Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben erg benieuwd naar de eerste reacties als het groter uitgerold gaat worden, ik zie er zeker wel voordelen van in

En als je het niet vertrouwd, de functie is er alleen nog voor passen met het logo en je kunt het ook volledig uitschakelen via Mijn ING.Shiloh schreef:Als het een soort vervangen wordt voor de chipknip is het wel handig. Dus dat je er ook mee in parkeergarages kan betalen en zo, maar dat zie ik zo gauw nog niet gebeuren eigenlijk.
I dunno, als ik zie hoe vaak op de unie pinpassen verloren gaan... (je moet je pinpas aan je account linken en dan gebruiken om te kopieren, toen ik bij de receptie werkte, kwamen bijna dagelijks mensen pinpassen afgeven.) Het zijn geen wereldbedragen, maar als je je pinas verliest kun je wel zo 50 euro kwijt zijn op deze manier.

Omaro schreef:Het is toch gewoon een beetje hetzelfde idee als de chipknip? Alleen hoef je met deze manier niet op te laden zoals bij de chipknip. Met de chipknip kan je tot 499 euro opladen en dat ben je ook kwijt dan als iemand je pas steelt. (al zou ik er nooit zoveel opzetten) Dan valt 50 euro wel mee.

Shadow0 schreef:Tiggs: allereerst is dat een van de redenen dat ik mijn chipknip liever niet oplaad, net zo min als mijn ov-chipkaart, en ook niet teveel contant geld in mijn portomonnee heb.
Daarnaast is het verschil dat je bij contactloos betalen dus ook contactloos kunt stelen. Zoals gezegd: dat is in een volle tram, bus of trein volgens mij wel te doen.
Zeker op de uni. Daar moet je nu alles met je chipknip betalen, contant of pinnen kan niet. Er is wel een chipknip oplader, maar die is altijd kapot
Dus dan is dit wel heel handig, dan ben je tenminste niet meer afhankelijk van de mogelijkheid om je chipknip op te laden.
vind het wel jammer dat de chipknip gaat verdwijnen. Ik betaal hier op kantoor met chipknip: kan ik mooi een vast bedrag voor lunches opzetten.
Dan is het contactloos betalen ideaal!
kandie mooi een pets krijgen.