Nies_ schreef:Ik snap het idee heel goed. Dat ik het triest vind wil niet zeggen dat ik niet weet wat het is
Ik ben benieuwd wat je triest vind?
Ik vind mezelf niet triest. De tijd tot Pasen kan me alleen maar iets opleveren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lizzyy schreef:Lara_Silver schreef:Is het dan zo moeilijk voor je om niet op bokt te komen? Ik zou me daar toch een heel klein beetje zorgen om maken.Gelukkig zijn er zowel op bokt als op internet applicaties te verkrijgen die de site kunnen blokkeren, dan kan helpen wellicht.
Zo denk ik dus ook een beetje
Kan je dan niet beter gewoon helemaal niet meer gaan computeren? Alleen stoppen met Bokt is denk ik niet heel zinvol?
Ik ga denk ik ook wat leuks bedenkenniet computeren wordt een beetje lastig ivm school en huiswerk, maar ik ik vind het wel een leuk idee
_Gerdien_ schreef:Het onderwerp zal niet iedereen aanspreken, maar ik ben benieuwd of er andere Bokkers zijn met plannen voor de tijd tot Pasen

ais schreef:_Gerdien_ schreef:Het onderwerp zal niet iedereen aanspreken, maar ik ben benieuwd of er andere Bokkers zijn met plannen voor de tijd tot Pasen
Ik ben niet gelovig (opgevoed), maar wil wel tot pasen vasten. Ik wil geen snoep/koek of andere ongezonde lekkernijen meer nuttigen en ook geen frisdrank meer. Qua alcohol wil ik me gaan beperken tot evt. een wijntje bij het eten, al ben ik al geen grote drinker, dus zo veel zal daar niet aan veranderen. Qua snoepen/snacken/ongezond eten, zal ik het zwaarder gaan krijgen!
Ik heb al wel één dag ingepland waarop ik mag zondigen, dat is een dag vanuit de studie, maar ook dan wil ik me bewust zijn van wat ik eet, waarom en dat er ook mensen zijn die niet die luxe hebben..

SuzanLarissa schreef:Voor mij is het omdat het gewoon goed is voor je lichaam en bewust te worden van wat je eigenlijk onbewust allemaal naar binnen werkt

cooper schreef:Beetje hypocriet vind ik dat veertig dagen vasten idee.
En wat na die veertig dagen, weer lekker brainless onbelangrijke dingen doen?
(niets persoonlijk hoor, vind het alleen dom dat mensen alleen rond pasen of na nieuwjaar opeens besluiten hun "leven te beteren" )
, goed voor mijn vaardigheid heb ik ooit eens ergens gezien. op die manier hoop ik op zn minst rust, (of juist stress, wordzoeker > kan je net dat ene woord niet vinden)
Gewoon 't zelfde als altijd doen