Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Superhaf schreef:Dungen schreef:Tinder van telefoon af gooien en die jongen uit je telefoon gooien.
En daarna tijd nemen voor jezelf om jezelf heel goed af te vragen of je nog wel een relatie kan hebben met je huidige vriend! Na 2 maanden jezelf af gaan vragen wat als.. imo voorspelt dat weinig goeds..
Ik heb tinder al van mijn telefoon verwijderd. Ik had ook niet verwacht dat dit zou gebeuren...
Brainless schreef:Er zal altijd iemand mooier/knapper rondlopen.
Ik "schrik" ervan dat je een leuk contact met iemand hebt en gaat twijfelen aan je eigen relatie (terwijl die voor de rest goed is) alleen omdat die andere jongen knapper is?!
Wat nu als je voor deze nieuwe jongen gaat en je komt weer een ander tegen die nog kapper is?

Alexandra_ schreef:Het feit dat je je al op zoiets aanmeld terwijl je een vriend heb vind ik al heel slecht, zeker als je weet waar het voor is..
Ik zou mijn vriend dat echt niet aan kunnen doen, al is het alleen maar 'onschuldig'.

. Pearlx schreef:Tinder is een DATE app. Dat je op Tinder zit terwijl je een vriend hebt vind ik dus al respectloos tegenover je vriend. Al doe je het alleen 'voor de lol' die jongens op Tinder zoeken serieus iemand om te daten of een relatie mee te starten. En wat als nog meer kennissen van Bart op Tinder zitten en jou voorbij zien komen om vervolgens tegen Bart te zeggen "Hey, ik heb je vriendin op Tinder gezien! Ziet ze je niet meer zitten?" Of iets in die richting?
Yv_ schreef:Advies: Tinder van je telefoon afgooien.
Je twijfelt teveel over je huidige relatie, anders was je uberhaupt niet tinder opgegaan.
Wees eerlijk naar jezelf en je vriend toe, beeindig het en ga dán weer lekker op tinder zitten.
je kan je vriendin de schuld geven dat tinder op je telefoon stond, maar JIJ heb mensen geliked en JIJ bent gesprekken aangegaan en dat is vanuit jezelf gekomen en niet vanaf je VRIENDIN.
Edit: Eens met bovenstaande post dus.
Pearlx schreef:Tinder is een DATE app. Dat je op Tinder zit terwijl je een vriend hebt vind ik dus al respectloos tegenover je vriend. Al doe je het alleen 'voor de lol' die jongens op Tinder zoeken serieus iemand om te daten of een relatie mee te starten. En wat als nog meer kennissen van Bart op Tinder zitten en jou voorbij zien komen om vervolgens tegen Bart te zeggen "Hey, ik heb je vriendin op Tinder gezien! Ziet ze je niet meer zitten?" Of iets in die richting?
Davinia_ schreef:Je ging zelf 'liken' op Tinder, je ging zelf een gesprek aan met die jongen en je wisselde zelf telefoonnummers uit. Daar kan je dus absoluut niet je vriendin de schuld van geven.
Daarbij, als je na een paar berichtjes al gaat twijfelen aan je relatie, zonder dat je die Tinderjongen ooit gesproken heb, zit je relatie niet helemaal goed in mijn ogen. Anders heb je geen behoefte aan nummers uitwisselen met andere jongens en vertel je gelijk eerlijk dat je een vriend heb
Superhaf schreef:Als het voor de lol is, mag hij dat gerust doen. Daar ben ik niet zo moeilijk in.
Verder stuur ik zelf geen flirtberichten en reageer ik daar ook niet op.
no--a schreef:Poeh ik vind het niet erg netjes, om het zacht uit te drukken;) Je ging op tinder omdat een vriendin op tinder wou(?!) en hebt vervolgens gelijk je nummer gegeven aan een jongen waar je vervolgens gesprekken mee had die meer dan vriendschappelijk waren. Misschien ga jij inderdaad niet in op alle 'meer dan vriendschappelijke' dingen die hij zegt, maar door je uberhaupt aan te melden op tinder en je nummer te geven zit jij behoorlijk fout wat dit betrefd...
Als ik jou was zou ik eens heel goed bij mezelf na gaan hoe goed je relatie met Bart nou echt is en, vooral, of jij uberhaupt wel klaar bent voor een relatie.