Help! Advies Gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:30

Ik zou er gewoon een eind aan breien met die tinderjongen.
Nummer wissen, blokkeren en door met je leven.
Stel nou dat hij te weten komt wie je bent, en het aan je vriend vertelt?
Niet aan die avond herinneren en zo snel mogelijk vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:31

Superhaf schreef:
Dungen schreef:
Tinder van telefoon af gooien en die jongen uit je telefoon gooien.
En daarna tijd nemen voor jezelf om jezelf heel goed af te vragen of je nog wel een relatie kan hebben met je huidige vriend! Na 2 maanden jezelf af gaan vragen wat als.. imo voorspelt dat weinig goeds..

Ik heb tinder al van mijn telefoon verwijderd. Ik had ook niet verwacht dat dit zou gebeuren...

Nu nog contact verbreken met die gozer of eerlijk zijn tegen je vriend..

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 00:37

Brainless schreef:
Er zal altijd iemand mooier/knapper rondlopen.
Ik "schrik" ervan dat je een leuk contact met iemand hebt en gaat twijfelen aan je eigen relatie (terwijl die voor de rest goed is) alleen omdat die andere jongen knapper is?!

Wat nu als je voor deze nieuwe jongen gaat en je komt weer een ander tegen die nog kapper is?

Dat is niet hoe ik het bedoel. In die tijd dat ik met mijn vriend kreeg, heb ik ook een andere jongen leren kennen via vrienden. Hij was meer mijn type dan mijn huidige vriend maar heb hem ook verteld dat ik vrienden wilde blijven omdat ik eigenlijk al een vriend had, het was toen nog niet officieel.
Normaal heb ik dit ook niet, dat ik door zoiets begin te twijfelen. Dit is echt de eerste keer.

Dungen

Re: Help! Advies Gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:43

Zulke dingen komen vrijwel altijd onverwachts..
Maar na 2 maanden al.. Ik was zelf toen nog hoteldebotel van mijn vriend :=

Echt lieve ts wat ik je echt aanraad is echt om te bedenken of voor jou deze relatie nog zin heeft. Welke reden hier ook achter heeft gezeten of wat je wel of niet had moeten doen met tinder of die jongen.
.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:48

Het feit dat je je al op zoiets aanmeld terwijl je een vriend heb vind ik al heel slecht, zeker als je weet waar het voor is..

Ik zou mijn vriend dat echt niet aan kunnen doen, al is het alleen maar 'onschuldig'.

lisem94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 01:05

Het klinkt ofdat je in je hart al heel goed voelt wat je wil. Ik zou zeggen volg je gevoel.

Als Bart niet de jongen voor je is, ben er eerlijk over. Het is even vervelend voor jullie allebei maar je bent eerlijk. En het belangrijkste jullie kunnen beiden weer verder. Je ontneemt hem nu even goed die kans. Hij investeert nu in jou, laat hem dat niet voor niets doen!

Je staat overduidelijk niet achter je huidige relatie. Anders zou je niet geinteresseerd zijn in andere jongens.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 10:28

Alexandra_ schreef:
Het feit dat je je al op zoiets aanmeld terwijl je een vriend heb vind ik al heel slecht, zeker als je weet waar het voor is..

Ik zou mijn vriend dat echt niet aan kunnen doen, al is het alleen maar 'onschuldig'.

Zoals ik al had uitgelegd, was dat ook niet iets wat ik uit mezelf heb gedaan. Een vrienden wilde op haar tinder, op mijn telefoof. Maar dat ging niet. Toen ging ik er een paar liken en kreeg gelijk matches...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 10:33

Heel makkelijk hoe bot het ook klinkt,OF je relatie afkappen of het contact met die jongen,als je geen van beide kan ben je niet eerlijk bezig.

Je moet je gevoel volgen,maar niet met 2 jongens tegelijk krijg je drama van en is zeker niet eerlijk tegenover hun. Weet die jongen dat je een vriend hebt? Zoja en hij gaat door, is hij niet goed bezig en zal dit waarschijnlijk in herhaling vallen als jullie wat zouden krijgen.

Volg je gevoel,je weet wat je hebt,je weet niet wat je aan de andere jongen hebt. Dus je weet wat je nu hebt en je kan dus zien of je dat genoeg vind of dat je zegt nee,hij is niet "te one".

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 10:35

vind dit echt een NO-GO
Ik snap echt niet wat je op tinder te zoeken had!
Als je een relatie hebt ga je niet op datingsites of wat dan ook.
Misschien ben ik wel te ouderwets hierin, maar zo zie ik het.
Je bent momenteel oneerlijk tegen beide jongens

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:07

Even losstaand van dat hele Tinder en of je dat nu wel of niet had moeten doen: als contact met een ander je laat twijfelen aan je relatie, dan zou ik eens goed gaan nadenken over hoe goed die 'relatie' is.

