houden en qua kont is die meestal dan weer te ruim... Er moet gewoon een kledingzaak die speciale broeken aanmeet voor een leuk bedrag van €50 ofzo! :))

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:38

Pff, vooral te korte shirtjes en mouwen komen heel bekend voor. En nóg erger, blousjes. Tenminste, met mijn voorgevel én een lange rug kom je dan al snel op xxxxxxxxl uit en dat is nou ook niet echt wat ik zoek.

Op de een of andere manier heb ik regelmatig geluk bij de H&M, de lengtematen kloppen bij broeken niet helemaal, maar als ik een 36 bestel, valt ie meestal als de 34 die ik nodig heb.
Probleem zit vooral in de lengte van mijn rug. Jumpsuits en dergelijke hoef ik meestal ook niet te proberen, daarmee hang ik of mezelf op, of ik heb een cameltoe waar de Grand Canyon jaloers op zou zijn.

De Sting vind ik ook fijn inderdaad, en dan die shirtjes die anderen als jurkjes dragen, die doe ik als shirtjes aann. Ook de broeken vallen behoorlijk lang, maar niet als een 36.

Succes met zoeken, ik blijf in ieder geval mee lezen!

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:41

CecileDV schreef:
Pff, vooral te korte shirtjes en mouwen komen heel bekend voor. En nóg erger, blousjes. Tenminste, met mijn voorgevel én een lange rug kom je dan al snel op xxxxxxxxl uit en dat is nou ook niet echt wat ik zoek.

Op de een of andere manier heb ik regelmatig geluk bij de H&M, de lengtematen kloppen bij broeken niet helemaal, maar als ik een 36 bestel, valt ie meestal als de 34 die ik nodig heb.
Probleem zit vooral in de lengte van mijn rug. Jumpsuits en dergelijke hoef ik meestal ook niet te proberen, daarmee hang ik of mezelf op, of ik heb een cameltoe waar de Grand Canyon jaloers op zou zijn.

De Sting vind ik ook fijn inderdaad, en dan die shirtjes die anderen als jurkjes dragen, die doe ik als shirtjes aann. Ook de broeken vallen behoorlijk lang, maar niet als een 36.

Hahahaha ik moet even heel hard lachen om die cameltoe :')
Bij de Only hebben ze fijne jumpsuits!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:42

Misschien zijn het dan wel de bovenbenen, want die van mij schuren inderdaad niet tegen elkaar _O-
Is rokjes dragen trouwens niks voor je? Daar ben ik op overgegaan uiteindelijk :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:44

Kijk dan even bij Levi's, de Bold Curve past mij prima en is er ook in lengte maten!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:45

Foundtheone schreef:
Hier hetzelfde! Ook al weeg ik 10 kilo, maar 31 blijf ik houden en qua kont is die meestal dan weer te ruim... Er moet gewoon een kledingzaak die speciale broeken aanmeet voor een leuk bedrag van €50 ofzo! :))

Voor hip en kwaliteit én op maat wil ik wel 150 euro betalen. _/-\o_

CecileDV schreef:

Ooh dat lijkt me inderdaad een ergernis zeg! Een leuke blouse mag best je contouren aftekenen.
En jumpsuits _/-\o_ Hilaaaarisch! Toevallig heb ik er eentje gepast voor een fout feest (één en al glitters), kwam maar tot halverwege mijn kuit (het was er zo eentje met van die flared pijpen, BeeGees achtig). Nou ik hing m'n eigen poes op :') Afschuwelijk!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:47

Sheran schreef:
Misschien zijn het dan wel de bovenbenen, want die van mij schuren inderdaad niet tegen elkaar _O-
Is rokjes dragen trouwens niks voor je? Daar ben ik op overgegaan uiteindelijk :D

I loveeee rokjes <3
Maar ik werk bij een bedrijf in kleine landbouwmachines en doe daar de webshop in onderdelen. Zit zelf regelmatig met vieze handen en kleren. Vind ik niet erg. Maar mijn kleding past er niet altijd bij. Ik draag eigenlijk alleen in de zomer rokjes en jurkjes. En thuis heel veel.

