Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammie schreef:Nee, maar die wisten hier dan ook niks van
Je moet ze nl. wel op de hoogte stellen. Dat doet de douane niet voor je. Dat pakketje is nl. dáár blijven liggen. Eerst betalen en dan wordt 't verzonden.
paar keer vragen ingedient, moest dan een nummer bellen wat buiten verbinding is
brief, mail, niets-nada-noppes. 't pakket scheen in duitsland te liggen ofzo. en toen weer terug en toen weer hier en toen weer duitsland.
Je eerder info was dan dus wel onvolledig, want het kwam overalsof je (alleen) gebeld had met de douane. En een douane gaat echt niet voor jou contact opnemen met de verzendende partij. Ze kunnen wel kijken waar je pakketje is. En als jij een brief van hen hebt gekregen dan is er dus een pakketje bij hen terechtgekomen. Wat jij pas krijgt nadat je betaald hebt.
Hoe kan dit zo goedkoop zijn allemaal? Die jurkjes? Zeg alsjeblieft dat het slechte kwaliteit is, anders koop ik zo die hele winkel leeg
Maar ik denk dat als je een maatje 36 of 38 heb en een niet te gekke bouw je het rustig eens kunt proberen. Maar heb je een flinke peer of appelbouw dan raad ik het af, omdat het er dan gewoon misschien niet uitziet. Past misschien wel, maar de stof of de vorm past wellicht beter niet bij jouw bouw. Wees dus wel zeker van wat voor stof je lijf flatteert en welke niet