MarlindeRooz schreef:voor jou meis!
Is "speciaal" onderwijs niet wat? Mijn beste vriendin en haar zusje zitten daar op en voornamelijk dat zusje is helemaal opgebloeid op die school terwijl ze op het reguliere onderwijs er buiten viel en niet mee kon komen. (ambelt Zwolle btw)
Daar zitten écht niet alleen maar gekken, een deel van die mensen zit ook bij mij op school (volwassenen havo) en die zijn echt aardig, ze hebben een gebruiksaanwijzing maar je kan met ze lachen!
In welke mate heb jij autisme?
@threefingers, dat is ook niet altijd de oplossing.
In mijn geval werd ik dan thuis ook gepest, of werd mijn moeder helemaal verrot gescholden omdat ik haar er bij haalde.
Ik zit op het Oscar, ook speciaal onderwijs. Is iets minder eg dan de Ambelt. Ik zit er wel over na te denken om als het zo door gaat naar de Ambelt hier in de buurt te gaan voor een frisse start. ( School van ij moet ook sluiten, plaats maken voor de ambelt ofzo. Heel raar, volgend jaar moeten we toch ergens anders heen.. )
En bedankt voor de lieve reacties iedereen.
School deed er eerst helaas niks aan, ben een paar keer naar de mentor van B gestapt, dan was het een week over en begon het gedonder weer.
Er word in ieder geval nu wat aan gedaan, maar jammer dat het zo ver moet komen.
En als school er niks aan doet, dan doen mijn ouders dat wel. Mijn vader is láááiend.
voor jou meis! 

Sterkte