Ik vind het wel raar dat het ook voor de deelnemende meiden een verrassing is ? Dat is meestal alleen voor de bruid
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).
Iedereen had iets lekkers meegenomen voor een high tea, we zijn wezen paaldansen, uit eten en daarna op stap. Zelfs het stappen hadden ze voor een groot deel al afgekocht met een soort kroegentocht, was supergoed geregeld en ontzettend leuk
Tamara schreef:€130 vind ik inderdaad nogal aan de prijs. Vind dat je dan zeker mag vragen wat je gaat doen, en in hoeverre de drank bv. 's avonds daarbij inbegrepen zit. Drinkt bv. iedereen evenveel of moet iedereen zelf nog geld meenemen om in een pot te gooien tijdens het stappen?
Maar goed, je moet doen wat jou goed lijkt, maar je mag er best nog iets van zeggen vind ik
. Sammie schreef:Tja sorry, maar geheim en niet gaan is geen optie is bij mij de onjuiste combinatie.
Voor dat geld hoor je imo gewoon te weten wat er op het programma staat. Ze zouden maar een stripper gehuurd hebben.. aan dat soort flauwekul zou ik mijn geld niet uitgeven..
Ik vind het een beetje gek dat het bruidspaar het budget van hun vrijgezellenfeest bepaald
Die behoren nl. helemaal nergens van te weten
Sammie schreef:Nou ik dusIk vind het een beetje gek dat het bruidspaar het budget van hun vrijgezellenfeest bepaald
Rintah schreef:Sammie schreef:Nou ik dusIk vind het een beetje gek dat het bruidspaar het budget van hun vrijgezellenfeest bepaald
Ik kan wel snappen dat het bruidspaar een richtlijn geeft qua budget, als je bijvoorbeeld weet dat een aantal vriendinnen zijn die je er graag bij wil hebben maar die het niet zo breed hebben.
. En men mag ook niet weten wát er gebeurd. Als bruidspaar behoor je blij te zijn dat zoiets voor je georganiseerd wordt. Imo behoor je je er helemaal niet mee te bemoeien. Imo is het nl. de taak van de organisatie er rekening mee behoort te houden wat het budget wel/niet kan zijn.
Sammie schreef:Daar ben ik het mee eens.Maar dat is in dit geval dus niet zo. Kijk eens naar het bedrag, dat is niet voor mensen die het niet breed hebben. En men mag ook niet weten wát er gebeurd. Als bruidspaar behoor je blij te zijn dat zoiets voor je georganiseerd wordt. Imo behoor je je er helemaal niet mee te bemoeien. Imo is het nl. de taak van de organisatie er rekening mee behoort te houden wat het budget wel/niet kan zijn.
Sammie schreef:Ik ga er vanuit dat de overige mensen er ook wel wat plezier aan hebben. Daarom vind ik het niet meer dan normaal dat je weet wat er wordt georganiseerd. Je betaalt er immers voor en voor iets als een stripper of meters bier wil ik niet betalen. Die keuze heb ik echter wel graag vooraf.
Grit schreef:Zo, de dame die dit regelt heeft de touwtjes goed in handen![]()
Dus alleen zij weet wat er gaat gebeuren en de rest heeft geen inbreng, mag betalen en braaf aansluiten.
Het bespaard in elk geval een hoop discussies![]()
Maar ik vind het echt absurd. Ik kan me voorstellen dat je gaat, dat zou ik ook doen voor een goede vriendin. Maar deze gang van zaken zou mij enorm tegen de borst stuiten.
Is er een groepsapp of mail waarin je kunt vragen of jij de enige bent die het er niet mee eens is? Wie weet zijn er meer en durven die er ook niet tegenin te gaan.
Ik denk dat je onder de 100 euro (of minder) een hartstikke leuke dag kunt organiseren. 130 euro vind ik alleen kunnen als iedereen ermee eens is en het echt de moeite waard is omdat het bijzonder is.
..
..
(terrasjes die gepakt werden, waar iedereen aan mee zou betalen en uiteindelijk heb ik van vier mensen maar de kosten terug gehad
)
. Heb dus een fotoalbum gemaakt voor mijn zus met alle foto's van het vrijgezellenfeest en foto's die ik met andere uitjes met mijn zus en nu dus man heb gemaakt.
.