Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
miss_lizje schreef:Wat een domme actie trouwens van je huisbaas. Vind het nogal gevaarlijk dat de flatnaam op je fiets nu staat. Zo word het wel erg makkelijk voor inbrekers etc.
Hup die sticker eraf halen en melding maken, is die nou helemaal betoeterd om jou eigendom te beschadigen.
miss_lizje schreef:Wat een domme actie trouwens van je huisbaas. Vind het nogal gevaarlijk dat de flatnaam op je fiets nu staat. Zo word het wel erg makkelijk voor inbrekers etc.
Hup die sticker eraf halen en melding maken, is die nou helemaal betoeterd om jou eigendom te beschadigen.

Konstantine schreef:Zelf zorgen dat je die VVE gaat runnen en die kerel naar buiten werken.
Nu is het een sticker op je fiets, volgende keer op je nieuwe auto. Voor je het weet komt er inderdaad een vingerafdrukscanner naast de voordeur.
Edit: als hij zo goed weet welke fiets van jou is, dan hoeft die sticker er toch überhaupt niet op? Dat argument zou ik dus ook mooi aanvoeren!
Maartje1990 schreef:Ah poeh jeetje wat balen zeg. Maar ik denk als je juridisch advies wil. Je deze niet op bokt moet gaan zoeken. Hier menen een aantal bokkers nogal eens de wet en zijn regels te kennen maar daar zal je hier toch echt geen antwoord op vinden.
Konstantine schreef:Zelf zorgen dat je die VVE gaat runnen en die kerel naar buiten werken.
Nu is het een sticker op je fiets, volgende keer op je nieuwe auto. Voor je het weet komt er inderdaad een vingerafdrukscanner naast de voordeur.
Edit: als hij zo goed weet welke fiets van jou is, dan hoeft die sticker er toch überhaupt niet op? Dat argument zou ik dus ook mooi aanvoeren!
chazzie schreef:Hai allemaal,
Vandaag de huismeester gesproken en ik had zelf netjes een metalen plaatje geregeld waar de sticker opgeplakt kon worden. Nee wat zegt hij: Ik heb je een dienst verleent, omdat ik wist dat die fiets van jou was, dus die sticker zit er al op...
Ben echt met stomheid geslagen, heb wel gevraagd waarom hij niet gewoon even heeft overlegd i.p.p. gewoon doen.
Kan helaas de sticker (rond 5cm doorsnee, midden op frame) er niet zonder schade afhalen (is die sterke lijm helaas), baal dus behoorlijk, aangezien de naam van de flat er ook op vermeld staat.
Sorrie, moest het even van me af schrijven.
zonnebloem18 schreef:Ze doen hier hetzelfde als bij Shiloh, even een bandje om het achterwiel en het spatbord en alle fietsen die met 2 a 3 weken nog niet zijn gebruikt is het label nog heel en worden verwijderd.
Lijkt me voor alle bewoners een stuk fijner dan een lelijke sticker of een plaatje.
Ik gebruik mijn fiets bijna nooit, dat is mijn eigen keus, maar daarom mag hij toch zeker wel in een stalling staan?