Help! Blote armen naar gala-probleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:01

Een panty door midden knippen en de voeten eraf knippen en dan aan je armen doen. Armen mooi in vorm en heb je gelijk een mooi kleurtje :D

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:02

Britt_Sisi schreef:
heb je niet een foto? Zodat we kunnen oordelen wat het beste zou zijn?

Is denk ik wel handiger, vooral vanwege de kleuren etc

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:03

Ik heb even in je profiel gekeken.
Maar sorry waar moet jij je voor schamen ik zal dat echt niet doen.
Gewoon je armen bloot laten en je handschoenen aantrekken.
Jij bent gewoon heel normaal gebouwd en zie geen dingen die je moet verbergen.
denk dat dit je eigen gevoel is.
maar maak je niet druk.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 16:04

Ik kan wel even een foto maken, maar niet nu, ik zit nog op de uni :)

Ik heb wel behoorlijk dikke armen hoor :( vandaag ook een bloesje gekocht dat thuis heel goed bleek te zitten, op m'n armen na, daar spande het echt enorm...

Doek omknopen kan ook nog wel een idee zijn :) Ik ben ook "gezegend" met een absurdistisch grote buste dus dan is die ook gelijk wat minder opvallend

Edit: foto in profiel is heeel oud :o

upendo

Re: Help! Blote armen naar gala-probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:05

Je hebt gewoon spierballen! 8-)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:08

Ja sorry ik zie het niet.
Als je echt dikke boven armen heb dan valt dat wel op.
maar waarschijnlijk zie jij dan ergens verschil in.
en ja hoeveel mensen hebben bij de boven armen dat het truitje niet strakker zit.

Heeft iemand jou wel eens aangehouden van wow wat heb jij dikke boven armen zeg.
volgende mij valt het niemand op

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:30

Magrathea schreef:
Ja, een bolero is eigenlijk gewoon twee mouwen met een stukje over je schouders. Soms kan je het knopen tussen je borsten.
Ik geloof niet dat ze heel strikt zijn maar ik heb eigenlijk geen idee. We zijn een niet-corporale vereniging maar soms ineens ook weer wel := Ik ben in elk geval wel gevraagd middels een blauwe brief met zilveren pen en ik heb hem netjes een kopje thee gegeven met een koekje :Y) (voor zij die bekend zijn met de studentenetiquette)

Genoeg wijn drinken!! Prachtplan, ga ik doen _O-
Danspartner handschoenen is ook een goed idee! Ik zie hem vanavond, ik zal eens een hint droppen. Kijken of hij het snapt.

Oeh galamos!

Drank zal wel afgekocht zijn? Dan gewoon veel drinken ;). Maak je het in gedachten niet erger dan het is?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:10

Tussen wat jij van jezelf in de spiegel ziet als "oh mijn hemel ik heb ècht wel moddervette armen in die jurk!" en wat de buitenwereld ziet is toch heel vaak een hele wereld van verschil. Als je geen passende oplossing vindt zou ik eerst eens in je omgeving aan een paar mensen van wie je weet dat ze eerlijk zijn vragen of die armen echt wel zo dik uitkomen als je zelf denkt. Misschien kan je je eigen gemoedsrust daarmee wel goed krijgen als blijkt dat er helemaal niets aan de hand is. Als ze zeggen "ja, het eerste wat mij opviel toen ik naar je keek waren die totaal uit proportie dikke armen" heb je natuurlijk wel een probleem :+ :D .

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 14:10

Ik begrijp je wel, ik draag ook nooit iets wat mouwloos is, al is dat complete onzin - het zit in je hoofd!

Ik zou zeggen, handschoenen weg laten en ook geen bolero: dat legt eigenlijk beiden een nadruk op je armen. Maar plaats eens een foto in je jurk, dan kunnen we beter helpen :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 15:58

Blegh, mijn telefoon wil geen foto's uploaden...
Ik denk dat degenen die dat zeiden, toch wel gelijk hadden :+ Mijn vriend kwam gisteren thuis en ik had het hele zaakje dus aan om te kijken hoe erg het nou echt was. Hij begint gelijk over hoe praaachtig ik eruit zag :o En toen ik mijn issue voorlegde zei hij "Nou en? Maakt jou dat uit dan, ik zie het echt niet".
Nu is hij wel een man dus ik weet niet hoe betrouwbaar dat is _O- Maar ik denk dat ik het toch maar zo laat! Met de handschoenen want danspartner zweet echt peentjes merkte ik gisteren maar weer eens... :=

Iedereen bedankt voor het meedenken in elk geval!