Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben het ook super gedaan! 
Rebeccaa schreef:Rusland doet de winterspelen altijd goed én daarnaast waren ze nu in hun "thuis" en had elke rus (met uitzondering van Ivan Skobrev) heel veel drang om zichzelf te bewijzen uit eer voor hun land. Ik geloof echt dat dat mentaal dan zo diep zit dat je het allerbeste uit jezelf kan halen.
verootjoo schreef:Wat een topic.
Volgens mij heeft NL nog de meeste medailles per inwoner, plus zo ongeveer alle schaatmedailles van langebaanschaatsen. Bovendien deed NL alleen maar mee met schaatsen, beetje bobslee en beetje snowboard en rusland met ongeveer alles.
Dirndl schreef:verootjoo schreef:Wat een topic.
Volgens mij heeft NL nog de meeste medailles per inwoner, plus zo ongeveer alle schaatmedailles van langebaanschaatsen. Bovendien deed NL alleen maar mee met schaatsen, beetje bobslee en beetje snowboard en rusland met ongeveer alles.
Dat was Noorwegen, met 5.20 medailles per capita. Nederland heeft plek twee met 1.40 medailles per capita, dus alsnog erg goed
madeliefw schreef:Ik vind dat je wel een puntje hebt hoor. Dat met die bobsleebaan bijvoorbeeld maar ook het feit dat ze sporters uit andere landen hebben gekocht. Maar goed, ik lig er geen nacht wakker van en ben trots op Nederland.
Edit: wel hilarisch die zuid Koreaanse schaatser die rusland gekocht had en die de vlag van rusland dus ook verkeerd om hield.
Celiien schreef:Die Koreaan is idd overgekocht door Rusland en vervolgens de Russische nationaliteit aangenomenmisschien over 4 jaar teruggekocht
?