Meldingen Whatsapp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 22:55

Bij mij staat er ook de ene keer .. berichten in .. gesprekken en de andere keer de Namen met deel bericht erbij.

Als ik bij mijn meldingen alleen WhatsApp heb staan dan zie je de Namen en berichten. Heb ik meldingen van Nog andere apps dan het het over in .. berichten in .. gesprekken.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 22:58

Ik kan sinds de 'normale' update mn online status uitzetten *\o/*

Ts, welke telefoon heb je?

Poek

Re: Meldingen Whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:00

Kitlover, ik denk dat soort telefoon niet uitmaakt, want ik heb echt eentje waar je weinig mee kan en ik kan nu ook gewoon laatst gezien uitzetten

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:01

Je hebt wel Android? Kan je het wel installeren.

Overigens heb ik het laatst gezien zonet nog even getest maar werkt niet vlekkeloos.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:08

Het gaat me meer om ts dr probleem, het niet meer zien van berichten in dr mededelingen balk. Daarom wil u k meer weten welke telefoon ts heeft :o

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:13

Bij Android 4.0 of hoger kan je in elk geval altijd de notificatie lezen door met twee vingers op de notificatie te drukken en ze van elkaar af te swipen. Of zoals eerder genoemd naar beneden te swipen met je vinger.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:02

Ik weet niet welke telefoon je hebt? Maar bij mij (Samsung S3) kan je gewoon instellen dat het tevoorschijn komt in je vergrendelscherm. Kijk even bij Instellingen, dan Meldingen. Als het goed is staat er dan Geen pop-up ergens bij Berichten. Als je daar op klikt kan je kiezen voor : Alleen wanneer scherm aan is, alleen wanneer scherm uit is of pop-up altijd weergeven. Als mijn telefoon naast mij ligt verschijnen de berichten in het scherm, ook als je er meerdere heb en je kan meteen antwoorden zonder dat je je telefoon hoeft te vergrendelen en naar WhatsApp hoeft te gaan. Zelf vind ik het heel handig, maar als je bang bent dat mensen het toevallig lezen dan is het misschien geen optie. :) Succes!

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 19:04

Het is gelukt! Heb de task manager app verwijderd, omdat ik er niks mee deed. En opeens kon ik al m'n berichten weer lezen! :)
Toch bedankt voor alle adviezen!