Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paloedie schreef:@ Molfre: het was qua anticonceptie een beetje de laatste optie. Ik heb hem inderdaad nog niet laten verwijderen, omdat ik me pas een paar dagen terug besefte dat ik me toen ik overstapte op t spiraaltje wel een minder grote donderwolk boven mijn hoofd kreeg, maar dat er nog steeds een donderwolkje hing. Die is eigenlijk afgelopen week een beetje weggetrokken. Daarom is de timing van het uitgaan zo enorm poedersuiker. Waarom is t niet een week eerder weggetrokken, of twee? Ik wacht dus nog even af of het weg blijft, anders kom ik in een volgende relatie weer voor hetzelfde probleem te staan. Ik zal toch een vorm van anticonceptie moeten gebruiken. Heb meer gehoord dat bijwerkingen na een half jaar minder worden, dus dat zou kunnen kloppen. Al moet ik er nu niet aan denken dat ik ooit anticonceptie nodig heb met een ander
Nja, zoals ik net tegen Atent zei. Het voelt tegennatuurlijk om te zeggen dat ik je aanbod graag aanneem, want ik wil mensen niet tot last zijn enzo. Maar het lijkt me wel fijn.
voor ts