Hoe op zijn punt zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

Re: Hoe op zijn punt zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 15:27

succes vandaag!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:42

Hoe ging het? :(:)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 23:47

Hij kon helaas vandaag niet komen. Moest volgens hem overwerken. De hele dag zonder reden dus met koppijn gezeten. Wel al zijn spullen ingepakt en nu hopen op het beste als het goed is komt hij morgen.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:55

sterkte morgen!
Heb er zelf helaas ervaring mee, in m'n vorige relatie werd ik ook bedrogen, leugen op leugen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 00:39

Sterkte ts!
Je verdiend zeker beter wat een rotzak!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:59

Wat een rot situatie TS! Ben erg benieuwd, veel sterkte!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:13

Resistance schreef:
maar dit is gewoon het enige wat ik hierover heb in te brengen.

Ehm, sorry, maar jij hebt hierover helemaal niets in te brengen :')

TS, dat je het jezelf aandoet om op hem te wachten... ik zou er allang klaar mee zijn, sms de deur uit, spullen buiten gegooid. En de groeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:20

GamblersCup schreef:
Resistance schreef:
maar dit is gewoon het enige wat ik hierover heb in te brengen.

Ehm, sorry, maar jij hebt hierover helemaal niets in te brengen :')

TS, dat je het jezelf aandoet om op hem te wachten... ik zou er allang klaar mee zijn, sms de deur uit, spullen buiten gegooid. En de groeten.

Inderdaad, ik denk dat ik toch inderdaad ook een berichtje had gestuurd met 'je spullen staan in de tuin, succes verder'.

Steunpaal of niet, hij verbergt zijn hele leven voor je, en als jij 'mentaal in de knoop zit' en hij daar niet tegen kan, is het ook geen steunpaal. Ik had hem dan ook mooi geen gesprek meer gegund en dus gewoon z'n spullen buiten gezet; het gaat voorlopig toch niet regenen dus dan is het aan hem om het op te komen halen voor het wél gaat regenen.

Sterkte in ieder geval morgen, het is een moeilijke stap maar je bent ontzettend verstandig dat je niet bij hem blijft zeg, wat een zak.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:27

wat een idioot zeg. wees een man en zeg het gewoon. arme jij :(

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 15:38

Ik zet er ook echt een punt achter maar doe dit gewoon het liefst face to face. Een berichtje vind ik te onpersoonlijk. Ik zie liever een boos gezicht of whatever dan dat ik een berichtje stuur. De spullen zullen naar zijn huis toegebracht worden want wij willen zijn familie niet op de dam hebben hier.
Ben heel blij met de steun die ik van jullie bokkers krijg. (Al vind ik sommige opmerkingen wat inhumaan).
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder gaat. Wel heb ik het idee dat dit in het land hangt al die topics die hier geopend worden haha.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:39

Een "man"?!? Aan TS haar berichten te zien schat ik ze allebei nog geen 20. Dat zijn nog kinderen :D Maar dan nog TS, je hoeft jezelf dat gedoe met wachten, hoofdpijn etc niet aan te doen? Neem lekker zelf het heft in handen, klaar ermee!

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:42

met 17 jaar en al 2 jaar een relatie vind ik niet meer dat je een kind bent hoor..

maargoed, dat was de discussie ook niet.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:43

kappen met die vent niemand wil belazerd worden succes vandaag met het gesprek
niet terug krabbelen he?

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 15:46

GamblersCup schreef:
Een "man"?!? Aan TS haar berichten te zien schat ik ze allebei nog geen 20. Dat zijn nog kinderen :D Maar dan nog TS, je hoeft jezelf dat gedoe met wachten, hoofdpijn etc niet aan te doen? Neem lekker zelf het heft in handen, klaar ermee!

