whatsapp verloopt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:39

kleinvosje schreef:
Maar hoe verklaar je dan dat ik wel het geüpdatet maar gee betaling heb hoeven doen?

Omdat je hem kan updaten gratis nog,maar ze proberen wel dat je betaald door de melding te geven,zodat er misschien mensen intrappen. Ik heb menig mens al gehoord "ik heb maar betaald ben ik ervan af".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:39

Kleinvosje, jij hebt de gewoon de update gedaan via WhatsApp zelf (wat dus gewoon klopt, die melding kreeg ik vandaag ook). De TS heeft telkens popups en advertenties op willekeurige sites waar staat dat haar WhatsApp geüpdatet moet worden.

kleinvosjeJarig

Re: whatsapp verloopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:46

Ok, nu snap ik het bizzy, ik had idd geen popups.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:53

Lailaa schreef:
Ik kreeg de melding vandaag dat het binnrn 14 dagen verloopt. Toen opende hij playstore met whatsapp en met paar seconde was het weer weg.

dit had ik gisteravond ook precies het zelfde ik dacht wtf ik heb hem net vorige week toch geupdate :?

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 14:54

Bizzybijtje schreef:
Kleinvosje, jij hebt de gewoon de update gedaan via WhatsApp zelf (wat dus gewoon klopt, die melding kreeg ik vandaag ook). De TS heeft telkens popups en advertenties op willekeurige sites waar staat dat haar WhatsApp geüpdatet moet worden.

klopt.
de whatsapp update via de playstore heb ik gister ook al gedaan. en op mijn whatsapp staat dat hij tot ergens in 2015 gewoon geldig is..

nu al 10 minuten geen pop-ups gehad.. *\o/*

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:58

Mioux schreef:
Ik denk dat het gewoon een manier is om te zorgen dat je eigenlijk zou schrikken en gaat betalen. Denk dat het gewoon in whatsapp zelf zit en spam geeft om geld binnen te halen...

Ik heb maanden geleden betaald, 0,89 cent voor een jaar en ik kreeg de melding ook. Volgens mij is het gewoon een update van de app, niets meer en niet minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:59

Diablo schreef:
Mioux schreef:
Ik denk dat het gewoon een manier is om te zorgen dat je eigenlijk zou schrikken en gaat betalen. Denk dat het gewoon in whatsapp zelf zit en spam geeft om geld binnen te halen...

Ik heb maanden geleden betaald, 0,89 cent voor een jaar en ik kreeg de melding ook. Volgens mij is het gewoon een update van de app, niets meer en niet minder.

Nee, het wordt echt als advertentie weergegeven op sites. Net als "gefeliciteerd je bent de 1000e bezoeker", beetje in die trant.

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 15:00

Hier nog niet gezien...een vriend van ons gisteren wel, en nu kan die niet meer op whats app