Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jolandaa_ schreef:H&M heeft nu ook geen super kwaliteit. Ik zou dan naar de hema gaan. betaalbaar en welk kwaliteit.
zou het ook aan je broek kunnen liggen? dat die vanbinnen je ondergoed stuk maakt?
Gaatjes erin komen niet van een soa of schimmelinfectie dus down under hoef je je geen zorgen te maken.
daar komen ook gaatjes in
maar wij gebruiken geen omo maar Robijn

Sammie schreef:Cassidy schreef:Nog niet zo heel lang geleden vielen er spontaan gaten in ondergoed als je het met OMO had gewassen. Ik zou het dan toch eerder in je wasmiddel zoeken dan in de kwaliteit van de stof.
Dat is voor de meeste hier voor hun geboortejaar vrees ik

Sammie schreef:Cassidy schreef:Nog niet zo heel lang geleden vielen er spontaan gaten in ondergoed als je het met OMO had gewassen. Ik zou het dan toch eerder in je wasmiddel zoeken dan in de kwaliteit van de stof.
Dat is voor de meeste hier voor hun geboortejaar vrees ik

Cassidy schreef:Nog niet zo heel lang geleden vielen er spontaan gaten in ondergoed als je het met OMO had gewassen. Ik zou het dan toch eerder in je wasmiddel zoeken dan in de kwaliteit van de stof.
Amaris schreef:Ik zweer weer bij hema. Doe er jaaaaaaaaaaaaaren mee. Maar misschien ook maar eens naar de zeeman dan...
TS ik denk niet dat je hiervoor naar de dokter hoeft hoor... lijkt me eerder een 'technisch' probleem...