Edit: hoe oud ben je eigenlijk?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:12

Je ging zelf 'liken' op Tinder, je ging zelf een gesprek aan met die jongen en je wisselde zelf telefoonnummers uit. Daar kan je dus absoluut niet je vriendin de schuld van geven.

Daarbij, als je na een paar berichtjes al gaat twijfelen aan je relatie, zonder dat je die Tinderjongen ooit gesproken heb, zit je relatie niet helemaal goed in mijn ogen. Anders heb je geen behoefte aan nummers uitwisselen met andere jongens en vertel je gelijk eerlijk dat je een vriend heb :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:16

Advies: Tinder van je telefoon afgooien.

Je twijfelt teveel over je huidige relatie, anders was je uberhaupt niet tinder opgegaan.
Wees eerlijk naar jezelf en je vriend toe, beeindig het en ga dán weer lekker op tinder zitten.
:)

je kan je vriendin de schuld geven dat tinder op je telefoon stond, maar JIJ heb mensen geliked en JIJ bent gesprekken aangegaan en dat is vanuit jezelf gekomen en niet vanaf je VRIENDIN.

Edit: Eens met bovenstaande post dus :j.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:18

Tinder is een DATE app. Dat je op Tinder zit terwijl je een vriend hebt vind ik dus al respectloos tegenover je vriend. Al doe je het alleen 'voor de lol' die jongens op Tinder zoeken serieus iemand om te daten of een relatie mee te starten. En wat als nog meer kennissen van Bart op Tinder zitten en jou voorbij zien komen om vervolgens tegen Bart te zeggen "Hey, ik heb je vriendin op Tinder gezien! Ziet ze je niet meer zitten?" Of iets in die richting?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:23

Denk overigens ook dat TS moet nadenken,niet alleen of je relatie wel is wat je zoekt dus of je er een einde aan moet maken of verder gaan,maar ook na moet denken hoe zou jij het vinden..

Wat als je vriend op tinder zat te flirten of kletsen met andere dames terwijl hij een relatie met jouw heeft? Zou jij dat goed vinden en accepteren dat hij nr's uitwisselt,dit doe je namelijk niet zonder reden.

Ik vind heel kru gezegd dat je zelf heel egoïstisch bezig bent en heel goed zelf weet wat je moet doen. Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden in een relatie,oftewel eerlijkheid en vertrouwen.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 11:31

PanniePannie schreef:
Even losstaand van dat hele Tinder en of je dat nu wel of niet had moeten doen: als contact met een ander je laat twijfelen aan je relatie, dan zou ik eens goed gaan nadenken over hoe goed die 'relatie' is.

Edit: hoe oud ben je eigenlijk?

Ik ben 18, bijna 19.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:33

TS, hoe sta jij dan tegenover de situatie mocht het omgekeerd zijn? Dat is nu al twee keer gevraagd.

Wat zou jij doen als je erachter komt dat Bart op Tinder zit, met andere meiden chat, en al het nummer van een andere meid op zijn telefoon heeft staan en daar mee door praat, voor de 'lol'?

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 11:34

Pearlx schreef:
Tinder is een DATE app. Dat je op Tinder zit terwijl je een vriend hebt vind ik dus al respectloos tegenover je vriend. Al doe je het alleen 'voor de lol' die jongens op Tinder zoeken serieus iemand om te daten of een relatie mee te starten. En wat als nog meer kennissen van Bart op Tinder zitten en jou voorbij zien komen om vervolgens tegen Bart te zeggen "Hey, ik heb je vriendin op Tinder gezien! Ziet ze je niet meer zitten?" Of iets in die richting?

De meeste jongens die ik gesproken heb, doen het alleen uit verveling. Net zoals ik. Mijn vriend weet trouwens dat ik op tinder zit. Ik vertelde het hem gewoon gelijk.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 11:37

Yv_ schreef:
Advies: Tinder van je telefoon afgooien.

Je twijfelt teveel over je huidige relatie, anders was je uberhaupt niet tinder opgegaan.
Wees eerlijk naar jezelf en je vriend toe, beeindig het en ga dán weer lekker op tinder zitten.
:)

je kan je vriendin de schuld geven dat tinder op je telefoon stond, maar JIJ heb mensen geliked en JIJ bent gesprekken aangegaan en dat is vanuit jezelf gekomen en niet vanaf je VRIENDIN.

Edit: Eens met bovenstaande post dus :j.

