En zo gaan we wel her en der heen. Krijg er wel een echt vakantiegevoel van. Als we dan wel op vakantie gaan, dan ga ik graag wel zo ver mogelijk. Paar jaar geleden naar Venezuela geweest. 12 uur vliegen, maar dan kom je ook even op een echt bounty eiland terecht. Was wel erg lekker

). Mijn ouders wouden er perse heen, hoefde niet te betekenen dat ik het ook leuk vond
(mijn ouders vonden die camping overigens ook vreselijk... Voor 21.00 lagen alle onze buurtjes al op bed
)
Moest nog op en neer met de taxi en kwam 2 minuten voor bagage drop-off sloot met het goede paspoort aanzetten!
Lang leve de lol! Mijn moeder is een enorme stresskip met inpakken/schoonmaken/opruimen enzo. Ik daarintegen.. Ik pak de belangrijkste dingen zoals paspoort, pinpas en andere reisdocumenten. Vervolgens pak ik mijn backpack, pleur er wat kleding in en stap ik in de auto. Dán begint de vakantie voor mij al, vanaf het moment dat ik mijn spullen pak en in de auto ga zitten
Ik kan niet wachten om twee maanden naar Thailand te gaan, maar het dauert nog zo lang
November pas.. Paardlief heeft het prima op zijn stal, alles wordt er gedaan en dan krijgt hij lekker twee maanden ook vakantie! Mocht er een stalgenootje zijn die iets met hem wil doen is dat natuurlijk geen probleem
Hup, het bos in.. Niet echt verstandig maar wel erg leuk!