Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eilleen333 schreef:Ik zou wel wachten met bv een date tot je stage voorbij is. Je wil je stage wel goed doen en niet afgeleid worden door dates oid:)

Nu toevalli ook weer, ze beginnen als stagiaires en opeens zie je ze elkaar kussen of lees je op FB ' in een relatie' . Ik vind het zo leuk!
Is ook allemaal geen probleem, het moet alleen niet te mereken zijn op de vloer.
KimD schreef:Bij ons op het werk zien we vaker koppels tevoorschijn komen bij een andere afdeling.Nu toevalli ook weer, ze beginnen als stagiaires en opeens zie je ze elkaar kussen of lees je op FB ' in een relatie' . Ik vind het zo leuk!
Is ook allemaal geen probleem, het moet alleen niet te mereken zijn op de vloer.
![]()
Ga ervoor!
maar dat is logische Ureen_kwpn schreef:Vandaag moest ik even wat in de vriezer brengen maar ik kon er niet bij dus had gevraagd of hij me wou helpen, en tuurlijk wou hij dat, hij liep er weer uit deed ie de deuren dicht en het licht uit eindelijk ben ik er toch uit gekomen, en lachte hij lief en kwam naar me toe, en zei sorry lief klein meisje![]()

Wilke93 schreef:Ureen_kwpn schreef:Vandaag moest ik even wat in de vriezer brengen maar ik kon er niet bij dus had gevraagd of hij me wou helpen, en tuurlijk wou hij dat, hij liep er weer uit deed ie de deuren dicht en het licht uit eindelijk ben ik er toch uit gekomen, en lachte hij lief en kwam naar me toe, en zei sorry lief klein meisje![]()
Haha ah wat leuk!
Al zou ik het k.t vinden om 'opgesloten' te zitten. Maar dat ligt aan mij
dat had ik nog niet begrepen...