Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
. LotteSmokey schreef:Ik heb gister een date gehad met een erg leuke jongen. Het was een blind date, ik heb zijn nummer via via gekregen en we hebben een aantal dagen leuk 'gekletst' via whatsapp.
Na de date heb ik niks van me laten horen en kreeg toen een whatsapp bericht van hem met: was leuk met je!
De volgende dag (vandaag dus) heb ik hem een berichtje gestuurd maar hij reageerde wat minder intensief dan de dagen voor de date. Het lijkt of zijn interesse minder geworden is.
Wel appte hij dat hij geen leuke dag heeft gehad omdat hij de hele dag in z'n auto heeft gezeten.
Misschien ligt het daar aan..?
Sassol schreef:LotteSmokey schreef:Ik heb gister een date gehad met een erg leuke jongen. Het was een blind date, ik heb zijn nummer via via gekregen en we hebben een aantal dagen leuk 'gekletst' via whatsapp.
Na de date heb ik niks van me laten horen en kreeg toen een whatsapp bericht van hem met: was leuk met je!
De volgende dag (vandaag dus) heb ik hem een berichtje gestuurd maar hij reageerde wat minder intensief dan de dagen voor de date. Het lijkt of zijn interesse minder geworden is.
Wel appte hij dat hij geen leuke dag heeft gehad omdat hij de hele dag in z'n auto heeft gezeten.
Misschien ligt het daar aan..?
Jeetje wat kunnen vrouwen moeilijk doen zeg![]()
Hij stuurt als eerste een bericht waarin hij laat merken dat hij het leuk vond. De volgende dag reageert hij op je app, waarbij hij aangeeft dat hij geen leuke dag gehad heeft.
HOE haal jij daar uit dat hij niet aan durft te geven dat jij z'n type niet bent? Ik lees alleen dat hij een leuke date met je gehad heeft en nu een minder goede dag heeft

LotteSmokey schreef:Bokkers..Ik moet toch echt toegeven dat hij niet zeer spraakzaam is. Hahah
en ik wil niet opdringerig overkomen!