Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Toen zijn we maar klein begonnen met mijn mini's en daar loopt nu een pony bij van 1.40. Hij doet alles voor ze, als ik ze niet kan verzorgen zegt hij vrijwillig, dan ga ik wel! Als het hard waait of regent vraagt hij of we niet even moeten gaan kijken.
Ik schrok me dood maar schoot gelijk in de lach. Dat hij zijn hand had open liggen interesseerde hem op dat moment niet, hij vond het veel belangrijker om aan het paard te vragen of hij in orde was. 
), maar hij vindt het nu leuk om ze te aaien en een beetje aandacht te geven. Als ik op school zit en hij zit bij mij thuis dan doet hij vaak ook de stallen, of als we allebei bij mij thuis zijn doen we het samen. Gaat overal mee naartoe (les, zadel bekijken, wedstrijd, 'therapie' van mijn paard, thuis rijden enzovoort) zonder klagen en hij vindt het volgens mij wel leuk om mij te zien rijden ook. Vooral als ik ga 'driften', oftewel wijken

werkt bij fokkerij/hengstenhouderij en bij het BP stamboek
Afgelopen zomer heeft ie een paar rondjes durven stappen op haar, dat vond ie leuk maar hij staat er toch liever naast.