Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
idd al die lelijkheid en industrie en drukte enzo
ik vind bv winkelen in de stad/ drukte ook helemaal niks an
Lang leve Online Shops
Ben dan ook echt blij als ik weer richting huis rij
Bye bye city 
in de bak uitkijken over de velden, savonds onder de sterren en/ of met een mooi maanlicht op de achtergrond
Heerlijke ontspanning en genieten van natuur e.d.
en af en toe gezellig met andere paardenvrienden een leuke route rijden kan ik ook ontzettend van genieten 
dat je ergens die rust/ ontspanning zou kunnen vinden
en waar je wellicht die stressvolle wereld wat beter los zou kunnen laten ?!
en verder gewoon een heel leuk uitje voor weekend of vakantie
en/ of misschien eens een zomer daar kan helpen met begeleiden van buitenritten/ trektochten of zo 
en niet non-stop in de vervelende stad hoeft te leven
zeker ook als je een paard hebt dan wil je toch ook gewoon relax kunnen wandelen/ rijden enzo
) en daar ook wel echt kunnen genieten van de natuur enzo en vond Brugge bv ook best wel leuk
)
Denk dat delen van je droom helemaal niet zo ver weg zijn als je misschien denkt
zoals bv die trektocht, een vakantie of (zomer)baantje met paarden in buitenland enz enz enz...
maar hoef je ook niet op je schouders te dragen
dat is denk ik ook deels de kunst van Gelukkig zijn, de leuke dingen om je heen zien te organiseren
(en misschien ook minder aantrekken van de rest... want daar wordt je idd niet vrolijk van
)
Nu ik mijn laatste stukje nog een terug lees komt t misschien wel erg dwingend/ belerend over maar zo bedoel ik het niet hè
Was meer om je hopelijk wat op te Beuren en de Hoop dat er in je omgeving misschien toch nog iets leuks te ontdekken valt, want wat je schrijft klinkt echt niet leuk
en verder misschien een duwtje in de rug om eens wat (kleine) stappen te zetten in een richting die je leuk vind/ over droomt
Poeky schreef:Mijn ouders hebben me al mijn hele leven soms zo hard tegengehouden, erg moeilijk. En dan vooral de opmerkingen hoe dat fysiek erg zwaar werk is, met de ondertoon dat ik dat niet aankan. Toen ik een paar jaar geleden zo ziek werd, kon ik nog geen wandelingetje van een halve kilometer maken, vandaar dat opmerkingen over hoe ik dingen fysiek niet zou aankunnen nog altijd erg hard naar binnen slaan.
Ik wil kunnen wat een ander kan en ik wil hen niet heel de tijd 'pas op!!' horen roepen.
Ik hoop ook zo hard later in mijn job zoiets te vinden, een job op zee ofzo, ergens waar er ruimte is...
En laat ik nou net een hele fijne plaats weten.
Poeky schreef:@grid geen probleem hoor, het kwam goed over![]()
Gisteren heb ik het weer heel lastig gehad. Een erg lieve bokker had me een linkje doorgestuurd, maar dit ging over iets midden in het academiejaar. Echt totaal alles waar ik van droom om ooit te doen.
Dus had ik het erg voorzichtig voorgelegd aan mijn ouders, me er totaal van bewust dat het heel moeilijk en waarschijnlijk helemaal niet slim is midden in het jaar mijn opleiding af te breken. Werden ze meteen erg negatief, wat ik wel snap maar..
Mijn ouders hebben me al mijn hele leven soms zo hard tegengehouden, erg moeilijk. En dan vooral de opmerkingen hoe dat fysiek erg zwaar werk is, met de ondertoon dat ik dat niet aankan. Toen ik een paar jaar geleden zo ziek werd, kon ik nog geen wandelingetje van een halve kilometer maken, vandaar dat opmerkingen over hoe ik dingen fysiek niet zou aankunnen nog altijd erg hard naar binnen slaan.
Ik wil kunnen wat een ander kan en ik wil hen niet heel de tijd 'pas op!!' horen roepen.
en zo nodig als 1 van ons moet gidsen en de ander elders aan het werk is een oogje op de kindjes van dan 3 en 4,5 houden....... we doen zelf ook nog een heleboel

)
aan de ene kant snap ik het wel een beetje want hun dochter die zo ziek is geweest dat niks meer kon, wil nu ineens iets wat fysiek zwaar kan zijn
Als lukt en bevalt helemaal Top
en als het niet lukt is er toch ook nog geen man overboord, nog jong genoeg en dan is het toch in ieder geval Leuk geprobeerd en dan weet je het toch ook als het toch niks blijkt te zijn
kun je nog altijd iets anders gaan doen en hoef je je het ieder geval niet meer af te vragen "hoe het zou zijn" enzo