Mannen twijfels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Re: Mannen twijfels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:31

nog een vraag, vind je niet dat je veel aandacht eist van je partner?

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:37

Ik zou lekker proberen eens een tijdje alleen te blijven, gelukkig met jezelf, je hobby, familie en vrienden.
En de heren het allerbeste wensen!

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:38

Je schiet van ellende uit de ene relatie naar de andere. Neem eens gewoon rust en laat het op je af komen. Je hoeft niet persee een relatie aan te gaan met een van deze jongens. Als je bij dat maatje van je wil blijven dan zou ik de relatie laten voor wat het is en eerst weer eens gaan daten. Even aftasten of jullie wel echt bij elkaar passen en niet dat hij zich gaat veranderen omdat hij jou anders kwijt is.

En wat betreft je ex met de verslavingsproblemen, ik zou hem laten voor wat het is. Deze meneer moet eerst eens goed voor zichzelf gaan leren denken en zorgen en daar kun jij hem niet bij helpen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:49

Ik ga met de rest mee in het topic. Het beste is tijd voor jezelf, alles op een rijtje zetten en kijken wat nu voor jou belangrijk is als persoon. Maar al zéker niet terug naar de verslaafd iemand. Naief eigenlijk om te geloven dat hij nu niet meer gaat drinken/gebruiken..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:54

Joolien schreef:
Ik vind ze allebei niet geschikt. Want beide zullen weer in oud gedrag vervallen vroeger of later.
Ga idd eerst van jezelf leren houden zodat je minder afhankelijk wordt van je toekomstige vriendje :)

Precies dit! Je hoeft helemaal niet te kiezen, kies voor jezelf

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:56

Zoals jij nu in het leven staat zal je vaak in destructieve relaties terecht komen. Volgens mij was je in een vorig topic al gewaarschuwd want jij was toch diegene met vriend met veel geld en daar mocht je toch geen paard van??? Ga eerst een proberen of je jezelf kunt redden ipv je leven te laten afhangen van anderen.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:59

Je hoeft helemaal niet tussen deze twee jongens te kiezen, je hebt een wereld om uit te kiezen!
Wacht totdat je een jongen vind waarmee je het echt wilt proberen en die je echt een goed gevoel geeft. Tot die tijd kan je werken aan je zelfvertrouwen en tijd geven om over je exen heen te komen. Je hoeft toch niet perse een vriend te hebben? Heb je vriendinnen bij wie je terecht kan? Misschien heb ik het verkeerd hoor, maar het lijkt echt alsof je een plek wilt opvullen die nu leeg is, en het maakt niet uit wie dat doet.

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:12

SaskiaKa schreef:
Een junk (of alcoholist) heeft altijd spijt, dit betekend niet dat er ook maar iets zal veranderen. En als je na een paar dagen minder aandacht bij je vriend nr.2 weg wil is ook geen goed teken.
Je komt op mij over als iemand die ontzettend behoefte heeft aan iemand die zijn leven wijdt aan jou de hemel in prijzen, die de hele dag door alleen maar roept hoe geweldig jij bent? Je lijkt me vreselijk onzeker, probeer eerst eens aan jezelf te werken en zorg dat je gelukkig kan zijn met jezelf. Wanneer je die rust vind, ga je ook leren wat je nou ėcht in een relatie zoekt.

hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik snap dat je behoefte heb aan extra aandacht omdat je vroeger gepest bent, maar dat geeft ook aan dat je behoorlijk onzeker en onstabiel in het leven staat en denk ook niet dat het eerlijk is tegenover een ander dat hij zijn hele leven moet wijden aan jouw onzekere gevoel...

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 15:51

Bedankt voor alle reacties, ik heb ondertussen tegen beide heren gezegd dat ik wat tijd voor mezelf nodig heb. Dat ze gerust eens een smsje mogen sturen om te vragen hoe het gaat of dat ze soms eens mee mogen naar mijn paard of pony's, maar dat ik momenteel geen keuze kan maken omdat ik nog niet eens vriendjes kan zijn met mezelf :(

Misschien heeft ex 1 het mij té goed gewoon gemaakt, maar ik moet wel zeggen dat ik dankzij hem al een stuk zelf zekerder ben geworden. De relatie daarvoor is erg destructief geweest en daar heb ik 4 jaar in gezeten. Nadien dacht ik echt dat ik niets waard was, dat er iets psychisch iets met mij scheelde.

Ik ben een tijdje geleden een paar maanden naar een maatschappelijk werkster moeten gaan, en ik moet zeggen dat ik daar al wel veel van geleerd heb. En ik weet dat ik iemand ben die wat aandacht nodig heeft, ik ben een enorm gevoelig persoon, ik heb een beetje verlatingsangst.
Mijn papa is 10j geleden overleden en dat heeft mij zo veranderd.
Nadien dan al die pesterijen er nog bij, maar zelfs daar kan ik me tegenwoordig behoorlijk overzetten.
Ik kan er soms nog wel kwaad om worden, maar als ik mensen tegen kom die ermee betrokken waren, kan ik mij daar niet echt druk meer in maken.

En ja op deze moment ben ik inderdaad wel wat onstabiel, maar ik heb gelukkig goede vriendinnen (die stiekem meelezen met popcorn :') )

Ex 2 heb ik gisteren nog gezien en die was al serieus wat gewicht kwijt, arm ding, maar hij begreep mij ook en hij zei ook dat als er eens iets gemaakt moest worden bij de pony's ofzo, dat ik dan maar moest smsen :)

Ik zeg het, het zijn beide jongens met een goed karakter, ex 1 mss zelfs te goed.. Maar dat maakt hem dan ook kwetsbaarder dan ex 2, die staat nuchterder in het leven, maar die is dan ook geen prater, je moet het er bij wijze van spreke uit trekken.

Ze hebben allebei hun goede en slechte kanten, en ik zal het toch moeten laten bezinken.
Misschien dat ik na een tijdje wel merk wie ik het meest écht mis en waarom,
of misschien merk ik dat ik geen van beide mis.

Pffff, ik zie ertegenop hoor bokkers, alleen zijn :( Maar kom, het is voor de goede zaak, dus ik ga maar eens een wandelingetje met de pony's maken.

Echt bedankt voor jullie tijd en wijze raad!

en @ Bigone, ik heb geen vriend gehad met veel geld en waar ik geen paard van mocht, ik heb al een paard en 2 pony's van voor beide vriendjes :)

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:55

+:)+ Goed bezig jij!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:56

bigone schreef:
Zoals jij nu in het leven staat zal je vaak in destructieve relaties terecht komen. Volgens mij was je in een vorig topic al gewaarschuwd want jij was toch diegene met vriend met veel geld en daar mocht je toch geen paard van??? Ga eerst een proberen of je jezelf kunt redden ipv je leven te laten afhangen van anderen.

Dat was echt héél iemand anders ;)

Goede keuze TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 16:00

Goed bezig TS.
Wat ik nog wel wil zeggen, je hoeft niet te kiezen voor een vriendje die wel OK is, al je verder wilt met iemand moet het helemaal goed zitten, kleine dingen daar gelaten maar wat ik bedoel te zeggen is dat je niet snel genoegen moet nemen met minder. En er zijn genoeg echte lieve jongens op de wereld ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 16:41

Dan verwissel ik je met iemand anders, leek er heel veel op, succes. Lijkt alsof je het goed aanpakt.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 23:48

Ik wil maar 1 ding zeggen. Alcoholist ben je voor de rest van je leven. Pb maar als je meer wil weten.

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:38

Goed bezig TS! :j