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:50

Janine1990 schreef:
Sheran schreef:

I loveeee rokjes <3
Maar ik werk bij een bedrijf in kleine landbouwmachines en doe daar de webshop in onderdelen. Zit zelf regelmatig met vieze handen en kleren. Vind ik niet erg. Maar mijn kleding past er niet altijd bij. Ik draag eigenlijk alleen in de zomer rokjes en jurkjes. En thuis heel veel.

Verveld is dat hè als dat qua werk niet wil.. Hier iemand in uniform, zo lastig met blousen :( Mijn bovenste knoopjes passen net dicht, maar om mijn taille zit die prima... Als ik nou gewoon in een slobbertrui mocht. :))

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:51

Je hebt mijn tip zelf al genoemd; shoeby! Ik ben niet zo lang (1.74) maar heb wel erg lange benen. Meestal maat 34 en soms 36. Bij de shoeby heb ik meestal net wat over w.b lengte. Ik lees verder ook nog even mee, ik heb dus een kort bovenlijf maar een aanzienlijke voorgevel waardoor ik regelmatig naveltruitjes aan het passen ben waar ik dus niet naar op zoek ben :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 21:55

Foundtheone schreef:
Verveld is dat hè als dat qua werk niet wil.. Hier iemand in uniform, zo lastig met blousen :( Mijn bovenste knoopjes passen net dicht, maar om mijn taille zit die prima... Als ik nou gewoon in een slobbertrui mocht. :))

Jup, best wel ja.
En je snapt natuurlijk dat de meeste bezoekers ook mannen zijn. Dus is het met gewone casual kleding soms al vervelend genoeg om bepaalde blikken te ontvangen. Opmerkingen kan ik wel mee overweg.

Oef, blousjes zijn voor mij ook een ellende. Moet iets onder. Anders staat net dat ene knoopje dat het netjes of af maakt onder hoge spanning :+

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:58

Janine1990 schreef:
Foundtheone schreef:

Jup, best wel ja.
En je snapt natuurlijk dat de meeste bezoekers ook mannen zijn. Dus is het met gewone casual kleding soms al vervelend genoeg om bepaalde blikken te ontvangen. Opmerkingen kan ik wel mee overweg.

Oef, blousjes zijn voor mij ook een ellende. Moet iets onder. Anders staat net dat ene knoopje dat het netjes of af maakt onder hoge spanning :+

Ja ik ken het.. Ik loop op straat, maar niks mag 'zichtbaar' zijn. Kan er net zo goed met een rol ducktape omheen gaan geloof ik. Bij ons op de afdeling is het 90% man.. Dan weet je wel hoe het gaat!

Ze zouden meer rekening moeten houden met onze lengte!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:02

Kijk eens bij Scandinavische merken als Just Female, Gestuz of Modstrom. Scandinavische vrouwen zijn ook lang en ik als lang duntje met vooral eindeloze ledematen kom bij deze merken altijd goed weg.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 22:04

Rytir schreef:
Je hebt mijn tip zelf al genoemd; shoeby! Ik ben niet zo lang (1.74) maar heb wel erg lange benen. Meestal maat 34 en soms 36. Bij de shoeby heb ik meestal net wat over w.b lengte. Ik lees verder ook nog even mee, ik heb dus een kort bovenlijf maar een aanzienlijke voorgevel waardoor ik regelmatig naveltruitjes aan het passen ben waar ik dus niet naar op zoek ben :)

Ik heb de laatste keer echt zó gelachen bij de Shoeby! Er loopt al een poosje een meisje rond die daar niet echt past. Die zelfs zegt dat iets leuk staat als je er bij loopt als een rollade :') Heeft ook niet bepaald een idee van de problemen van lange vrouwen.
Dus ik pak vol goede moed een soort legging/sweatpants achtige skinny met leatherlook zijkanten. Ik had 'm gekocht als mijn billen niet zo vreselijk tekenden in die broek, was uiteraard wel iets te kort. Komt dat meisje eraan: "Hij is wel een beetje te kort."
NO oliebol SHERLOCK!!!! >;) Dus ik zei ook een beetje bitchy iets in de trant van: "Ja dus? Dat is praktisch altijd het geval. Laarzen er over en niemand ziet het."
Meisje begreep mijn gedachtengang totaaaaaaaaaaaaal niet.

Truien zijn op dit moment ook behoorlijk aan de korte kant. Lekker eighties :P Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet altijd naar op zoek bent :P