Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vandaag ook een bloesje gekocht dat thuis heel goed bleek te zitten, op m'n armen na, daar spande het echt enorm...
Ik ben ook "gezegend" met een absurdistisch grote buste dus dan is die ook gelijk wat minder opvallend
Magrathea schreef:Ja, een bolero is eigenlijk gewoon twee mouwen met een stukje over je schouders. Soms kan je het knopen tussen je borsten.
Ik geloof niet dat ze heel strikt zijn maar ik heb eigenlijk geen idee. We zijn een niet-corporale vereniging maar soms ineens ook weer welIk ben in elk geval wel gevraagd middels een blauwe brief met zilveren pen en ik heb hem netjes een kopje thee gegeven met een koekje
(voor zij die bekend zijn met de studentenetiquette)
Genoeg wijn drinken!! Prachtplan, ga ik doen
Danspartner handschoenen is ook een goed idee! Ik zie hem vanavond, ik zal eens een hint droppen. Kijken of hij het snapt.
. Maak je het in gedachten niet erger dan het is?
.
Mijn vriend kwam gisteren thuis en ik had het hele zaakje dus aan om te kijken hoe erg het nou echt was. Hij begint gelijk over hoe praaachtig ik eruit zag
En toen ik mijn issue voorlegde zei hij "Nou en? Maakt jou dat uit dan, ik zie het echt niet".
Maar ik denk dat ik het toch maar zo laat! Met de handschoenen want danspartner zweet echt peentjes merkte ik gisteren maar weer eens...