Ik zet sowieso zelf foto's van onze paarden op tumblr en die worden ook vaak gedeeld maar die plaats ik zelf En als het watermerk erop staat, zie het als reclame want vind maar een manier om die foto's verwijderd te krijgen als ze al super vaak gedeeld geworden zijn.
Fenrir
Geplaatst: 06-03-14 21:39
Ik geloof dat als tumblr ze zelf verwijderd ze het ook niet meer doen als reblog, maar dat weet ik niet zeker. Zie namelijk wel vaker plaatjes voorbij komen die niet meer werken.
Idd bekende paardjes ertussen. De Fries is ook van een bokker. Ken het paard en de eigenaar, weet alleen niet hoe boktnaam is. Ook zie ik meerdere bokt paarden. Stom dat dit zomaar zo daar staat
Dit is waarschijnlijk een bokker, maar mensen, ik heb als 9-10 jarige onbewust ook gewoon plaatjes van paarden gedownload. Deze staan ook gewoon bij google afbeeldingen, dat is het risico van bokt. Uiteraard wel met watermerk.
eerlijk is eerlijk, het zijn stuk voor stuk allemaal machtig mooie foto's kind heeft wel smaak
Maar netjes is het natuurlijk niet Maar waarschijnlijk weet ze niet waar ze mee bezig is. Daarom ram ik tegenwoordig logo's midden door foto's heen, jammer dan dat het niet mooi is, worden ze ook niet gepikt
die bruin bonte is inderdaad nina, ik was er zelf bij toen die foto werd genomen. Zal het haar even doorgeven.
jenne
Geplaatst: 06-03-14 22:02
Er staat idd een foto op van mijn paard Lotje gemaakt door Bagheera_206 waar het logo er van af geshopt is.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 07-03-14 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Privenaam vervangen voor Boktnaam
Jamiefris
Geplaatst: 06-03-14 22:02
Hmm heel raar ik volg even.
chimello
Geplaatst: 06-03-14 22:06
Vind de foto's nu wel mooier want sommige logo's zijn echt zonde van de foto's Maar netjes is het zeker niet! Zijn de logo's er echt af geshopt of zijn ze ergens zonder logo gevonden?
Bij de foto van Lotje is het logo er echt afgeshopt, is duidelijk te zien als je het origineel ken met logo. Heb Richard een pb gestuurd zodat hij op de hoogte is.