hanny_jelke schreef:chelle_dora schreef:volgens mij snap ik het wel een beetje.. Maar ik vind ook inderdaad dat je heel overdreven reageert. Hoe lang zijn jullie samen geweest? Als dat een lange periode is geweest, is het best volwassen van hem om te vragen hoe het met je gaat. Hij is ook betrokken geweest met het kind dus ik vind het heel knap dat, na het be eindigen van de relatie, hij nog steeds vraagt hoe het gaat.
Je zegt jammer maar helaas , je moet doorgaan, doe dat dan ook. Niet kijken naar foto's waar je nog kriebels van hebt want die heeft iedereen wel eens. Maar je bent zelf ook volwassen, je hebt een kind, dus denk daar ook een beetje om; het is nu geen spelletje meer en je kan je kind niet continu meeslepen in de rollercoaster van gevoelens, en die moet je ook iedere keer gaan uitleggen waarom hij iedere keer komt en gaat.
Misschien helpt een goed volwassen gesprek tussen jullie twee, als de kriebels nog steeds zo sterk zijn. Als je het af wil sluiten, moet je ook niet meer naar die foto kijken.
ik snap wel wat je bedoelt,
een gesprek is op dit moment niet raadzaam,
waarom ik daar zo boos om wordt, is omdat zei graag sterken verhalen op hangt en dus goed kan zeggen ja die heeft al lang weer een ander of ja ze doet het met iedereen en dat soort dingen, en hij weet dat ook van haar, vraag dan een keer aan mij hoe het met me gaat, of aan iemand die niet zulke sterke verhalen verteld.
en we hebben ook leuke tijden gehad, en ja die mis ik wel. maar dat zal bij elke relatie zo zijn, daarom wil ik die foto eigenwijs toch elke keer proberen te verwijderen omdat dit het lastiger maakt.
opnieuw een relatie willen is ook niet aan de oorde, want als het weer verkeerd gaat dan zit je ook met de kinderen, dat wordt te verwarrend voor ze.
net als dat ik niet van man naar man wil huppelen en nu vooral eerst aan mezelf wil werken voor ik een nieuwe relatie aan ga, natuurlijk kan een relatie altijd fout gaan, maar dan is er van mij kant uit wel een betere basis.
Maar je hebt toch geen relatie met die vrouw gehad, die 'roddelaar' is toch niet je ex? Als je boos moet worden op je ex/vriend omdat een 'roddelaar' contact legt dan kan je denk ik beter alleen overblijven, want er is altijd wel iemand die zich ermee bemoeit, danwel onwaarheden de wereld in helpt, je hoeft niet iedereen aardig te vinden maar je kan ook niet van je partner verwachten dat diegene dezelfde mensen dan niet aardig vind.
Wat betreft het aan haar vragen ipv aan jou; in jouw ogen is het wellicht 'verraad' of 'stom' maar als je naar hem ook zo kort door de bocht bent geweest snap ik best dat hij het liever aan een ander vraagt die objectiever naar je kijkt, hoe het gaat.

daar was ik me in de relatie al van bewust en dit ook met hem besproken, helaas peelde er veel op dat moment, en dat maakte het moeilijker om aan mezelf te werken, hij heeft er ook begrip voor getoont, maar het ging tenkoste van hem zelf, omdat hij er door in een dip getrokken werd, en hij wilde wel maar kon mij niet meer steunen. hij heeft echter wel zijn best gedaan, maar uiteindelijk volledig begrijpelijk wel voor zich zelf gekozen.