Mannen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LotteSmokey

Re: Mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 17:36

Ik heb na de date gewacht tot hij iets stuurde en heb er gelijk op geantwoord.. Zo gemeen ben ik ook niet! :-p
Het leek alleen gister alsof hij wat afstand wilde nemen.
Ik zal hem straks eens appen..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 18:05

Op een dag kan je gewoon niet weten of hij afstand wilt nemen of niet, tenzij hij letterlijk stuurt "ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik heb even tijd nodig om na te denken" :+ .

Een heel goed mogelijk scenario: Hij is vannacht verschillende keren wakker geworden door het kabaal van de buren en hij heeft een nachtmerrie gehad. Met een kanjer van een ochtendhumeur opgestaan. Blijkt de cornflakes ook nog eens op te zijn en er enkel nog wat oud brood te zijn. Onderweg naar het werk rijdt hij bijna een fietser aan die een idioot manoeuvre doet. Aangekomen op je werk blijkt zijn collega ziek te zijn en hij mag zijn rotklusjes die hij heeft laten liggen overnemen. Dan komt zijn baas ook nog eens zagen dat er fouten zitten in het werk wat hij vorige week heeft gedaan. Op dat moment ben je zo slecht gehumeurd, dat je het gewoon het veiligste vindt om je vriendin te zeggen dat je een slechte dag hebt en gewoon niet de fut hebt om veel of enthousiast te sturen. En het laatste wat je dan nodig hebt, is een vriendin die zich al zorgen begint te maken over of je misschien afstand zou willen nemen :P .

Natuurlijk is de kans nihil dat hij bovenstaande nu effectief heeft meegemaakt, maar er zijn genoeg dingen die kunnen gebeuren waardoor je even een slechte dag hebt en daarom wat minder communicatief bent. Alleen hebben vooral vrouwen nogal de neiging om achter alles altijd hele doemscenarios te gaan zoeken, terwijl dat vaak helemaal niet nodig is ;) .

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 18:10

LotteSmokey schreef:
Ik heb gister een date gehad met een erg leuke jongen. Het was een blind date, ik heb zijn nummer via via gekregen en we hebben een aantal dagen leuk 'gekletst' via whatsapp.

Na de date heb ik niks van me laten horen en kreeg toen een whatsapp bericht van hem met: was leuk met je!
De volgende dag (vandaag dus) heb ik hem een berichtje gestuurd maar hij reageerde wat minder intensief dan de dagen voor de date. Het lijkt of zijn interesse minder geworden is.
Wel appte hij dat hij geen leuke dag heeft gehad omdat hij de hele dag in z'n auto heeft gezeten.
Misschien ligt het daar aan..?

Jeetje wat kunnen vrouwen moeilijk doen zeg :+
Hij stuurt als eerste een bericht waarin hij laat merken dat hij het leuk vond. De volgende dag reageert hij op je app, waarbij hij aangeeft dat hij geen leuke dag gehad heeft.

HOE haal jij daar uit dat hij niet aan durft te geven dat jij z'n type niet bent? Ik lees alleen dat hij een leuke date met je gehad heeft en nu een minder goede dag heeft :Y)

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:09

Sassol schreef:
LotteSmokey schreef:
Ik heb gister een date gehad met een erg leuke jongen. Het was een blind date, ik heb zijn nummer via via gekregen en we hebben een aantal dagen leuk 'gekletst' via whatsapp.

Na de date heb ik niks van me laten horen en kreeg toen een whatsapp bericht van hem met: was leuk met je!
De volgende dag (vandaag dus) heb ik hem een berichtje gestuurd maar hij reageerde wat minder intensief dan de dagen voor de date. Het lijkt of zijn interesse minder geworden is.
Wel appte hij dat hij geen leuke dag heeft gehad omdat hij de hele dag in z'n auto heeft gezeten.
Misschien ligt het daar aan..?

Jeetje wat kunnen vrouwen moeilijk doen zeg :+
Hij stuurt als eerste een bericht waarin hij laat merken dat hij het leuk vond. De volgende dag reageert hij op je app, waarbij hij aangeeft dat hij geen leuke dag gehad heeft.

HOE haal jij daar uit dat hij niet aan durft te geven dat jij z'n type niet bent? Ik lees alleen dat hij een leuke date met je gehad heeft en nu een minder goede dag heeft :Y)

Klinkt een beetje als "kampioenschap jumping to conclusions". Jullie kennen elkaar zo lang nog niet, hij moet misschien nog uitzoeken hoe hij zich wil profileren bij jou. Misschien weet hij niet goed hoe hij moet reageren, te veel berichtjes en 't zijn stalkers, berichtjes te weinig en "he's not into you". Nogal zwart wit. Ik zou er niet om panikeren en er zeker niet te fel over beginnen. Als je nu al vraagt waarom hij zo stil is, zal hij misschien het idee krijgen dat je iets wil forceren.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:11

Ik ben benieuwd, ga dit volgen! :D

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 20:31

Bokkers..Ik moet toch echt toegeven dat hij niet zeer spraakzaam is. Hahah
en ik wil niet opdringerig overkomen!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:35

LotteSmokey schreef:

Mijn vriend is dat via whatsapp ook totaal niet, vraag hem gewoon mee voor een nieuwe date. Dan weet je genoeg! O:)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:38

innd.. niet 100 appjes maar gewoon vragen

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:43

LotteSmokey schreef:

Eehmm... 1 dag date gehad, 1 dag app teruggestuurd en nu 1 dagje niets. Mag hij z'n leven nog een beetje houden? Je kunt hem best zeggen dat je aan hem denkt en hem graag weer wilt zien, maar gebruik de app niet als communicatiemiddel of 'interessemeter'.