Boys

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Re: Boys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 23:00

Mijn vriend heeft 1x een buitenrit gemaakt met mij en m'n familie! Voor 1 keertje vond hij het wel leuk. Maar verder heeft hij er ook niks mee!

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:30

Heb hem laatsts na 9 maanden zeuren eindelijk op het paard gekregen!! *\o/* *\o/* *\o/*

Hij vond het nog leuk ook :D :D

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 18:35

De mijne heeft m'n paardje welgeteld 1 x durven aaien, van een meter afstand, dat wel. Hij zegt wel dat hij niet bang is van paarden maar ondertussen schijt ie 7 kleuren bagger.

Oja, hij heeft eens een ezel vast gehouden. Je had zijn gezicht erbij moeten zien! Heb hem maar niet verteld dat het een jonge, soms wat onstuimige hengst was (die zich verder voorbeeldig gedroeg, vriendlief zat al in de stress toen meneer ezel een stapje vooruit deed en liet bijna het touw los).

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 18:29

Toen ik mijn vriend leerde kennen vond hij paarden stinkbeesten, achteraf gezien was dit meer omdat hij er nooit mee in contact is geweest. Ik had toen nog een paard die was ruim 1.83, die vond hij niet zo leuk omdat het zo'n joekel was. := Toen zijn we maar klein begonnen met mijn mini's en daar loopt nu een pony bij van 1.40. Hij doet alles voor ze, als ik ze niet kan verzorgen zegt hij vrijwillig, dan ga ik wel! Als het hard waait of regent vraagt hij of we niet even moeten gaan kijken.

Van de week is een van de mini's perongeluk over hem heen gelopen, ik dacht dat hij daar een trauma had opgelopen. Hij staat op en loopt naar Cyro om te kijken of met hem niks aan de hand was en zegt sorry aan hem. :') Ik schrok me dood maar schoot gelijk in de lach. Dat hij zijn hand had open liggen interesseerde hem op dat moment niet, hij vond het veel belangrijker om aan het paard te vragen of hij in orde was. :=

Dus, er is nog hoop! Je kunt ze omtoveren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 18:40

Mijn vriend had niks met paarden toen ik hem leerde kennen (via de 1 april grap afgelopen jaar :D), maar hij vindt het nu leuk om ze te aaien en een beetje aandacht te geven. Als ik op school zit en hij zit bij mij thuis dan doet hij vaak ook de stallen, of als we allebei bij mij thuis zijn doen we het samen. Gaat overal mee naartoe (les, zadel bekijken, wedstrijd, 'therapie' van mijn paard, thuis rijden enzovoort) zonder klagen en hij vindt het volgens mij wel leuk om mij te zien rijden ook. Vooral als ik ga 'driften', oftewel wijken _O-

Kleinste paard (1.47m) heeft 'ie wel het meeste mee, hij zet ze allebei wel binnen en buiten, maar de kleine is ook het sociaalst. Staat heel vaak hem te aaien haha, superlief.

Wel fijn dat hij er geen reet van af weet, kan het echt niet hebben als iemand mij constant bekritiseert ofzo, en hij vindt alles wat ik doe wel goed dus dat is wel schattig haha. Ook nieuwschierig naar wat ik doe, maar zelf rijden hoeft niet van hem :))

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 18:43

Jep, mijn vriendin rijdt ook paard!
Heb haar zelfs opgeduikeld hier op bokt! :D

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 18:49

Ja, mijn vriend rijd ook paard. Fanatiek ook.. Hij mag nu in het m starten:) *trots*

We hebben elkaar leren kennen op de pension stal waar ik mijn paard heb staan. Hij is kennissen met de bewoners van/bij de stal.

Ik vind het heerlijk dat we de zelfde hobby en sport hebben. We weten van elkaar dat we alweeeer naar t beestje moeten of dat het ff uit loopt ofzo, geen probleem, omdat we weten hoe dat gaat op stal.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:27

Mijn paard is van hem geweest en via mijn paard hebben wij ons ook leren kennen, dus tsja hij vind paarden leuk en vooral die van mij :D
Hij rijd zelf niet meer maar is wel enorm handig als groom op wedstrijd!
Ideaal iemand die snapt hoeveel tijd er in een paard gaat zitten!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:30

Mijn vriend zit meer in de paarden dan ik zit :+ werkt bij fokkerij/hengstenhouderij en bij het BP stamboek

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:32

Ik had een vriend die ik mee sleurde naar het paard, hij had het wel voor me over, maar vond het niet leuk om te doen.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:35

Mijn vriend is instructeur, altijd handig hoor als hij meegaat :)) En zelf kan die ook goed rijden. Ik vind het juist gezellig dat hij ook wat met paarden heeft.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:38

Mijn vriend had eerst niks met paarden, maar vind het inmiddels super leuk om mee naar mijn bijrijdpaard te gaan. Terwijl ik uitmest staat hij te poetsen en houdt hele verhalen tegen haar :+ Afgelopen zomer heeft ie een paar rondjes durven stappen op haar, dat vond ie leuk maar hij staat er toch liever naast.

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:38

Nou die van mij komt niet eens in de buurt, zou het wel leuk vinden als hij een keertje mee gaat. Gewoon om wat interesse te tonen. Maar ben heel blij met hem, dus een echt 'probleem' is het niet. :+:

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 09:18

Mijn vriend heeft niks met paarden. Hij is allergisch. Maar serieus allergisch. Maar als ik naar mijn paard moet gaat hij wel eens mee. Helaas moet mijn paard vanavond ingeslapen worden.(COPD + een tumor dat heel hard op de longen drukt.) Hij gaat niet mee naar het paard omdat hij dat niet wil zien. Maar komt wel speciaal naar mij thuis om me daar op te vangen. Hij had normaal in Zweden gestaan met de vrachtwagen, heeft aan de baas gevraagd om een andere rit. Speciaal voor mij! Kreeg whatss appje: hoi lieve meid van mij, ik ben er vanavond voor je. Heb andere rit gevraagd!
Nu heb ik geluk natuurlijk die baas en die kinderen ervan hebben ook paarden.

Maar om even terug ontopic te gaan. Hij heeft er niets mee maar moedigd me nu al wel aan dat ik er niet mee mag stoppen.