Iemand ervaring met www.lightinthebox.com ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:56

Je kunt altijd even contact opnemen met de douane. Die mensen doen dagelijks dit werk en je kan vragen wat de extra kosten zullen zijn. Vaak zijn zij heel behulpzaam en kunnen ze je prima informeren hierover.

Dan weet je waar je aan toe bent en kan je een beslissing nemen.

@Pimaude, jou probleem ligt niet bij de verzender (webshop) maar bij de agent die inklaart. In dit geval of op Schiphol (luchtvracht) of in Rotterdam (zeevracht).
Pas na het betalen van inklaringskosten (waar je dus een rekening voor hebt gekregen) wordt je zending vrijgegeven. Als jij niet betaald gaan zij het pakket niet verder het systeem in doen en blijft het dus liggen.
In dit geval ligt het niet ontvangen van het pakket dus bij jou en niet bij de verzender.

Geen idee hoe lang het geleden is maar ander zou ik met de inklarende agent nog eens een telefoongesprek aangaan en aangeven dat je wel wilt betalen en wat daarna de te nemen stappen zijn.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:14

ts wat wil je bestellen? En is het echt zo uniek/spotgoedkoop dat het die extra kosten waard zijn? (dwz is het nog steeds goedkoper dan dat je het hier zou bestellen) Je hoeft er nl. niet uitgepikt te worden, maar die kans bestaat wel (als je boven de 22 euro betaald).

Via de website van de douane kun je zelf uitrekenen wat je moet (kan) betalen als je x aan waarde besteld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:17

Sammie schreef:
Nee, maar die wisten hier dan ook niks van ;)

Je moet ze nl. wel op de hoogte stellen. Dat doet de douane niet voor je. Dat pakketje is nl. dáár blijven liggen. Eerst betalen en dan wordt 't verzonden.

die is op de hoogte. ;) paar keer vragen ingedient, moest dan een nummer bellen wat buiten verbinding is :') brief, mail, niets-nada-noppes. 't pakket scheen in duitsland te liggen ofzo. en toen weer terug en toen weer hier en toen weer duitsland.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:23

Vreemd. Lightinthebox werkt voor zover ik weet alleen per e-mail en niet met een tel.nr. :) Je eerder info was dan dus wel onvolledig, want het kwam overalsof je (alleen) gebeld had met de douane. En een douane gaat echt niet voor jou contact opnemen met de verzendende partij. Ze kunnen wel kijken waar je pakketje is. En als jij een brief van hen hebt gekregen dan is er dus een pakketje bij hen terechtgekomen. Wat jij pas krijgt nadat je betaald hebt.

Anoniem

Re: Iemand ervaring met www.lightinthebox.com ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:32

oke! nouja, lang geleden. ik heb me erbij neergelegd maar zal nooit meer daar bestellen. Gelukkig zijn er wel veel goede reacties, dus een beetje gokken dus TS!

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 16:59

Ik denk dat ik de gok toch niet ga nemen. Is wel jammer want had wel leuke spulletjes gezien die ik wel graag had willen hebben. Maar denk dat ik dan alsnog duurder uitkom als je ziet wat voor eventuele kosten er nog extra bijkomen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:21

http://www.dealextreme.com heeft ook leuke dingen en je kunt kiezen dat ze het versturen van uit de UK.
Dan betaal je alleen inklaringskosten (niet altijd hoor! wij hebben deze nog niet gekregen).
Dan hoef je geen BTW en invoerrechten te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:54

Ik heb er mijn tiara besteld. 2x een verkeerde ontvangen en de 3e was goed. Tiara kostte $50, nooit extra hoeven te betalen.

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 18:01

Was de bestelling dan totaal onder de 50 euro?

Ik vind het zo raar dat de 1 wel moet betalen en de andere niet. Dat je dan maar 'geluk' moet hebben zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:05

$50, dus ergens rond de 30 euro. :)

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:30

Ik snap dit niet :oo Hoe kan dit zo goedkoop zijn allemaal? Die jurkjes? Zeg alsjeblieft dat het slechte kwaliteit is, anders koop ik zo die hele winkel leeg :')

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 18:35

Hahaha ja dat heb ik dus ook. Er staat zoooveeelll leuk spul op. Denk dat ik toch maar een bestelling ga plaatsen, en dan zie ik wel. Alle spullen die ik wil heb ik nog niet in NL gezien of iets vergelijkbaars.

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 21:17

Ik heb mijn bestelling geplaatst! Nu is het afwachten :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:19

Die jurkjes durf ik zelf ook niet te proberen :)) Maar ik denk dat als je een maatje 36 of 38 heb en een niet te gekke bouw je het rustig eens kunt proberen. Maar heb je een flinke peer of appelbouw dan raad ik het af, omdat het er dan gewoon misschien niet uitziet. Past misschien wel, maar de stof of de vorm past wellicht beter niet bij jouw bouw. Wees dus wel zeker van wat voor stof je lijf flatteert en welke niet :P

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:29

Dat geldt voor elke webshop lijkt me :')

Maar op de vraag hoe het zo goedkoop kan? Eerlijk antwoord? Handgemaakte kleding, dus ik gok op kinderarbeid of zwaar onderbetaalde arbeiders (/-sters)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:38

Nee joh.. Die loonkosten in China zijn harstikke laag :+

En het geldt idd wel veel webshops, maar als je iets op VD.nl ziet kun het terugsturen of ruilen in de winkel of eerst daarpassen en dan bestellen. Gaat een beetje lastig met sites zoals deze :+

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 16:46

Ja, dat gaat een beetje lastig inderdaad bij deze website! haha
Zijn er nog meer bokkers die recent nog wat bestelt hebben en die nu ook in afwachting zijn van hun pakket (je) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 17:00

Mijn trouwjurk. Fingers crossed. :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 17:19

Je trouwjurk?? Nou dan blijf ik dit topic zeker volgen. Ben erg benieuwd hoe hij bevalt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 17:21

Ja ik ben ook wel benieuwd. :') :')

Iemand die ik ken had daar ook haar trouwjurk vandaan en die zag er mooier uit dan veel van die Ladybird jurken. := Hoop dat ik ook geluk heb. :+

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 17:32

Vorig jaar een bestelling gedaan van ongeveer €85,- plus €18,- verzend- en verzekeringskosten.
Snel bezorgt, de juiste producten etc. Vond alleen de kwaliteit van de producten aan de lage kant, maar dat kan ook door een (door mij) verkeerd gekozen merk zijn..

En succes met je jurk! :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 17:47

Ik wil bikinis bestellen maar weet niet welke maat.. Bij me borsten heb ik 82 en bij hun is maat s 80 en heupen is 84 en bij hun 86 dus denk dat ik die wel moet passen! Maarja weet dus niet of hun spullen kleiner uitvallen..

Ellen112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 18:40

Ohh een trouwjurk. Dan ben ik heel nieuwsgierig hoe die bevalt zodra je hem ontvangen hebt. :)

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:30

ik heb iets besteld bij miniinthebox voor 15 euro, maar zie nu een hele leuke tas op dealextreme voor 24,- ik twijfel of ik het doe ;p

ik volg ook even :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:31

Zoek ook vooral op eBay, vaak is het daar goedkoper.