Ik inderdaad nog geen twintig haha. Ben momenteel 17 jaartjes oud (of jong). Het is mijn keuze om het face to face te doen. Ik zou het zelf namelijk ook absoluut niet waarderen als ik een sms of appje kreeg waar in staat van het is uit. Ben trouwens wel erg volwassen voor mijn leeftijd? (Niet alleen mening van mij maar vele mensen merken dit in de omgeving)

Zeeuwtje68
Dat komt helemaal goed. Sta stevig genoeg in mij schoenen en mijn vader zal ook aanwezig zijn in huis voor het geval er iets missloopt.
Laatst bijgewerkt door DearLove op 14-03-14 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:47

GamblersCup schreef:

Pardon? Wat een onzin >;)

^^ Succes TS!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:49

Dat je het face to face doet is alleen maar netjes van je, jij gedraagt je in ieder geval al een heel stuk normaler dan hij... oprotten met die klootviool! Heb mijn ex toen ook de wind van voren gegeven, smerige rotzak :r

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:52

Slina schreef:
GamblersCup schreef:

Pardon? Wat een onzin >;)

^^ Succes TS!

Laat me raden, jij bent ook nog geen 20 :')

Je kunt van een tiener niet verwachten dat hij zich "als man" gedraagt. Als hij al zo kinderlijk bezig is tegenover TS.
Succes TS, nogmaals, ik zou het mezelf niet aandoen en lekker zelf het voortouw nemen.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 15:54

GC
Zou trouwens wel duidelijk willen maken dat het woord kind niet aan een leeftijd te binden valt. Ken vele mensen die meerdere jaren ouder dan mij en mijn vrienden zijn die zich tien maal meer 'kind' uiten. De ene persoon is vroeg volwassen de ander laat.

hyppolyte
Ga mijzelf wel rustig houden weet anders niet waar het op uitloopt. Wil gewoon aangeven waarom ik dit besluit maak en dat ik daar mij ook sterk voor maak. Ik krijg het nergens bij over mijn hart om te zeggen van dit is het besluit. Heb zelf ook liever uitleg waarom een besluit word gemaakt.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:55

@gamblerscup, vind dat je echt een punt maakt om helemaal niks. En normaal dingen bespreken kan een 10 jarige al.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:58

Ik maak er geen punt van hoor, ik moest alleen even heel hard lachen om de opmerking dat ie zich "als man" moest gedragen... :D
Maak er meer een punt van dat TS zichzelf deze stress en hoofdpijn nog aandoet, dat begrijp ik niet helemaal. Zelfkastijding. Maar is iets wat TS zelf moet weten.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:02

GamblersCup schreef:
Ik maak er geen punt van hoor, ik moest alleen even heel hard lachen om de opmerking dat ie zich "als man" moest gedragen... :D
Maak er meer een punt van dat TS zichzelf deze stress en hoofdpijn nog aandoet, dat begrijp ik niet helemaal. Zelfkastijding. Maar is iets wat TS zelf moet weten.

Heb er momenteel geen last van geen hoofdpijn stress niks. Dus heb ook geen last van het wachten. Ik doe dit omdat ik het zelf ook niet op een andere manier zou willen. Heb juist opluchting ben zelf er al overheen. Natuurlijk zal het er nog een keer uitkomen maar dat is nu nog niet ter sprake voor mij.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:04

Ok... dat is dan al een flinke (en goede) verandering sinds de vorige poging :)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:06

Heel veel succes met je gesprek ts.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:25

Succes ermee, weg met die rotzak inderdaad. Je bent iemand waard die echt je steun is!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:27

En het verhaal gaat weer verder. Meneer kan maar even komen want hij moet naar eigen zeggen met zijn broer naar Noord-Holland toe dit weekend. Wel vreemd dat zijn facebook chat iets totaal anders zegt. Weer netjes een printscreen gemaakt om hem er mee te confronteren dan kan hij er niet meer onderuit. Vraag me af hoe hij dat straks gaat oppakken. Wish him a happy weekend muhahaha }> .