upendo schreef:Hee Sanne! Lang niet gesproken!Ja, raar hé! Ook nog eens getrouwd met een leraar van diezelfde middelbare school.. Erg vreemd om dat te beseffen!
Eeehm, ik geloof dat ik daar wel echt even iets gemist heb
RODDELS! Vertel! (Via pb is misschien wat handiger geloof ik
)Maar inderdaad echt lang niet gesproken, geloof sinds ik geslaagd ben daar.
Nu heb ik op facebook voornamelijk zwangere dames die al iets ouder zijn dan ik, maar met mijn 24 jaar vind ik mezelf daar nog niet klaar voor. Hoewel... van mijn vriend mag ik schattige kleine kindjes die ik tegen kom niet mee naar huis nemen, flauw. Plus iets met inkomen enzo. Als pedagoog hou ik me voorlopig ook nog genoeg bezig met andermans kinderen.
Middelbare school voelt op een bepaalde manier ook al zo lang geleden, terwijl het *maar* 5,5 jaar is.
Over het verloven: ik ben inmiddels ook verloofd, mijn vriend en ik waren toen iets meer dan 5 jaar samen, en hebben op het gebied van familie (ziekte, overlijden enzo) al aardig wat gehad. Vanuit ons is het meer een intentie, waardoor anderen ook merken dat het niet 'alleen maar zolang samen' is, maar dat wij er van uit gaat dat het veel meer is dan dat. Onder het mom van alles op zijn tijd hebben we nog lang geen datum geprikt, maar voelde het voor ons als het juiste moment om deze stap te nemen.
Ja, raar hé! Ook nog eens getrouwd met een leraar van diezelfde middelbare school.. Erg vreemd om dat te beseffen!
Zijn veel stellen die al minstens 10 jaar samen zijn, een stel hebben al een huis, zijn getrouwd en hebben een kleintje van 1,5. De anderen hebben pas in het afgelopen jaar een huis gekocht, woonden al wel samen, en denken voorlopig nog helemaal niet na over trouwen, laat staan over kindjes
.