Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SaskiaKa schreef:Een junk (of alcoholist) heeft altijd spijt, dit betekend niet dat er ook maar iets zal veranderen. En als je na een paar dagen minder aandacht bij je vriend nr.2 weg wil is ook geen goed teken.
Je komt op mij over als iemand die ontzettend behoefte heeft aan iemand die zijn leven wijdt aan jou de hemel in prijzen, die de hele dag door alleen maar roept hoe geweldig jij bent? Je lijkt me vreselijk onzeker, probeer eerst eens aan jezelf te werken en zorg dat je gelukkig kan zijn met jezelf. Wanneer je die rust vind, ga je ook leren wat je nou ėcht in een relatie zoekt.
)
Maar kom, het is voor de goede zaak, dus ik ga maar eens een wandelingetje met de pony's maken.
bigone schreef:Zoals jij nu in het leven staat zal je vaak in destructieve relaties terecht komen. Volgens mij was je in een vorig topic al gewaarschuwd want jij was toch diegene met vriend met veel geld en daar mocht je toch geen paard van??? Ga eerst een proberen of je jezelf kunt redden ipv je leven te laten afhangen van anderen.