Er zit een man in mijn kast...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1985

Re: Er zit een man in mijn kast...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 02:24

Jazz radio is ook een fijne app.
Diverse zenders met verschillende soorten jazz, zonder reclame :)

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 02:28

Ik ben nu aan het luisteren naar spotify, helpt erg goed, omdat ik nu muziek heb waar ik ook herinneringen aan heb of anders naar de tekst kan luisteren.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 03:18

Lastig probleem. Als je inmiddels nog niet slaapt, kun je geen (nacht)lampje aandoen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 03:55

Hmm ik ben dus niet de enige..
Ik kan me echt compleet in je verhaal vinden.
Ik kan ook geen horrors kijken, is erg slecht voor mn hoofd.
Helaas heb ik het niet alleen snachts, maar ook overdag. Eigenlijk altijd als ik alleen ben.

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 04:04

Ik heb hier zelf ook tijden last van gehad toen ik nog bij mijn ouders woonde. Ook gebeurden daar onverklaarbare dingen. De radio ging uut zichzelf aan of de lamp. Midden in de nacht werd ik wakker en stond mijn raam wagen wijd open... ik heb er jaren lsng paniek aanvallen van gehad en kon toen ook geen horror filmps etc kijken. Sins ik op mezelf woon is de rust Gelukkig wedergekeerd. Overigens heb ik hier bij mijn opa en oma ook altijd veel last van gehad. Het broertje van mijn vader is daar op twee jarige leeftijd overleden en ik vraag mezelf wel eens af of dat er mee te maken heeft. Sterkte in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:07

Ik heb het ook, ik woon alleen in een appartement op de begane grond. Slaapkamer heeft een deur en dat is al eng >< , ik hoor van alles en heb een mes naast bed liggen :o . Ben als de dood voor inbrekers

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:31

ArankaM schreef:
Ik ben nu aan het luisteren naar spotify, helpt erg goed, omdat ik nu muziek heb waar ik ook herinneringen aan heb of anders naar de tekst kan luisteren.

Ik heb dit ook, ik word dat doorweekt van het zweet wakker.
Ik schrik dan echt wakker en hap naar adem, met een harstalg van 460.
Muziek luisteren hoef ik dan niet te doen :Y)
Dan zie ik helemaal van alles, omdat ik dan de geluiden om mij heen niet meer hoor.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 09:34

Uiteindelijk ben ik bij mijn zus gaan liggen en daar viel ik vrij snel in slaap. De komende nachten lig ik weer naast mijn vriend, dus kan ik weer lekker slapen. Al ben ik benieuwd hoe het dan zondagavond gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 09:40

Ik heb er ook wel wat last van :=
Wéken heb ik niet durfen slapen na dat ik een anubis film had gezien "Anubis en de wraak van arghus" en nog steeds durf ik niet te slapen na het zien van horror/thriller.

Sinds ik slaap met een nachtlampje erbij slaap ik veel, veel beter. Zonder lampje word ik bang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 10:09

Heb ik ook last van. :') Ik durfde nooit 's nachts weer van de wc naar boven te gaan. Bang dat er iemand onder de trap mijn voet zou pakken en dat ik dan zou vallen. Of dat er 'geesten' waren.
Nu zijn we verhuisd en slaap ik beneden, maar omdat we hier nog maar net wonen hangen er nog geen gordijnen. Durf als ik op bed lig amper naar het raam te kijken, bang dat er ineens iemand voor staat. :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:43

Ik heb dit zo'n beetje al m'n hele leven! En ik zweer het je: als mijn man er een keer een nachtje niet is dan slaap ik gewoon niet van angst :o

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:46

ArankaM schreef:
DAMWolf schreef:
Ook ik slaap beter bij mijn vriend, iets met je veilig voelen ofzo :+ laat nu net mijn vriend voor een heel jaar weg zijn, ik slaap totaal niet -O-

Pfoe een jaar is wel erg lang, dat zou ik echt niet volhouden. (In meerdere opzichten niet := ) Ik vind als ik naar school moet 5 dagen al lang.

Ik hou t ook niet vol, maar ik heb geen keus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:42

Misschien slaapmaatjes topic? Dan ben je niet alleen en heb je gezelschap :j

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:46

Ik heb wel eens hetzelfde, maar dan ook met geesten en alles in die richting.
Maar ik wil op zo'm moment ECHT slapen, dus komt op een bepaald punt mijn gedachtegang:
'Mededeling voor alle geesten, engerds en andere verbeeldingen van mij, ROT OP want ik wil slapen!!'

Werkt voor mij altijd wel heel goed :)

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:55

Herkenbaar, maar niet zo erg als jullie het hebben gelukkig!
Als ik 's nachts naar de wc moet, lopen wel de rillingen over mijn rug.
Al van jongs af aan ga ik fluisterend naar de wc: 'spoken bestaan niet, spoken bestaan niet, spoken bestaan niet...' :+
Als ik dan terug bij mijn kamer ben, doe ik de deur open, met mijn hand om de hoek de lamp aan en dan duik ik mijn bed in, helemaal onder de dekens :')
Als ik een erg intensieve of stressvolle dag gehad heb, merk ik dat wel.
Als het heel erg is, doe ik een lamp aan in mijn kamer. Dan slaap ik zo! Halverwege de nacht wordt ik wakker van het licht en dan doe ik de lamp weer uit. Dan heb ik nergens last meer van.
Ik slaap sowieso altijd in met muziek, maar dat heeft niets met angst te maken. Ik blijf anders vreselijk malen, de hele dag beleef ik weer enkele keren en de volgende dag wordt ook al helemaal ingevuld. Dan duurt het uren voor ik slaap. :(

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 14:48

takkie_muis schreef:
Misschien slaapmaatjes topic? Dan ben je niet alleen en heb je gezelschap

Slaapmaatjes topic? Is dat om iemand te vinden om mee te slapen of als je niet kunt slapen dat ik dan met andere mensen kan praten die ook niet kunnen slapen?