Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loesje166 schreef:Sodera schreef:Ik heb sinds kort een Dilem bril; je kiest een montuur uit en de pootjes zijn verwisselbaar.
http://www.dilemshop.nl/
Mij lijkt dat niet zo praktisch, zijn ze wel gewoon stevig?

2a54z6e45r6r schreef:Dit is mijn vorige:
[ Afbeelding ]
Ik heb donkerbruin haar en donkerbruine ogen en m'n moeder vind een zwarte bril altijd te streng voor me, maar zo'n tortoise montuur staat me het beste.
Maar moest ik die uit de OP vinden, zou ik het niet erg vinden om een zwarte te hebben :p
Het leukste vind ik een bril die net wat anders is dan de gewone brillen
Jullie geposte brillen vind ik echt super gaaf! Maar ga maar zelf eens opzoek naar een nieuwe bril, man is moeiiliiijjkkk, ook omdat je anders gewoon bent

Lous schreef:Hier een permanentbrildragende bokker. Ik heb helaas geen andere keus.
Ik heb mijn brillen nu ongeveer 4 jaar, dus het word weer tijd voor nieuwe. Ben alleen op zoek naar iets origineels, niet zo'n montuur waar half Nederland mee loopt ( no offence).
Daarnaast is mijn zoektocht best moeilijk want ik heb nogal een smal hoofd waardoor ik bijna altijd automatisch bij de kinderbrillen beland.
M_hartje_M schreef:Ik heb eentje van DKNY en al zeg ik het zelf... vind hem heel leuk (staan)![]()
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5979_n.jpg
2a54z6e45r6r schreef:Lous schreef:Hier een permanentbrildragende bokker. Ik heb helaas geen andere keus.
Ik heb mijn brillen nu ongeveer 4 jaar, dus het word weer tijd voor nieuwe. Ben alleen op zoek naar iets origineels, niet zo'n montuur waar half Nederland mee loopt ( no offence).
Daarnaast is mijn zoektocht best moeilijk want ik heb nogal een smal hoofd waardoor ik bijna altijd automatisch bij de kinderbrillen beland.
Zooo herkenbaar!![]()
alleen is het bij mij half belgie
capopjekop schreef:Ik heb ook een brillenhoofd dus in eerste instantie wilde ik een nepbril als accessoires kopen. Maar toen bleek dat ik met een oog maar 50% zie en dat ik ook echt een bril moest
Toen kocht ik deze van Calvin Klein. Die raakte ik kwijt en toen heb ik deze gekocht, die heb ik nog steeds.
[ Afbeelding ]