Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

GamblersCup schreef:Resistance schreef:maar dit is gewoon het enige wat ik hierover heb in te brengen.
Ehm, sorry, maar jij hebt hierover helemaal niets in te brengen![]()
TS, dat je het jezelf aandoet om op hem te wachten... ik zou er allang klaar mee zijn, sms de deur uit, spullen buiten gegooid. En de groeten.
GamblersCup schreef:Een "man"?!? Aan TS haar berichten te zien schat ik ze allebei nog geen 20. Dat zijn nog kinderenMaar dan nog TS, je hoeft jezelf dat gedoe met wachten, hoofdpijn etc niet aan te doen? Neem lekker zelf het heft in handen, klaar ermee!
Slina schreef:GamblersCup schreef:Een "man"?!? Aan TS haar berichten te zien schat ik ze allebei nog geen 20. Dat zijn nog kinderenMaar dan nog TS, je hoeft jezelf dat gedoe met wachten, hoofdpijn etc niet aan te doen? Neem lekker zelf het heft in handen, klaar ermee!
Pardon? Wat een onzin![]()
^^ Succes TS!
GamblersCup schreef:Ik maak er geen punt van hoor, ik moest alleen even heel hard lachen om de opmerking dat ie zich "als man" moest gedragen...![]()
Maak er meer een punt van dat TS zichzelf deze stress en hoofdpijn nog aandoet, dat begrijp ik niet helemaal. Zelfkastijding. Maar is iets wat TS zelf moet weten.
.