Er is wel nacht van Hengelo, maar daarbij kan je dan vooral het centrum zelf (winkelgedeelte) met de auto niet in, maar dat kan je op 'normale' dagen ook al niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sani schreef:Eh nee.. eigenlijk niet.
Er is wel nacht van Hengelo, maar daarbij kan je dan vooral het centrum zelf (winkelgedeelte) met de auto niet in, maar dat kan je op 'normale' dagen ook al niet.
Maar hier is met enige regelmaat wel iets waardoor je ergens niet door kan. Al was het maar hier in de wijk vanwege wegwerkzaamheden en nieuwbouw. Dat vind ik wel af en toe irritant, want dat duurt een paar weken tot zelfs maanden. Maar iets wat maar 1 of 2 dagen is, tsja, als er maar genoeg borden staan hoe ik dan moet rijden zodat ik uiteindelijk op m'n bestemming komt, maakt het mij weinig uit
Je verandert er toch niks aan
Ik heb gewoon de paar wegen waar ik in kon genomen, net als de 5 auto's achter me blijkbaar. 
Ayasha schreef:Ik ben gezegend met een man die in een dorp woonde in de carnavalsstreek van limburgs belgië en oh wat heb ik er een bloedhekel aan...
Om negen uur in de ochtend gewekt worden met die klere muziek die dan de hele dag keihard blijft opstaan. Kilometers om rijden om bij mijn paarden te geraken en dan is het ook nog eens slecht omgeleid waardoor ik nog drie geërgerde politie agenten uitleg mag geven "hoe ik hier geraakt ben".Ik heb gewoon de paar wegen waar ik in kon genomen, net als de 5 auto's achter me blijkbaar.
En waarom? Het draait 'm toch om het zuipen, huur een loods af, stel je wagens op en duw die vierders er bij. Iedereen blij.
Carnaval was ooit bedoelt als een feest voor de vastenperiode. Hoeveel vierders zouden er nog vasten?
Ayasha schreef:Geen carnaval is ook een omleiding.
Maar zoals ik al zei; hoeveel vierders vasten er nog?
Ayasha schreef:Carnaval was ooit bedoelt als een feest voor de vastenperiode. Hoeveel vierders zouden er nog vasten?
Ayasha schreef:Nee maar het zou fijn zijn als niet iedereen verplicht wordt mee te doen.
Paasbrunch, kerstfeesten, allemaal binnenshuis. De dag dat die publiek gedaan worden en anderen verplicht worden er aan mee te doen of iig onder te lijden, ben ik daar ook tegen.
Amaris schreef:Ayasha schreef:Nee maar het zou fijn zijn als niet iedereen verplicht wordt mee te doen.
Paasbrunch, kerstfeesten, allemaal binnenshuis. De dag dat die publiek gedaan worden en anderen verplicht worden er aan mee te doen of iig onder te lijden, ben ik daar ook tegen.
Pfffft hoeveel citroenen heb jij eigenlijk gegeten de laatste tijd...
wat een zuur gedoe.
Ga in IJsland op een vlakte wonen: heb je neeeeeeergens last van!

Sani schreef:Maar waarom moeten andere mensen daar de dupe van worden?
Hier merk ik er gelukkig niks van, maar het is toch belachelijk dat mensen hun plannen moeten wijzigen, hun routes moeten aanpassen, bij wijze van hun huis niet eens uit kunnen doordat de toegangswegen afgesloten zijn? Ook al is het maar 1 dag per jaar (duurt carnaval niet langer?)
Iris82 schreef:Amaris schreef:
Pfffft hoeveel citroenen heb jij eigenlijk gegeten de laatste tijd...
wat een zuur gedoe.
Ga in IJsland op een vlakte wonen: heb je neeeeeeergens last van!
Sorry Ayasha, maar bij ons zijn echt niet alle straten dagen afgesloten.
Alleen gedurende de optocht zijn er 1 middag een aantal straten afgesloten.
Vervelend voor je dat dat bij jullie anders is.
@TS: dat kun je gewoon niet voorspellen.
Bij ons is de groenteman open, de bakker niet, de slager open, de kapper niet, de ene kledingwinkel wel, de andere niet. Geen pijl op te trekken.
ik uit mijn mening daar over ook irl maar verder ben ik er vrij kalm onder hoor.
maar ik ga niet zeggen 'jeuh carnaval!' Als ik het een k*tfeest vind dat enkel debiel gedrag en overlast mee neemt. Maar als jij of Pietje dat niet vindt, even goede vrienden hoor.
maar als Piet mag zeggen dat het leuk was mag ik ook vloeken over de afgezette straten. 
Ik ga kijken om mijn auto ergens anders te zetten want ik vertrouw niet op het verstand van de aanwezigen dat mijn auto niet beschadigd zal raken.
(mijn parkeerplek ligt parallel aan het voetpad) bovendien ga ik minder kunnen relativeren als ik 5 uur niet weg kan indien nodig vrees ik.
Het is idd wel even wennen. Zo zat ik gisteren naast een ijsbeer in de bus
maar vind het best grappig! Wel even wennen dat de sportschool en andere winkels dicht zijn, maar ach, die paar dagen
Dat wist ik al van tevoren en dan kun je daarop anticiperen. Supermarkten waren wel gewoon tot 13:00uur open. friesam schreef:Geshopt in Eindhoven, geen carnavalsvierder gezien en alle winkels open
Citaat:Goed dat je dan naar Eindhoven bent gegaan Want hier in Den Bosch was je wel middenin het carnavalsgedruis gevallen vermoed ik, genoeg boerenkielen en rood-wit-gele sjaals naar de stad zien vertrekken vandaag Hele winkelcentrum dicht behalve de C1000