Ik wil mijn vriendin ook niet de schuld geven maar wilde even duidelijk maken dat ik niet bewust opzoek ben gegaan.
Pearlx schreef:

Als het voor de lol is, mag hij dat gerust doen. Daar ben ik niet zo moeilijk in.
Verder stuur ik zelf geen flirtberichten en reageer ik daar ook niet op.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:37

Maar nogmaals,wat niet beantwoord is, vind jij dat je vriend goed bezig is als hij dit zelfde bij jouw zou doen?

Of je wel of niet bewust op zoek was, je bent wel bewust wat je nu aan het doen bent...

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:38

Poeh ik vind het niet erg netjes, om het zacht uit te drukken;) Je ging op tinder omdat een vriendin op tinder wou(?!) en hebt vervolgens gelijk je nummer gegeven aan een jongen waar je vervolgens gesprekken mee had die meer dan vriendschappelijk waren. Misschien ga jij inderdaad niet in op alle 'meer dan vriendschappelijke' dingen die hij zegt, maar door je uberhaupt aan te melden op tinder en je nummer te geven zit jij behoorlijk fout wat dit betrefd...

Als ik jou was zou ik eens heel goed bij mezelf na gaan hoe goed je relatie met Bart nou echt is en, vooral, of jij uberhaupt wel klaar bent voor een relatie.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:39

Kuggur schreef:
Superhaf schreef:
Wat zouden jullie in mijn geval doen?

Ga op de grond liggen en wacht op hulp....

Like!

Edit; je moet stoppen met de ene of met de ander TS....
Laatst bijgewerkt door iirrssjjee op 28-02-14 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 11:42

Davinia_ schreef:
Je ging zelf 'liken' op Tinder, je ging zelf een gesprek aan met die jongen en je wisselde zelf telefoonnummers uit. Daar kan je dus absoluut niet je vriendin de schuld van geven.

Daarbij, als je na een paar berichtjes al gaat twijfelen aan je relatie, zonder dat je die Tinderjongen ooit gesproken heb, zit je relatie niet helemaal goed in mijn ogen. Anders heb je geen behoefte aan nummers uitwisselen met andere jongens en vertel je gelijk eerlijk dat je een vriend heb :)

Daarom heb ik ook verteld dat ik dat normaal niet heb.
Ik ben ook nog een paar keer uitgeweest en toen ben ik ook niet op jongens ingegaan en gewoon weggelopen. Als ik met iemand ben, blijft het bij die jongen. Maar nu ben ik opeens in de war door heel dit...

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:43

Ik vind dit echt niet kunnen!
Ookal heeft je vriendin de app erop gezet.

Je gaat toch geen andere jongens 'liken' terwijl je een vriend hebt.
En gezellige gesprekken met andere jongens hebben via een date-app...
Dat zegt mij genoeg over hoe jij in de relatie staat.

En dan hier zeggen dat je je vriend eingelijk niet knap vind.
Ik denk dat als je vriend dit topic leest, je keihard gedumpt word.

En dat verdien je in mijn ogen ook.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:45

Superhaf schreef:
Als het voor de lol is, mag hij dat gerust doen. Daar ben ik niet zo moeilijk in.
Verder stuur ik zelf geen flirtberichten en reageer ik daar ook niet op.

Nee, maar is dat eerlijk tegenover Tinderjongen? Die al meer dan vriendschappelijke opmerkingen maakt en dus waarschijnlijk de date app gebruikt heeft om ook daadwerkelijk een date te krijgen?

Verder sluit ik me ook aan bij de post hierboven

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 11:47

no--a schreef:
Poeh ik vind het niet erg netjes, om het zacht uit te drukken;) Je ging op tinder omdat een vriendin op tinder wou(?!) en hebt vervolgens gelijk je nummer gegeven aan een jongen waar je vervolgens gesprekken mee had die meer dan vriendschappelijk waren. Misschien ga jij inderdaad niet in op alle 'meer dan vriendschappelijke' dingen die hij zegt, maar door je uberhaupt aan te melden op tinder en je nummer te geven zit jij behoorlijk fout wat dit betrefd...

Als ik jou was zou ik eens heel goed bij mezelf na gaan hoe goed je relatie met Bart nou echt is en, vooral, of jij uberhaupt wel klaar bent voor een relatie.

Haar telefoon was leeg dus ze wilde het opmijn telefoon doen. Uiteindelijk kwam ik bij deze jongen en heb toen heel veel met hem gepraat, gewoon heel normaal. Toen heb ik mijn nummer gegeven en was alles nog steeds vriendschappelijk. Maar de laatste twee dagen, komen er 'flirtberichten', waar ik dus niet op inga.