Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

StheBestMT schreef:Dank jullie wel allemaal, heel fijn om te weten dat er in ieder geval iemand is om even tegen te pratenIk heb in mijn omgeving ook wel mensen waar ik goed mee kan praten, maar helaas heeft mijn moeder dat ontdekt, en als ik iets niet aan haar wil vertellen weet ze het wel los te peuteren bij de mensen waar ik het aan verteld heb..
Wat mijn psycholoog betreft, ik kan voor geen meter met hem opschieten.. Met geen enkele psycholoog eigenlijk. Ze denken allemaal dat ze weten hoe ik in elkaar zit, maar dat weten ze dus écht niet.
Begeleid ergens gaan wonen zou op zich voor mij best een optie zijn, maar ik vraag me af of mijn ouders daarmee instemmen, en daarnaast ben ik bang dat ze me dan alleen maar meer weg gaan houden van dat wat ik leuk vind.
Mijn biologische vader heb ik idd al laten rusten (intussen al ruim 1,5 maand niet mee gepraat) Ik wil hem ook nergens toe dwingen, maar hij heeftme een belofte gedaan en ik vind persoonlijk dat hij zich daaraan moet houden.
Mijn mentor kan ik ook voor geen meter mee opschieten helaas. Ze hebben me niet letterlijk gezegd dat ik een probleemgeval ben, maar ze hebben me wel duidelijk laten merken dat ze vinden dat ik aardig in de buurt kom..
Ik kan eigenlijk met niemand uit mijn familie echt goed praten. De enige waar ik goed mee kan praten zijn de eigenaresse van de paardjes die ik rijd en twee van haar kinderen. Maar helaas heeft mijn moeder dat dus ontdekt, en doet zij er alles aan om bij hen los te peuteren wat ik gezegd heb over hoe ik me voel...
Bedankt voor de tips iigzal er zeker wat mee doen, ook al lijkt dat nu misschien niet zo, ik denk er altijd overna!