peiling interesse vrijwilliger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: peiling interesse vrijwilliger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 00:54

Balen, ik kan dan niet. Volgend jaar misschien :D

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 01:05

Ligt eraan hoeveel hotelwerk er zou zijn :)
Persoonlijk ben ik over (waarschijnlijk anderhalf jaar, beetje afhankelijk of ik studievertraging oploop) op zoek naar iets vergelijkbaars, ben dan klaar met mijn bachelor en wil graag tussen mn bachelor en mn master naar het buitenland en dan tegen kost en inwoning lekker tussen de paarden werken. Maar met dat hotelwerk erbij ligt het er wel aan hoeveel werk het dan zou zijn in het hotel of ik het dan zou willen of niet

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 01:10

MarlindeRooz schreef:
Mijn bijbaan loon is 4,84 per uur...
Dus 15 x 4,50 oid

Is gewoon minimumloon...

Laat dat een keer 70 euro in een week zijn en dan moet je ook nog zelf vlieglessen betalen.

Dan verdien je bij ons dus beter. Kosten huis en voedsel = ong. 600 euro p.m. / 120 uur p.m. = 5 euro per uur. ;)

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 01:17

Voor diegene die geïnteresseerd zijn in vrijwilligerswerk met (alleen) paarden, kan ik jullie vertellen dat er bij vele stallen in Spanje een werkweek van 40 a 50 uur per week wordt verlangd over 6 dagen, leef je in een caravan, of heb je een kleine kamer en eet je wat de pot schaft en krijg je geen zakgeld. Maar het is super leuk en super interessant! Ik heb het zelf jaren geleden gedaan en als ik mijn baan en het geld niet nodig had, zou ik het weer doen. Paarden = hard werken en weinig verdienen. Dit vrijwilligerswerk wat ik aanbied = geen harde job maar vooral een job om van te genieten. Als jullie adressen willen voor voltijd stage/vrijwilligerswerk dan kan ik jullie 2 hele leuke aanbevelen bij vrienden van mij (1 in Conil de la Frontera en 1 in Cartama).

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 07:46

Omdat het topic inmiddels teveel een advertentie/wervingstopic is hier dan ook een slotje. Het staat de TS vrij om een advertentie te openen op de bokt markt.